Zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego sprzętu komputerowego dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Przemyślu
ZP. 341/ 69 /2008 Przemyśl 2008-11-06
PREZYDENT MIASTA PRZEMYŚLA,
37-700 Przemyśl, Rynek 1, tel./fax (016) 675-20-38,
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości zamówienia przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 14 000 euro, lecz mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, tj 206 000 euro
Ogłoszenie o przedmiotowym przetargu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych, na stronie internetowej zamawiającego www.przemysl.pl - BIP - Zamówienia publiczne – dostawy
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego sprzętu komputerowego dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Przemyślu, wg wykazu zamieszczonego poniżej:
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego sprzętu komputerowego dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Przemyślu, wg wykazu zamieszczonego poniżej:
1) sprzęt wg załącznika nr 1 do siwz
OPTIMUS Prestige DB600vPro 1
Ardata IPStorSerwer 16-SATA 1
HDD CAVIAR 750GB WD7500AYPS SATA II 16MB 14
Koncentrator sieciowy CISCO 2960G-48TC-L 1
Skaner kolorowy dwustronny Fujitsu Fi-6770 1
Monitor LCD NEC MULTISYNC 2470 WNX 1
Kolorowa drukarka laserowa OKI C9650 HDTN 1
Serwer HP DL380G5 2
Oproramowanie IE 2
Roczne wsparcie IE 2
Oprogramowanie VC 1
Roczne wsparcie VC 1
APC Smart-UPS SC 1500VA 2U RM/Tower lub inny RACK 1
Komputer przenośny HP Compaq 6820s Business 2
Projektor BENQ W500 1
Drukarka HP LaserJet P4015dn 1
Drukarka HP LaserJet P2015D 5
Monitor FlatronLCD W1942S-SF 19'' Wide LCD 10
Total Commander z PowerPack. Licencja 20 stanowisk 2
2) sprzęt wg załącznika nr 1A do siwz
Monitor NEC 26" MultiSync LCD2690WUXi 5
OPTIMUS Prestige DB400 v1 4
OPTIMUS Prestige DB400 v2 1
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z danymi technicznymi zamawianego sprzętu oraz wymogu gwarancji i złożenia wymogów jakościowych określono w załączniku nr 1 i nr 1A do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna w formie elektronicznej, zamieszczona jest na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Przemyślu - www.przemysl.pl – BIP
Na wniosek wykonawcy dostępna w formie pisemnej w siedzibie zamawiającego.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych lub wariantowych i nie
przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. Termin wykonania zamówienia: 7 dni licząc od dnia podpisania umowy.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania
tych warunków
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający następujące warunki:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności zgodnie z wymogami ustawowymi.
2. Posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy
z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych ((tekst jedn. Dz. U. Nr 223 z 2007 r, poz. 1655 z późn. zm.).
5. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie, któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
6. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty.
Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o załączenie do oferty następujących dokumentów i oświadczeń:
1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności
lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień
publicznych zamawiający żąda złożenia:
1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1, pkt 1-3
ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2
Prawa zamówień publicznych – załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji.
2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do
ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert.
2. Ponadto Zamawiający wymaga, aby wykonawca załączył do oferty opisy dostaw w przypadku gdy
wykonawcy oferują je zamawiającemu jako równoważne do opisanych przez zamawiającego:
1) opisy muszą dotyczyć dostaw oferowanych jako równoważne i jednoznacznie potwierdzać parametry
techniczne asortymentu opisane przez Zamawiającego jako minimalne (zał. nr 1 i nr 1A),
2) do oferty należy dołączyć (w przypadku oferowania asortymentu równoważnego (komputery,
serwer) dokumenty, certyfikaty oraz deklaracje wymienione w specyfikacji technicznej opisującej
przedmiot zamówienia – załącznik nr 1 i nr 1A.
3) sprzęt komputerowy winien posiadać oznaczenia CE i być fabrycznie nowy.
3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego
wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego.
W przypadku jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
Wadium - Zamawiający odstępuje od żądania wadium
Zamawiający ustala jedno kryterium oceny i wyboru ofert – najniższa cena – 100%.
Oferty należy składać u Pełnomocnika ds. Zamówień Publicznych – Urząd Miejski w Przemyślu ul. Ratuszowa 10A – II piętro pok. 205
Termin składania ofert upływa dnia 18 listopada 2008 rok o godz. 900
Termin związania ofertą - 30 dni kalendarzowych, licząc od dnia wyznaczonego na termin składania ofert.
Nie przewiduje się zamiaru zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie zamówień publicznych pod nr 302949-2008 w dniu 06.11.2008r.
Otrzymują:
1. Tablica ogłoszeń x 2 egz.
2. a/a