Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Zawiadomienie o wyborze oferty na wykonanie i sukcesywna dostawę nowych tablic rejestracyjnych oraz odbiór i kasacja zużytych tablic rejestracyjnych dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Przemyslu.

 ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY

    Na podstawie art.92 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2007r. Dz.U. Nr 223 poz.1655 z późn. zm.)  Zamawiający  zawiadamia o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie dostawy pn.:
Wykonanie i sukcesywna dostawa nowych tablic rejestracyjnych oraz odbiór i kasacja (na koszt wykonawcy) zużytych tablic rejestracyjnych.
Do realizacji przedmiotowego zamówienia wybrano  jako najkorzystniejszą, ofertę którą  złożyła  firma  PPUH Tablitek Bogumił Sobota  ul. Fredry 4 35-005 Rzeszów.
Cena oferty (Nr 1) najkorzystniejszej wynosi: 371.457,25( brutto ).
Uzasadnienie wyboru oferty: wybrany Wykonawca w ofercie jedynej złożonej w przedmiotowym postępowaniu,  spełnił wszystkie warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający ustanowił jedno kryterium oceny i wyboru ofert tj. cena =100%.
Wybrana oferta uzyskała maksymalną ocenę – 100 pkt.