dostawa autobusu dla 16 osób przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym dla 2 wózków inwalidzkich - dla potrzeb Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Przemyślu
ZP. 341/ 61 /2008 Przemyśl 2008-09-19
OGŁOSZNIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
PREZYDENT MIASTA PRZEMYŚLA
37-700 Przemyśl, Rynek 1, tel. / fax (016) 675-20-38,
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej
powyżej 14 000 euro, a poniżej 206 000 euro.
Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony – zgodnie z art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. Nr 223 z 2007 r, poz. 1655 z późn. zm.),
Ogłoszenie o przedmiotowym przetargu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych, na stronie internetowej zamawiającego www.przemysl.pl - Biuletyn Informacji Publicznej - Zamówienia publiczne – ogłoszenia – załączniki oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego
Kod CPV : 34120000-4 ( pojazdy silnikowe do transportu 10 lub więcej osób)
Określenie przedmiotu zamówienia -
Dostawa autobusu dla 16 osób przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym dla 2 wózków inwalidzkich - dla potrzeb Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Przemyślu
Zamawiający nie dopuszcza składnia ofert częściowych. Zamawiający wymaga, aby oferowany samochód był fabrycznie nowy – rok produkcji 2007 – 2008.
Opis parametrów technicznych i wyposażenia przedmiotu zamówienia.
kolor nadwozia – czerwony
silnik o pojemności nieprzekraczajacej 2500 cm3
moc silnika - nie mniejsza niż 120 KM,
Wspomaganie układu kierowniczego
Poduszka powietrzna kierowcy
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym nie większe niż. – 9,5 l /100 km CN
Fotel kierowcy regulowany w 3 płaszczyznach
Długość autobusu nie większa niż 6 m
szerokość min. 1700 mm
Kierownica 4-ramienna
Zamknięty obieg powietrza
Pasy bezpieczeństwa przednie dynamiczne 3-punktowe
Kolumna kierownicy składana w razie wypadku
Lusterka boczne na krótkich ramionach o podwójnym polu
Odcięcie paliwa w razie wypadku
Wykładzina podłogowa kauczukowa
Szyby przyciemniane
Stopień wejściowy pokryty wykładzina antypoślizgową
Reflektory przednie o podwójnej optyce
System blokady zapłonu z kodem w kluczyku
Zagłówki pełne regulowane na wysokość
Sygnalizacja niezapięte pasy, pozostawione światła
Schowki i uchwyty w kabinie
Instalacja do radia i głośników, antena wyłącznie z radiem i z głośnikami
Zewnętrzne boczne listwy ochronne
Ochrona drzwi tylnich – szeroka listwa z tworzywa
Tylna szyba ogrzewana
Szyby przystosowane do wyjścia awaryjnego
Podsufitka kompletna w części pasażerskiej
Kompletna tapicerka wokół ram okiennych
Oświetlenie części pasażerskiej, każdy rząd – wł. Centralnie
Podwyższenie mocowania foteli pasażerskich
Pojedyncze fotele po prawej stronie, podwójne po lewej
Środkowa aleja o szerokości 30 cm i wysokości 190 cm
Zawieszenie normalne
ABS, zamek centralny
Automatyczna blokada drzwi w czasie jazdy
Lusterka zewnętrzne regulowane elektrycznie
Szyby przednie elektrycznie
Komputer pokładowy tachograf cyfrowy
Ściana lewa środkowa przeszklona z szybą odsuwaną
Drzwi prawe przesuwane z szybą stałą
Fabryczna blokada prędkości do 100 km
Klimatyzacja manualna rozbudowana zawierajaca dodatkowe niezależne ogrzewanie
Pojedynczy fotel pasażera regulowany
Adaptacja na auto przewozu osób niepełnosprawnych na 2 wózkach inwalidzkich – mocowanie wózków przy bocznych drzwiach odsuwanych z prawej strony auta
Szyny pojazdowe dla wózków inwalidzkich
Wjazd wózków z boku auta po prawej stronie
Komplet opon zimowych
Alarm
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Wykonawca zobowiązany jest do potwierdzenia, że dostawa samochodu osobowego
opisanego powyżej spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt 1 ppkt 1), 2).
1) Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz żądane przez zamawiającego dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków.
2) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie poprzez sprawdzenie zgodności złożonych oświadczeń i dokumentów z wymogami, określonymi w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Rozdział 3:
a) Warunek, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 i 2 – dokumenty, o których mowa w rozdziale 3 ust. 1
pkt 2, 3.
