Realizacja usługi w zakresie konserwacji urządzeń oświetlenia ulicznego na terenie miasta Przemyśla
ZP. 341/77 /08 Przemyśl 2008-12-09
PREZYDENT MIASTA PRZEMYŚLA,
37-700 Przemyśl, Rynek 1, tel./fax (016) 675-20-38,
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej powyżej 14 000 a poniżej 211 000 euro
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem przetargu jest realizacja usługi (z dopuszczeniem składania ofert częściowych) w zakresie konserwacji urządzeń oświetlenia ulicznego na terenie miasta Przemyśla Szczegółowy zakres prowadzenie usługi oraz lokalizacja urządzeń oświetleniowych dla poszczególnych zadań określono w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Wspólny Słownik Zamówień: ( CPV ): 50.23.21.00-1.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna w formie elektronicznej, zamieszczona na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Przemyślu - www.przemysl.pl – Biuletyn Informacji Publicznej „Zamówienia publiczne” Na wniosek wykonawcy dostępna w formie pisemnej w siedzibie zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, lecz nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych, udzielania zamówień uzupełniających ani nie przewiduje zawarcia umowy ramowej i ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej przy wyborze oferty najkorzystniejszej.
Wymagany termin realizacji zamówienia:
od 01 stycznia 2009 roku do 31 grudnia 2009 roku
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania
tych warunków:
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający jednakowe dla obu części zamówienia, następujące warunki:
1) nie podlegają wykluczeniu w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych -
(tekst jednolity Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 11655)
2) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi
3) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia,
4) posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym oraz osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do
udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności
wymagane jest wskazanie osoby do pełnienia funkcji kierownika budowy wraz z dokumentem
potwierdzającym posiadanie uprawnień.
5) wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat wykonali min. jedną usługę polegającą na konserwacji
urządzeń oświetlenia ulicznego, wraz z pisemnym potwierdzeniem od zlecających o jej wykonaniu z
należytą starannością.
6) znajdują się w sytuacji ekonomicznej, finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
7) zamówienie wykonają przy użyciu sił i środków będących w posiadaniu wykonawcy, bez
zatrudniania podwykonawców
Spełnienie wymaganych warunków ogólnych dotyczą zadań częściowych zostanie ocenione na
podstawie dokumentów, o których jest mowa w punkcie 4 niniejszej specyfikacji
Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o załączenie do oferty następujących dokumentów i oświadczeń:
1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności
lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień
publicznych zamawiający żąda złożenia:
1) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1
ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24
ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych – załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji.
2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do
ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert.
2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę
niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia żąda:
1) wykazu osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, wg załącznika nr 4 – załączyć należy kserokopie uprawnień branżowych SEP w zakresie eksploatacji urządzeń i instalacji elektro-energetycznych wraz z potwierdzeniem przynależności do samorządu zawodowego z aktualnością na dzień składania ofert dla osoby kierownika prac objętych zakresem zamówienia.
2) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, urządzeń lub sprzętu, wg załącznika nr 5 – zamawiający żąda potwierdzenia posiadania lub dysponowania przez wykonawcę co najmniej jednym podnośnikiem hydraulicznym o wysięgu 18 m oraz jednym podnośnikiem hydraulicznym o wysięgu 11 m.
3) oświadczenie, że wykonawca zamówienie wykona przy użyciu posiadanych sił i środków, bez zatrudniania podwykonawców. Pod pojęciem „posiadanych sił i środków” należy rozumieć siły i środki znajdujące się w dyspozycji wykonawcy w okresie objętym zamówieniem, wg zał. nr 6
4) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych
dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie
zamówienia usług a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiących przedmiot
zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia
dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, wg załącznika nr 7
3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej
zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów:
1) Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w terminie
składania ofert. Zamawiający wymaga aby wykonawca, którego oferta zostanie uznana za
najkorzystniejszą posiadał aktualny dokument potwierdzający zawarcie umowy ubezpieczenia OC
w zakresie prowadzonej działalności na okres nie krótszy niż czas realizacji przedmiotu zamówienia.
Dokumenty wymienione w punkcie 1 ppkt 2 oraz z pkt 3 ppkt 1 wykonawcy wspólnie ubiegający
się o udzielenie zamówienia składają oddzielnie, a w przypadku potwierdzenia spełnienia warunku
wymienionego w punkcie 2 załączone dokumenty będą rozpatrywane łącznie.
4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego wyko-
nawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Oświadczenie o którym mowa w pkt. 1 ppkt 1 w imieniu wykonawców występujących wspólnie
składa ich pełnomocnik. W przypadku jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w
sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
Zamawiający ustala jedno kryterium oceny i wyboru ofert – najniższa cena – 100%.
Oferty należy składać u Pełnomocnika ds. Zamówień Publicznych – Urząd Miejski w Przemyślu ul. Ratuszowa 10A – II piętro pok. 205
Termin składania ofert upływa dnia 19 grudnia 2008rok o godz. 900
Termin związania ofertą - 30 dni kalendarzowych, licząc od dnia wyznaczonego na termin składania ofert.
Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 357849-2008 w dniu 10 grudnia 2008 roku.
Otrzymują:
1. Tablica ogłoszeń x 2 egz.
2. a/a