Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

dostawa autobusu dla 16 osób przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym dla 2 wózków inwalidzkich - dla potrzeb Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Przemyślu

ZP. 341/  61 /2008                            Przemyśl 2008-09-19

OGŁOSZNIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

PREZYDENT MIASTA PRZEMYŚLA
37-700 Przemyśl, Rynek 1, tel. / fax (016) 675-20-38,
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej
powyżej 14 000 euro, a poniżej 206 000 euro.

Tryb udzielenia zamówienia:
 Przetarg nieograniczony – zgodnie z art. 10 ust. 1  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. Nr 223 z 2007 r, poz. 1655 z późn. zm.),
Ogłoszenie o przedmiotowym przetargu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych,  na stronie internetowej zamawiającego www.przemysl.pl  - Biuletyn Informacji Publicznej  -  Zamówienia publiczne – ogłoszenia – załączniki  oraz  na  tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego
Kod CPV :  34120000-4  ( pojazdy silnikowe do transportu 10 lub więcej osób)
Określenie przedmiotu zamówienia - 
Dostawa autobusu dla 16 osób przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym dla 2 wózków inwalidzkich -  dla potrzeb Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Przemyślu
Zamawiający nie dopuszcza składnia ofert częściowych. Zamawiający wymaga, aby oferowany samochód był fabrycznie nowy – rok produkcji 2007 – 2008.
Opis parametrów technicznych i wyposażenia przedmiotu zamówienia.
kolor nadwozia –   czerwony 
silnik o pojemności nieprzekraczajacej 2500 cm3 
moc silnika -  nie mniejsza niż 120 KM, 
Wspomaganie układu kierowniczego 
Poduszka powietrzna kierowcy 
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym nie większe niż. –   9,5 l /100 km CN 
Fotel kierowcy regulowany w 3 płaszczyznach 
Długość autobusu nie większa niż 6 m 
szerokość min. 1700 mm 
Kierownica 4-ramienna 
Zamknięty obieg powietrza 
Pasy bezpieczeństwa przednie dynamiczne 3-punktowe 
Kolumna kierownicy składana w razie wypadku 
Lusterka boczne na krótkich ramionach o podwójnym polu 
Odcięcie paliwa w razie wypadku 
Wykładzina podłogowa kauczukowa 
Szyby przyciemniane 
Stopień wejściowy pokryty wykładzina antypoślizgową 
Reflektory przednie o podwójnej optyce 
System blokady zapłonu z kodem w kluczyku 
Zagłówki pełne regulowane na wysokość 
Sygnalizacja niezapięte pasy, pozostawione światła 
Schowki i uchwyty w kabinie 
Instalacja do radia i głośników, antena wyłącznie z radiem i z głośnikami 
Zewnętrzne boczne listwy ochronne 
Ochrona drzwi tylnich – szeroka listwa z tworzywa 
Tylna szyba ogrzewana 
Szyby przystosowane do wyjścia awaryjnego 
Podsufitka kompletna w części pasażerskiej 
Kompletna tapicerka wokół ram okiennych 
Oświetlenie części pasażerskiej, każdy rząd – wł. Centralnie  
Podwyższenie mocowania foteli pasażerskich 
Pojedyncze fotele po prawej stronie,  podwójne po lewej 
Środkowa aleja o szerokości 30 cm i wysokości 190 cm 
Zawieszenie normalne 
ABS, zamek centralny 
Automatyczna blokada drzwi w czasie jazdy 
Lusterka zewnętrzne regulowane elektrycznie 
Szyby przednie elektrycznie  
Komputer pokładowy tachograf cyfrowy 
Ściana lewa środkowa przeszklona z szybą odsuwaną  
Drzwi prawe przesuwane z szybą stałą 
Fabryczna blokada prędkości do 100 km 
Klimatyzacja manualna rozbudowana zawierajaca dodatkowe niezależne ogrzewanie 
Pojedynczy fotel pasażera regulowany 
Adaptacja na auto przewozu osób niepełnosprawnych na 2 wózkach inwalidzkich – mocowanie wózków przy bocznych drzwiach odsuwanych z prawej strony auta 
Szyny pojazdowe dla wózków inwalidzkich 
Wjazd wózków z boku auta po prawej stronie 
Komplet opon zimowych 
Alarm 
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny  spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2.  Wykonawca zobowiązany jest do potwierdzenia, że dostawa samochodu osobowego
     opisanego powyżej spełnia  wymagania określone przez Zamawiającego.
3.  Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt 1 ppkt 1), 2).
1) Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału  w postępowaniu oraz żądane przez zamawiającego dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków.
2) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie poprzez sprawdzenie zgodności złożonych oświadczeń i dokumentów z wymogami, określonymi w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Rozdział 3:
a) Warunek, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 i 2 – dokumenty, o których mowa w  rozdziale 3 ust. 1    
    pkt  2, 3.
3) Wykonawca, który nie złożył oświadczenia o spełnieniu warunków udziału
w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych) podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
4)   Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
4. Ocena spełniania oferowaną dostawą autobusu wymagań Zamawiającego, określonych w pkt 2.
Ocena spełniania przez oferowaną dostawę autobusu wymagań   wskazanych przez Zamawiającego, odbędzie się na podstawie dokumentu określonego Rozdziale 3 pkt 1 ppkt 4. W przedmiotowym dokumencie Wykonawca zobowiązany jest do potwierdzenia każdego z wymaganych parametrów określonych w przedmiocie  zamówienia. Potwierdzenie wymaganego parametru  ma polegać na wpisaniu słowa „Tak” lub „Nie” albo Wykonawca wpisuje konkretnie oferowany parametr w pozycjach wskazanych w załączniku nr 3 do siwz.  Brak potwierdzenia jakiegokolwiek parametru będzie skutkowało odrzuceniem oferty.
Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
1. Zamawiający żąda, aby każdy z wykonawców złożył wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty (załączniki do oferty):
 1) Formularz ofertowy  - załącznik nr 1.
 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22  ust. 1  ustawy z dnia
      29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych – załącznik nr 2.
 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności
      gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności
      gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
 4)  Opis parametrów technicznych oferowanego autobusu wraz z określeniem  marki. Opis musi zawierać
       potwierdzenie wszystkich parametrów  wymaganych  przez Zamawiającego w SIWZ  - załącznik nr  3
       Wykonawca może przedłożyć folder zawierający opis i fotografię oferowanego samochodu, jednak
        dokumenty te będą miały charakter informacyjny dla Zamawiającego.
2. Dokumenty dołączone do oferty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
 3. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną. Kserokopia pełnomocnictwa musi być potwierdzona za „zgodność z oryginałem” przez osobę/y udzielające pełnomocnictwa lub może być złożona w formie odpisu potwierdzonego notarialnie.
4. Składanie ofert przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, składają pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego dla ustanowionego przez nich pełnomocnika (pełnomocnictwo może wynikać z treści umowy konsorcjum).
2) Ofertę, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wymienione w pkt 1 pod pozycją nr 2, składa pełnomocnik (lider konsorcjum) w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3) Dokumenty wymienione w pkt 1 pod pozycją nr 3) składa każdy z wykonawców
       wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, natomiast złożenie pozostałych
   dokumentów przez któregokolwiek z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie   
      zamówienia potwierdza, że łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu.
4) W przypadku wyboru oferty najkorzystniejszej wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, należy najpóźniej przed podpisaniem umowy o zamówienie publiczne przedłożyć zamawiającemu umowę regulującą współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5) Umowa regulująca współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (umowa konsorcjum) w szczególności winna zawierać postanowienia wynikające z charakteru konsorcjum oraz poniższe warunki:
a) strony umowy z oznaczeniem lidera,
b) cel zawarcia umowy,
c) okres obowiązywania umowy konsorcjum (obejmujący okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi),
d) solidarną odpowiedzialność każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wobec zamawiającego za wykonanie umowy oraz wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
e) wyłączenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do czasu wykonania przedmiotu zamówienia,
f) zakaz dokonywania zmian w umowie konsorcjum bez zgody zamawiającego.
5. W przypadku składania oferty przez osoby ( przedsiębiorców) prowadzące działalność w formie spółki cywilnej do oferty należy dołączyć umowę spółki lub umowę spółki i pełnomocnictwo do składania oświadczeń woli, upoważniające do złożenia oferty  w imieniu spółki (pełnomocnictwo może wynikać z treści umowy spółki). Ponadto należy dołączyć dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie przez poszczególnych przedsiębiorców warunków i wymogów określonych w ustawie Prawo zamówień  publicznych i niniejszej SIWZ.
Termin realizacji zamówienia – do 14 dni licząc od terminu zawarcia umowy.
Oferta musi obejmować całość zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych oraz  udzielania zamówień uzupełniających ani nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, a także nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej przy wyborze oferty najkorzystniejszej.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia  dostępna jest u Pełnomocnika Prezydenta ds. Zamówień Publicznych – Urząd Miejski w Przemyślu ul. Ratuszowa 10A – II piętro pok. 205.
Osoby uprawnione do kontaktu z oferentami:
1) Jerzy Buczkowski - tel. 016 675 20 72,   2) Adam Majka - tel. 016 675 20 38,
Wymagania dotyczące wadium
Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium.
Oferty należy składać u Pełnomocnika ds. Zamówień Publicznych – Urząd Miejski w Przemyślu,
ul. Ratuszowa 10A – II piętro pok. 205
Termin składania ofert upływa dnia 08 października 2008 rok o godz. 900
Kryterium oceny i wyboru ofert:  -  Cena 100 %.
Przedmiotowe ogłoszenie zostało opublikowane  w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 22.09.2008 rok pod nr  228093 -2008 oraz na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Przemyślu BIP i na tablicy ogłoszeń Urzędu.
Termin związania z ofertą 30 dni kalendarzowych.

Otrzymują:
1. Tablica ogłoszeń  x 2 egz.
2. a/a

DOTOdpowiedź na zapytanie dot treści siwz (20,50KB)

DOTNULL (273,50KB)