Zarządzenie Nr 313/08 Prezydenta Miasta Przemyśla w sprawie powołania Komisji Inwentaryzacyjnej
Prezydenta Miasta Przemyśla
z dnia 5 listopada 2008r.
w sprawie powołania Komisji Inwentaryzacyjnej
W związku z art. 26 i 27 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (tekst jednolity z 2002r. Dz.U.Nr 76, poz. 694 z póz. zm.)
Powołuje spośród pracowników Urzędu Miejskiego w Przemyślu stałą Komisję Inwentaryzacyjną w składzie:
1. Mieczysław Madejowski - Przewodniczący
2. Robert Rybotycki - Zastępca Przewodniczącego
3. Jerzy Pięta - Zastępca Przewodniczącego
4. Elzbieta Chudzik - Sekretarz Komisji
5. Marek Janion - Zastępca Sekretarza Komisji
6. Marta Rodzeń - Członek Komisji
7. Ewa Maziarczyk - Członek Komisji
8. Jacek Kwaśny - Członek Komisji
9. Robert Sielski - Członek Komisji
10. Agata Jęczalik - Członek Komisji
11. Bogusława Dzimira - Członek Komisji
12. Ryszarda Pacławska - Członek Komisji
13. Aneta Kwaśnicka - Członek Komisji
14. Monika Szpilek - Członek Komisji
15. Ewa Hrycak - Członek Komisji
16. Beata Tomaszewska - Członek Komisji
17. Anna Cieślak - Członek Komisji
18. Beata Paśkiewicz - Członek Komisji
19. Anna Markiewicz- Mordyjas - Członek Komisji
20. Bożena Dobiszewska - Członek Komisji
21. Mariusz Juszczyk - Członek Komisji
22. Małgorzata Gumienny - Członek Komisji
23. Jolanta Halat - Członek Komisji
24. Artur Morawski - Członek Komisji
25. Jerzy Michałów - Członek Komisji
26. Artur Wawro - Członek Komisji
27. Grzegorz Masłyk - Członek Komisji
28. Alicja Sobota - Członek Komisji
29. Paweł Bugera - Członek Komisji
30. Elżbieta Dobrowolska - Członek Komisji
31. Sylwia Dziwik – Leja - Członek Komisji
32. Magdalena Gajdek - Członek Komisji
33. Iwona Pobidyńska - Członek Komisji
34. Tomasz Haliszczak - Członek Komisji
35. Dorota Wywrot - Członek Komisji
36. Teresa Krzywonos - Członek Komisji
37. Joanna Skwirko - Członek Komisji
38. Ewa Łyszczek - Członek Komisji
39. Agata Hayder - Członek Komisji
40. Piotra Darmobit - Członek Komisji
41. Ewelina Haczela - Członek Komisji
42. Piotr Jabłoński - Członek Komisji
43. Barbara Furmańska - Członek Komisji
44. Ewa Kupiniak - Członek Komisji
45. Tadeusz Maźnik - Członek Komisji
46. Jan Pasławski - Członek Komisji
47. Kinga Rzepka - Członek Komisji
48. Monika Pączek - Członek Komisji
49. Krzysztof Rzepa - Członek Komisji
50. Tadeusz Koptyński - Członek Komisji
51. Elżbieta Cielecka - Członek Komisji
52. Elżbieta Duplaga - Członek Komisji
53. Ewa Wasyliszyn - Członek Komisji
54. Dawid Geleta - Członek Komisji
Zadaniem Komisji Inwentaryzacyjnej jest przeprowadzanie inwentaryzacji majątku Urzędu Miejskiego w Przemyślu celem ustalenia stanu faktycznego aktywów i pasywów w zakresie i terminach określonych odrębnymi zarządzeniami.
Do obowiązków Przewodniczącego Komisji Inwentaryzacyjnej należy w szczególności:
1) ustalenie z pośród członków komisji zespołów spisowych,
2) przeprowadzenie szkolenia członków komisji inwentaryzacyjnej,
3) organizowanie prac przygotowawczych do inwentaryzacji rzeczowych i pieniężnych składników majątku oraz dopilnowanie ich wykonania we właściwym terminie,
4) wydawanie i prowadzenie rozliczenia arkuszy spisowych z natury stanowiących druki ścisłego zarachowania,
5) podejmowanie w uzasadnionych przypadkach decyzji o przyjęciu lub wydaniu składników majątku w czasie spisu,
6) prowadzenie kontroli przygotowań do spisu oraz przebiegu spisu z natury,
7) dokonanie kontroli pod względem formalnym i rachunkowym wypełnionych przez zespoły arkuszy spisu z natury i innych dokumentów z inwentaryzacji,
8) dopilnowanie terminowego złożenia wyjaśnień ewentualnych różnic inwentaryzacyjnych przez osoby odpowiedzialne za ich powstanie,
9) ustalenie przyczyn powstania różnic inwentaryzacyjnych i formułowanie wniosków w sprawie ich rozliczenia,
10) przygotowanie wniosków o wszczęcie postępowania wyjaśniającego w przypadku ujawnienia niedoborów i szkód zawinionych,
11) precyzowanie wniosków w sprawie sposobu zagospodarowania ujawnionych w czasie inwentaryzacji składników nieprzydatnych oraz w sprawie usprawnienia gospodarki rzeczowymi i pieniężnymi składnikami majątku.
Wykonanie zarządzenia powierzam Przewodniczącemu Komisji Inwentaryzacyjnej
w Urzędzie Miejskim w Przemyślu.
Traci moc Zarządzenie Nr 569/2004 z późn. zm. Prezydenta Miasta Przemyśla z dnia 10 listopada 2004r.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
MIASTA PRZEMYŚLA
Robert Choma