Zarządzenie Nr 295A/08 Prezydenta Miasta Przemyśla z dnia 24 października 2008r. w sprawie przeprowadzenia obowiązkowej deratyzacji na terenie Gminy Miejskiej Przemyśl.
Zarządzenie Nr 295A/08
Prezydenta Miasta Przemyśla
z dnia 24 października 2008r.
w sprawie przeprowadzenia obowiązkowej deratyzacji na terenie Gminy Miejskiej Przemyśl.
Na podstawie § 14 ust. 2 rozdz. VIII Uchwały Nr 3/2006 Rady Miejskiej w Przemyślu z dnia 26 stycznia 2006r. w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miejskiej Przemyśl
zarządzam co następuje:
§ 1
Dla zapewnienia utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miejskiej Przemyśl wprowadzam obowiązek przeprowadzenia deratyzacji nieruchomości na terenie miasta Przemyśla w okresie jesiennym tj.:
w dniach od 27 października do 10 listopada 2008r.
§ 2
Nadzór nad wykonaniem zarządzenia powierza się Wydziałowi Gospodarki komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego i Straży Miejskiej .
§ 3
1. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem ogłoszenia.
2. Zarządzenie podlega podaniu do publicznej wiadomości poprzez ogłoszenie na tablicach i słupach ogłoszeniowych, prasie lokalnej i zamieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego.
2. Zarządzenie podlega podaniu do publicznej wiadomości poprzez ogłoszenie na tablicach i słupach ogłoszeniowych, prasie lokalnej i zamieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego.