Realizacja usługi polegającej na usuwaniu odpadów komunalnych stałych z koszy ulicznych, pojemników 110 litrów, 240 litrów i 1100 litrów oraz kontenerów KP-7, dzikich wysypisk śmieci oraz unieszkodliwianie odpadów o kodzie 020182.
ZP. 341/ 75 /2008 Przemyśl 2008-12-04
OGŁOSZNIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
PREZYDENT MIASTA PRZEMYŚLA
37-700 Przemyśl, Rynek 1, tel. / fax (016) 675-20-38,
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej
powyżej 14 000 euro, a poniżej 206 000 euro.
Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony – zgodnie z art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. Nr 223 z 2007 r, poz. 1655 z późn. zm.),
Ogłoszenie o przedmiotowym przetargu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych , na stronie internetowej zamawiającego www.przemysl.pl - Biuletyn Informacji Publicznej - Zamówienia publiczne – usługi – załączniki oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego
Wspólny Słownik Zamówień:
90200000-9 ( usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich oraz usługi powiązane )
90121320-0 ( usługi wywozu stałych odpadów miejskich)
Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi polegającej na usuwaniu odpadów komunalnych stałych z koszy ulicznych, pojemników 110 litrów, 240 litrów i 1100 litrów oraz kontenerów KP-7, dzikich wysypisk śmieci i ich zrzut na składowisko odpadów komunalnych - zlokalizowanych na terenie Gminy Miejskiej Przemyśl oraz unieszkodliwianie odpadów o kodzie 020182. Szczegółowy zakres usługi lokalizacja koszy, pojemników i kontenerów oraz sposób i częstotliwość opróżniania tych urządzeń zawarto w opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający następujące warunki:
1) nie podlegają wykluczeniu w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień
publicznych - ( tekst jednolity z 2006 r. Dz. U. nr 164 poz. 1163 ).
2) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi,
3) posiadają aktualne zezwolenie na świadczenie usług objętych przedmiotem zamówienia
wydanym przez Prezydenta Miasta na podstawie ustawy z dnia 13 września 1996 r. o
utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jedn. 2005 Dz. U. Nr 236 poz. 2008
z późn. zm. ) – do odbioru odpadów stałych z terenów Gminy Miejskiej Przemyśl oraz
zezwolenie w zakresie transportu odpadów wydanego na podstawie art. 28
obowiązującej ustawy o odpadach (Dz. U. z 2007 roku Nr 39, poz. 251 z późn. zm.) , za
wyjątkiem gminnych jednostek organizacyjnych.
4) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz wykażą, że dysponują min. 2
samochodami pyłoszczelnymi do wywozu odpadów z pojemników 110 l. 240 l. 1100l.
i min. 2 samochodami do opróżniania koszy ulicznych oraz kontenerów KP – 7 a także,
że dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
5) wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat wykonali min. jedną usługę polegającą na usuwaniu
odpadów stałych z koszy ulicznych, pojemników i kontenerów o ogólnej wartości min.
200 tys. złotych, wraz z pisemnym potwierdzeniem od zlecających o jej wykonaniu z
należytą starannością.
6) znajdują się w sytuacji ekonomicznej, finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
7) zamówienie wykonają przy użyciu sił i środków będących w posiadaniu wykonawcy, bez
zatrudniania podwykonawców,
8) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywanych czynności
usługowych i prowadzonej działalności gospodarczej.
W przypadku usług będących w trakcie realizacji Zamawiający będzie brał pod uwagę kwoty brutto odnoszące się do już wykonanych części umowy, wpisane do formularza „Doświadczenie zawodowe” stanowiącego załącznik do oferty.
Spełnienie wymaganych warunków ogólnych zamawiający dokona na podstawie oceny dokumentów, o których jest mowa w punkcie 4 niniejszej specyfikacji na zasadzie spełnia - nie spełnia..
4. Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda złożenia:
1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych – załącznik nr 3 do specyfikacji.
2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia żąda:
1) kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem aktualnych zezwoleń określonych w pkt. 3, ppkt 3 niniejszej specyfikacji,
2) Wykaz posiadanego lub będącego w dyspozycji wykonawcy sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia, wg załącznika nr 4 do siwz.
3) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia usług a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiących przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - wg załącznika nr 5
3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej
zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów:
1) Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Dokumenty wymienione w dziale 4 pkt 1 ppkt 2 oraz w pkt 3 ppkt 1 wykonawcy wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oddzielnie, a w przypadku potwierdzenia
spełnienia warunku wymienionego w punkcie 2 załączone dokumenty będą rozpatrywane
łącznie. Oświadczenie w imieniu wykonawców występujących wspólnie składa ich pełnomocnik.
4. W przypadku jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia:
od 01 stycznia 2009 roku do 31 grudnia 2009 roku.
Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych, wariantowych, udzielania zamówień uzupełniających ani nie przewiduje zawarcia umowy ramowej oraz nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej przy wyborze oferty najkorzystniejszej.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest u Pełnomocnika Prezydenta ds. Zamówień Publicznych – Urząd Miejski w Przemyślu ul. Ratuszowa 10A – II piętro pok. 205.
Osoby uprawnione do kontaktu z oferentami:
- Jerzy Buczkowski tel. ( 0-16 ) 675-20-72 w godz. 800 - 1400
- Adam Majka – tel./fax ( 0-16 ) 675-20-38 w godz. 800 - 1400
Wymagania dotyczące wadium
Zamawiający ustala wadium w wysokości 7.000 PLN ( siedem tysięcy złotych ) które należy wnieść najpóźniej do dnia 12 grudnia 2007 roku do godz. 9: 00.
Oferty należy składać u Pełnomocnika ds. Zamówień Publicznych – Urząd Miejski w Przemyślu ul. Ratuszowa 10A – II piętro pok. 205
Termin składania ofert upływa dnia 12 grudnia 2008 rok o godz. 900
Kryterium oceny i wyboru ofert: - Cena 100 %.
Przedmiotowe ogłoszenie zostało skierowane do publikacji w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr ogłoszenia 350061-2008 z dnia 04.12.2008r. oraz na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Przemyślu i na tablicy ogłoszeń Urzędu.
Termin związania z ofertą 30 dni kalendarzowych.
Otrzymują:
1. Tablica ogłoszeń
2. Strona internetowa
3. a/a