Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Realizacja usługi w zakresie prowadzenia szaletów komunalnych położonych przy ul. Ratuszowej 14 i Placu Konstytucji 6 w Przemyślu.

ZP. 341/ 73 /2008                                                       Przemyśl 2008-12-03


OGŁOSZNIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
PREZYDENT MIASTA PRZEMYŚLA
37-700 Przemyśl, Rynek 1,
tel. (016) 675-20-38,  fax. (016) 675-20-38
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej
powyżej  14 000 euro, a poniżej 206 000 euro.

Przedmiot zamówienia: Prowadzenie szaletów komunalnych położonych przy ul. Ratuszowej     i Placu Konstytucji w Przemyślu.
Wspólny Słownik Zamówień  CPV 90900000-6 ( usługi sprzątania i odkażania).

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych, nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających i zawarcia umowy ramowej oraz nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów i wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej
Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie zamówień publicznych pod nr 347403-2008 z dnia 03.12.2008r.

Termin realizacji zamówienia: 1 stycznia 2009 rok do 31 grudnia 2009rok.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać na stronie internetowej www.przemysl.pl  BIP zamówienia publiczne usługi lub na wniosek wykonawcy u Pełnomocnika ds. Zamówień Publicznych – Urząd Miejski w Przemyślu ul. Ratuszowa 10A – II piętro pok. 205

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają warunki:
      1) nie podlegają wykluczeniu w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych -          
       ( tekst jednolity z 2006 r.  Dz. U. nr 164 poz. 1163 ),
    2) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi,
    3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, niezbędny sprzęt, a  
        także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
    4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej, finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
    5) zamówienie wykonają przy użyciu sił i środków będących w posiadaniu wykonawcy, bez
         zatrudniania podwykonawców.   
     Spełnienie wymaganych warunków zamawiający dokona na zasadzie spełnia/nie spełnia na  
     podstawie oceny dokumentów, o których jest mowa w punkcie 4 niniejszej specyfikacji.

 Dokonanie spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o załączenie do oferty dokumentów i oświadczeń:
1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda złożenia:
    1)  oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1   
         ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 
         ust. 1 i 2  Prawa zamówień publicznych  – załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji.
    2)  aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji   
         działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia
         do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
         upływem terminu składania ofert.
2. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej  
     zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów:
    1) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od  
        odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

Osoby uprawnione do kontaktu z oferentami:
 - Jerzy Buczkowski  tel. ( 0-16 ) 675-20-72 w godz. 800 - 1400
- Marta Szarzyńska – tel. ( 0-16 ) 675-20-38  w godz. 800 - 1400

 Wymagania dotyczące wadium
  Zamawiający odstępuje od wniesienia  wadium

Oferty należy składać u Pełnomocnika ds. Zamówień Publicznych – Urząd Miejski w Przemyślu ul. Ratuszowa 10A – II piętro pok. 205

Termin składania ofert upływa dnia 12 grudnia 2008 rok o godz. 900
Termin związania z ofertą 30 dni kalendarzowych licząc od dnia wyznaczonego na termin składania ofert.


Otrzymują:
1.    Tablica ogłoszeń 
2.    Strona internetowa
3.    a/a

DOTSpecyfikacja + załączniki (110,50KB)