Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Przebudowa instalacji centralnego ogrzewania w budynku głównym przy ul. 22-go Stycznia 6 w Przemyślu

ZP-341/ 68 /2008                                                                                                  Przemyśl 2008-10-31

OGŁOSZNIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM


PREZYDENT MIASTA PRZEMYŚLA,

37-700 Przemyśl, Rynek 1, tel./fax (016) 675-20-38,
Przetarg nieograniczony – zgodnie z art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. Nr 223 z 2007 r, poz. 1655 z późn. zm.), o wartości
szacunkowej powyżej 14 000 euro (poniżej 206 000 euro), a poniżej 5 150 000 euro.
CPV: 45.26.28.00-9 – roboty w zakresie instalacji cieplnych (CO),
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa instalacji centralnego ogrzewania w budynku głównym przy ul. 22-go Stycznia 6 w Przemyślu w ramach zadania pn. Remont i przebudowa zabytkowego budynku przy ul. 22-go Stycznia 6 w Przemyślu.
W zakres robót wchodzi:
1) demontaż istniejącej instalacji,
2) montaż rurociągów,
3) montaż armatury,
4) montaż urządzeń grzewczych
5) badania instalacji,
6) wykonanie instalacji termicznej,
7) regulacja działania instalacji,
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna w formie elektronicznej, zamieszczona jest na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Przemyślu - www.przemysl.pl – Biuletyn Informacji Publicznej „Zamówienia publiczne” Na wniosek wykonawcy dostępna w formie pisemnej w siedzibie zamawiającego.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych lub wariantowych i nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

Termin wykonania zamówienia: - wymagany – nie później niż do 19 grudnia 2008 r.

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania
tych warunków
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający następujące warunki:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub
czynności zgodnie z wymogami ustawowymi.
2.Posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym oraz osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia tj:
a) dysponują kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami
instalacyjnymi (sieciowe cieplne lub gazowe) i należącym do właściwej izby
samorządu zawodowego.
b) wskazana osoba do pełnienia funkcji kierownika budowy winna udokumentować odbycie co
najmniej dwuletniej praktyki zawodowej na stanowisku kierownika budowy na budowie przy
zabytkach nieruchomych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z 9 czerwca 2004 roku
Dz. U. Nr 150 poz. 1579). Przez udokumentowanie Zamawiający uznaje załączenie do oferty
stosownego zaświadczenia wydanego przez właściwego Konserwatora Zabytków lub podanie
informacji określającej lokalizację prowadzonych robót przez w/w osobę, nazwę zadania
i czasookres realizacji robót prowadzonych przez wskazanego kierownika budowy.
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.
wykażą, że posiadają (aktualne na dzień składania ofert) ubezpieczenie od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości min. 50 000 zł.
4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia
2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.).
5. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku
spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
6. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów
załączonych do oferty stosując zasadę „spełnia” – „nie spełnia”
Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o załączenie do oferty następujących dokumentów i oświadczeń:
1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności
lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień
publicznych zamawiający żąda złożenia:
1) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy
Prawo zamówień publicznych oraz o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2
Prawa zamówień publicznych – załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji.
2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do
ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert.
2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę
niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia żąda załączenia wykazu osób i podmiotów, które będą
uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu
wykonywanych przez nich czynności wg załącznika nr 3 do siwz.
Wymagane jest wskazanie osoby do pełnienia funkcji kierownika budowy wraz z posiadaniem
odpowiednich uprawnień branży instalacyjnej wraz z zaświadczeniem o przynależności do
właściwej Izby Inżynierów Budownictwa z terminem ważności na dzień składania ofert.
Należy załączyć kserokopie uprawnień oraz zaświadczenia o których mowa powyżej potwierdzone
za zgodność z oryginałem).
3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej
zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów:
1) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
Dokumenty wymienione w punkcie 1, ppkt 2 i w pkt 3 wykonawcy wspólnie ubiegający się o
udzielenie zamówienia składają oddzielnie, a w przypadku potwierdzenia spełnienia warunku
wymienionego w punkcie 2 i w pkt 3 załączone dokumenty będą rozpatrywane łącznie.
4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego wyko-
nawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
który jednocześnie w ich imieniu składa oświadczenie o którym mowa jest w pkt 1 ppkt 1
W przypadku jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publi-
cznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

Wadium - Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zamawiający ustala jedno kryterium oceny i wyboru ofert – najniższa cena – 100%.

Oferty należy składać u Pełnomocnika ds. Zamówień Publicznych – Urząd Miejski w Przemyślu ul. Ratuszowa 10A – II piętro pok. 205

Termin składania ofert upływa dnia 21 listopada 2008 rok o godz. 900
Termin związania ofertą - 30 dni kalendarzowych, licząc od dnia wyznaczonego na termin składania ofert. Nie przewiduje się zamiaru zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 31.10.2008r. numer ogłoszenia 293261-2008
Otrzymują:
1. Tablica ogłoszeń x 2 egz.
2. a/a