Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Zarządzenie Nr 295A/08 Prezydenta Miasta Przemyśla z dnia 24 października 2008r. w sprawie przeprowadzenia obowiązkowej deratyzacji na terenie Gminy Miejskiej Przemyśl.

Zarządzenie Nr 295A/08
Prezydenta Miasta Przemyśla
z dnia 24 października 2008r.

w sprawie przeprowadzenia obowiązkowej deratyzacji na terenie Gminy Miejskiej Przemyśl.


Na podstawie § 14 ust. 2 rozdz. VIII Uchwały Nr 3/2006 Rady Miejskiej w Przemyślu z dnia 26 stycznia 2006r. w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miejskiej Przemyśl


zarządzam co następuje:


§ 1


Dla zapewnienia utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miejskiej Przemyśl wprowadzam obowiązek przeprowadzenia deratyzacji nieruchomości na terenie miasta Przemyśla w okresie jesiennym tj.:


w dniach od 27 października do 10 listopada 2008r.

§ 2


Nadzór nad wykonaniem zarządzenia powierza się Wydziałowi Gospodarki komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego i Straży Miejskiej .


§ 3


1. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem ogłoszenia.
2. Zarządzenie podlega podaniu do publicznej wiadomości poprzez ogłoszenie na tablicach i słupach ogłoszeniowych, prasie lokalnej i zamieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego.