Realizacja usługi w zakresie zarządzania targowiskiem miejskim „ZIELONY RYNEK” położonym przy ul. Sportowej w Przemyślu
ZP. 341/ 72 /2008 Przemyśl 2008-12-02
PREZYDENT MIASTA PRZEMYŚLA
37-700 Przemyśl, Rynek 1, tel. / fax (016) 675-20-38,
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej
powyżej 14 000 euro, a poniżej 211 000 euro.
Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony – zgodnie z art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. Nr 223 z 2007 r, poz. 1655 z późn. zm.),
Ogłoszenie o przedmiotowym przetargu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych, na stronie internetowej zamawiającego www.przemysl.pl - Biuletyn Informacji Publicznej - Zamówienia publiczne – ogłoszenia – załączniki oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego
Wspólny słownik zamówień (CPV): 70330000-3 ( usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie umowy ).
Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi w zakresie zarządzania targowiskiem miejskim „ZIELONY RYNEK” położonym przy ul. Sportowej w Przemyślu stanowiącym majątek Gminy Miejskiej Przemyśl.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający następujące warunki:
1) nie podlegają wykluczeniu w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
2) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia – uprawnienia
do zarządzania nieruchomościami zgodnie z art. 189 ustawy o gospodarce nieruchomościami,
3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów
do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej, finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
5) zamówienie wykonają przy użyciu sił i środków będących w posiadaniu wykonawcy, bez
zatrudniania podwykonawców,
6) zrealizowali w ostatnich 3 latach zamówienie na usługi o podobnym charakterze i wartości, jak
niniejsze zamówienie,
7) wniosą wadium.
Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie, któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty na zasadzie spełnia - nie spełnia
3. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z
postępowania.
Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda złożenia:
1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy
Prawo zamówień publicznych oraz o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa
zamówień publicznych – załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji.
2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do
ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert.
2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia żąda:
1) wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg załącznika nr 3 do siwz.
2) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia
posiadają wymagane uprawnienia, w tym uprawnienia do zarządzania nieruchomością zgodnie z
art. 189 Ustawy o gospodarce nieruchomościami (załączając kserokopie uprawnień potwierdzone
za zgodność z oryginałem ).
3) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych
dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie
zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających
swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiących przedmiot zamówienia z podaniem
ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że
usługi te zostały wykonane należycie - w szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawca
wykazał, że wykonał należycie co najmniej jedną usługę o zakresie objętym przedmiotem zamówienia tj.
prowadzenie targowiska lub zarządzanie nieruchomością o sumarycznej cenie co najmniej 50%
zaoferowanej ceny w przedmiotowym zamówieniu publicznym, przyjmując, że wartością usługi jest
wartość wynagrodzenia wykonawcy – zał. nr 5 do siwz.
4) Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Dokumenty wymienione w punkcie 1 ppkt 1-2 wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia składają oddzielnie, a w przypadku potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego
w punkcie 2 załączone dokumenty będą rozpatrywane łącznie.
3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przypadku jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
Termin realizacji zamówienia - od 1 stycznia 2009 r. do 31 grudnia 2009 roku.
1. Oferta musi obejmować całość zamówienia.
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych oraz udzielania zamówień uzupełniających ani nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, a także nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej przy wyborze oferty najkorzystniejszej.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest u Pełnomocnika Prezydenta ds. Zamówień Publicznych – Urząd Miejski w Przemyślu ul. Ratuszowa 10A – II piętro pok. 205.
Osoby uprawnione do kontaktu z oferentami:
1) Jerzy Buczkowski - tel. 016 675 20 72,
2) Adam Majka - tel. 016 675 20 38,
Wymagania dotyczące wadium
1. Zamawiający ustala wadium w kwocie 7.000 zł. (słownie: siedem tysięcy złotych zero groszy). Kwotę wadium można wnieść przelewem na konto depozytowe Urzędu Miejskiego w Przemyślu
nr 24 1500 1634 1216 3004 6539 0000 lub wnieść w innych środkach określonych w art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych w terminie składania ofert do dnia 11 grudnia 2008 roku do godz. 9:00.
Oferty należy składać u Pełnomocnika ds. Zamówień Publicznych – Urząd Miejski w Przemyślu ul. Ratuszowa 10A – II piętro pok. 205
Termin składania ofert upływa dnia 11 grudnia 2008 rok o godz. 900
Kryterium oceny i wyboru ofert: - Cena 100 %.
Przedmiotowe ogłoszenie zostało skierowane do publikacji w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 02.12.2008 rok i zarejestrowane pod nr 345737-2008 oraz na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Przemyślu BIP i na tablicy ogłoszeń Urzędu.
Termin związania z ofertą 30 dni kalendarzowych.
Otrzymują:
1. Tablica ogłoszeń x 2 egz.
2. a/a