3) Wykonawca, który nie złożył oświadczenia o spełnieniu warunków udziału
w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych) podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
4) Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
4. Ocena spełniania oferowaną dostawą autobusu wymagań Zamawiającego, określonych w pkt 2.
Ocena spełniania przez oferowaną dostawę autobusu wymagań wskazanych przez Zamawiającego, odbędzie się na podstawie dokumentu określonego Rozdziale 3 pkt 1 ppkt 4. W przedmiotowym dokumencie Wykonawca zobowiązany jest do potwierdzenia każdego z wymaganych parametrów określonych w przedmiocie zamówienia. Potwierdzenie wymaganego parametru ma polegać na wpisaniu słowa „Tak” lub „Nie” albo Wykonawca wpisuje konkretnie oferowany parametr w pozycjach wskazanych w załączniku nr 3 do siwz. Brak potwierdzenia jakiegokolwiek parametru będzie skutkowało odrzuceniem oferty.
Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
1. Zamawiający żąda, aby każdy z wykonawców złożył wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty (załączniki do oferty):
1) Formularz ofertowy - załącznik nr 1.
2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia
29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych – załącznik nr 2.
3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności
gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4) Opis parametrów technicznych oferowanego autobusu wraz z określeniem marki. Opis musi zawierać
potwierdzenie wszystkich parametrów wymaganych przez Zamawiającego w SIWZ - załącznik nr 3
Wykonawca może przedłożyć folder zawierający opis i fotografię oferowanego samochodu, jednak
dokumenty te będą miały charakter informacyjny dla Zamawiającego.
2. Dokumenty dołączone do oferty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
3. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną. Kserokopia pełnomocnictwa musi być potwierdzona za „zgodność z oryginałem” przez osobę/y udzielające pełnomocnictwa lub może być złożona w formie odpisu potwierdzonego notarialnie.
4. Składanie ofert przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, składają pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego dla ustanowionego przez nich pełnomocnika (pełnomocnictwo może wynikać z treści umowy konsorcjum).
2) Ofertę, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wymienione w pkt 1 pod pozycją nr 2, składa pełnomocnik (lider konsorcjum) w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3) Dokumenty wymienione w pkt 1 pod pozycją nr 3) składa każdy z wykonawców
wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, natomiast złożenie pozostałych
dokumentów przez któregokolwiek z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia potwierdza, że łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu.
4) W przypadku wyboru oferty najkorzystniejszej wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, należy najpóźniej przed podpisaniem umowy o zamówienie publiczne przedłożyć zamawiającemu umowę regulującą współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5) Umowa regulująca współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (umowa konsorcjum) w szczególności winna zawierać postanowienia wynikające z charakteru konsorcjum oraz poniższe warunki:
a) strony umowy z oznaczeniem lidera,
b) cel zawarcia umowy,
c) okres obowiązywania umowy konsorcjum (obejmujący okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi),
d) solidarną odpowiedzialność każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wobec zamawiającego za wykonanie umowy oraz wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
e) wyłączenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do czasu wykonania przedmiotu zamówienia,
f) zakaz dokonywania zmian w umowie konsorcjum bez zgody zamawiającego.
5. W przypadku składania oferty przez osoby ( przedsiębiorców) prowadzące działalność w formie spółki cywilnej do oferty należy dołączyć umowę spółki lub umowę spółki i pełnomocnictwo do składania oświadczeń woli, upoważniające do złożenia oferty w imieniu spółki (pełnomocnictwo może wynikać z treści umowy spółki). Ponadto należy dołączyć dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie przez poszczególnych przedsiębiorców warunków i wymogów określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych i niniejszej SIWZ.
Termin realizacji zamówienia – do 14 dni licząc od terminu zawarcia umowy.
Oferta musi obejmować całość zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych oraz udzielania zamówień uzupełniających ani nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, a także nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej przy wyborze oferty najkorzystniejszej.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest u Pełnomocnika Prezydenta ds. Zamówień Publicznych – Urząd Miejski w Przemyślu ul. Ratuszowa 10A – II piętro pok. 205.
Osoby uprawnione do kontaktu z oferentami:
1) Jerzy Buczkowski - tel. 016 675 20 72, 2) Adam Majka - tel. 016 675 20 38,
Wymagania dotyczące wadium
Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium.
Oferty należy składać u Pełnomocnika ds. Zamówień Publicznych – Urząd Miejski w Przemyślu,
ul. Ratuszowa 10A – II piętro pok. 205
Termin składania ofert upływa dnia 08 października 2008 rok o godz. 900
Kryterium oceny i wyboru ofert: - Cena 100 %.
Przedmiotowe ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 22.09.2008 rok pod nr 228093 -2008 oraz na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Przemyślu BIP i na tablicy ogłoszeń Urzędu.
Termin związania z ofertą 30 dni kalendarzowych.
Otrzymują:
1. Tablica ogłoszeń x 2 egz.
2. a/a