Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego sprzętu komputerowego dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Przemyślu

ZP. 341/ 69 /2008                                                  Przemyśl 2008-11-06

OGŁOSZNIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

PREZYDENT MIASTA PRZEMYŚLA,
37-700 Przemyśl,  Rynek 1,  tel./fax (016) 675-20-38,

ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości zamówienia przekraczającej wyrażoną w złotych  równowartość kwoty 14 000 euro, lecz mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, tj 206 000 euro
Ogłoszenie o przedmiotowym przetargu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych,  na stronie internetowej zamawiającego www.przemysl.pl  - BIP  -  Zamówienia publiczne – dostawy

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego sprzętu komputerowego dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Przemyślu, wg wykazu zamieszczonego poniżej:
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego sprzętu komputerowego dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Przemyślu, wg wykazu zamieszczonego poniżej:

1) sprzęt wg załącznika nr 1 do siwz
OPTIMUS Prestige DB600vPro     1
Ardata IPStorSerwer 16-SATA     1
HDD CAVIAR 750GB WD7500AYPS SATA II 16MB     14
Koncentrator sieciowy CISCO 2960G-48TC-L     1
Skaner kolorowy dwustronny Fujitsu Fi-6770     1
Monitor LCD NEC MULTISYNC 2470 WNX     1
Kolorowa drukarka laserowa OKI C9650 HDTN    1
Serwer HP DL380G5     2
Oproramowanie IE    2
Roczne wsparcie IE    2
Oprogramowanie VC    1
Roczne wsparcie VC    1
APC Smart-UPS SC 1500VA 2U RM/Tower lub inny RACK     1
Komputer przenośny HP Compaq 6820s Business     2
Projektor BENQ W500      1
Drukarka HP LaserJet P4015dn     1
Drukarka HP LaserJet P2015D     5
Monitor FlatronLCD W1942S-SF 19'' Wide LCD     10
Total Commander z PowerPack. Licencja 20  stanowisk     2

2) sprzęt wg załącznika  nr 1A do siwz
Monitor NEC 26" MultiSync LCD2690WUXi    5
OPTIMUS Prestige DB400 v1     4
OPTIMUS Prestige DB400 v2    1
    
2.  Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z danymi technicznymi zamawianego sprzętu oraz wymogu gwarancji i złożenia wymogów jakościowych określono w załączniku nr 1 i nr 1A do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna w formie elektronicznej,  zamieszczona jest na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Przemyślu - www.przemysl.pl – BIP
Na wniosek wykonawcy dostępna w formie pisemnej w siedzibie zamawiającego.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych lub wariantowych i nie
przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.                                                                                      Termin wykonania zamówienia:   7 dni licząc od dnia podpisania umowy.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania                  
tych warunków
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający następujące warunki:
1.    Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności zgodnie z wymogami ustawowymi.
2.    Posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
3.     Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4.    Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy
z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych ((tekst jedn. Dz. U. Nr 223 z 2007 r, poz. 1655 z późn. zm.).
5.    Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie, któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
6.    Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty.
Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o załączenie do oferty następujących dokumentów i oświadczeń:
1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności
     lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień
     publicznych zamawiający żąda złożenia:
1)  oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1, pkt 1-3
     ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2   
     Prawa zamówień publicznych  – załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji.
2)  aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji    
     działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do
     ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
     terminu składania ofert.
2. Ponadto Zamawiający wymaga, aby wykonawca załączył do oferty opisy dostaw w przypadku gdy   
    wykonawcy oferują je zamawiającemu jako równoważne do opisanych przez zamawiającego:
1) opisy muszą dotyczyć dostaw oferowanych jako równoważne i jednoznacznie potwierdzać parametry
     techniczne asortymentu opisane przez Zamawiającego jako minimalne (zał. nr 1 i nr 1A),
2) do oferty należy dołączyć (w przypadku oferowania asortymentu równoważnego (komputery,
     serwer) dokumenty, certyfikaty oraz deklaracje wymienione w specyfikacji technicznej opisującej
     przedmiot zamówienia – załącznik nr 1 i nr 1A.
3) sprzęt komputerowy winien posiadać oznaczenia CE i być fabrycznie nowy.
3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego  
     wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
     zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
     publicznego.        
W przypadku jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
Wadium  - Zamawiający odstępuje od żądania wadium
Zamawiający ustala jedno kryterium oceny i wyboru ofert – najniższa cena – 100%.
Oferty należy składać u Pełnomocnika ds. Zamówień Publicznych – Urząd Miejski w Przemyślu          ul. Ratuszowa 10A – II piętro pok. 205
Termin składania ofert upływa dnia 18 listopada 2008 rok o godz. 900
Termin związania ofertą -  30 dni kalendarzowych, licząc od dnia wyznaczonego na termin składania ofert.
Nie przewiduje się zamiaru  zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie zamówień publicznych pod nr 302949-2008 w dniu 06.11.2008r.

Otrzymują:
1.    Tablica ogłoszeń  x 2 egz.
2.    a/a

DOTNULL (161,00KB)

DOTNULL (81,00KB)

DOTNULL (46,00KB)