Budowa linii kablowej oświetlenia wraz ze słupami, oprawami i szafą oświetleniową w ulicy Sieleckiej i Młynarskiej w Przemyślu
ZP. 341/ 60 /2008 Przemyśl 2008-09-18
OGŁOSZNIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
PREZYDENT MIASTA PRZEMYŚLA
37-700 Przemyśl, Rynek 1, tel. / fax (016) 675-20-38,
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej
powyżej 14 000 euro, a poniżej 211 000 euro.
Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony – zgodnie z art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. Nr 223 z 2007 r, poz. 1655 z późn. zm.),
Ogłoszenie o przedmiotowym przetargu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych, na stronie internetowej zamawiającego www.przemysl.pl - BIP - Zamówienia publiczne – ogłoszenia – załączniki oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego
CPV: 50.23.21.00-1
Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa linii kablowej oświetlenia wraz ze słupami, oprawami i szafą oświetleniową w ulicy Sieleckiej i Młynarskiej w Przemyślu. Zakres zadania obejmuje:
• wykonanie linii kablowej oświetleniowej długości około 1177 mb (kabel YAKY 4x25 mm2);
• posadowienie słupów oświetleniowych typu S-90RwP z wysięgnikiem jednoramiennym i fundamentem – 38 szt. (nr: 34 (1) – 45 (12), 47 (14) – 72 (39);
• posadowienie słupów oświetleniowych typu S-90RwP z wysięgnikiem dwuramiennym – 1 szt.: nr 46(13)
• montaż opraw oświetleniowych SGP 340 kl. II z lampą SON-T Plus 100W „Philips” lub równoważnych określonych w projekcie budowlanym - 40 szt.(kpl);
• montaż szafki oświetleniowej (sterowniczo-pomiarowej) typu SO-2C - 1 szt.(kpl);
• wykonanie pomiarów linii kablowej;
• wytyczenie obiektu w terenie i wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (nie ujęte w przedmiarze robót);
• opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót (nie ujęte w przedmiarze robót).
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający następujące warunki:
1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 w/w ustawy oraz spełniający szczegółowe warunki udziału:
1) posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie:
a) zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł. polegającą na przebudowie, budowie lub remoncie sieci oświetlenia ulic.
2) dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia i posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 – tekst jednolity z późn. zm.) tj.
a) kierownikiem budowy posiadającą uprawnienia budowlane branżowe w zakresie eksploatacji urządzeń i instalacji elektroenergetycznych (uprawnienia SEP ), należącego do właściwej Izby Samorządu Zawodowego,
3) Dysponują potencjałem technicznym do wykonania niniejszego zamówienia
3. Wykonawca winien posiadać polisę lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 50 000 zł.
4. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie, któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
5. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty stosując zasadę spełnia – nie spełnia
4. Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda złożenia:
1) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych,
2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia żąda:
1) wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg załącznika nr 3 do siwz.
2) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym kierownik budowy posiadają wymagane uprawnienia, załączając kserokopie uprawnień oraz zaświadczenia o których mowa powyżej potwierdzone za zgodność z oryginałem z terminem ważności na dzień składania ofert.
3) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie – zgodnie z zał. nr 6 do siwz.
3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów:
1) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej oraz ubezpieczenia budowy stanowiącej przedmiot zamówienia.
Dokument wymieniony w punkcie 1, ppkt 2 oraz polisę lub inny dokument ubezpieczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oddzielnie, a oświadczenie wymienione w punkcie 1 ppkt 1 w ich imieniu składa pełnomocnik. W przypadku potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w punkcie 2 ppkt 1- 3 załączone dokumenty będą rozpatrywane łącznie.
4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego z dołączeniem do oferty dokumentu „pełnomocnictwa” podpisanego przez reprezentanta każdego z wykonawców które musi przynajmniej zawierać: dane podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz zakres czynności do jakich jest uprawniony pełnomocnik.
W przypadku jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
Termin realizacji zamówienia - wymagany 30 dni licząc od daty zawarcia umowy
Oferta musi obejmować całość zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych oraz udzielania zamówień uzupełniających ani nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, a także nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej przy wyborze oferty najkorzystniejszej.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest u Pełnomocnika Prezydenta ds. Zamówień Publicznych – Urząd Miejski w Przemyślu ul. Ratuszowa 10A – II piętro pok. 205.
Osoby uprawnione do kontaktu z oferentami:
Jerzy Buczkowski - tel. 016 675 20 72 oraz Adam Majka - tel. 016 675 20 38,
Wymagania dotyczące wadium
Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium.
Oferty należy składać u Pełnomocnika ds. Zamówień Publicznych – Urząd Miejski w Przemyślu ul. Ratuszowa 10A – II piętro pok. 205
Termin składania ofert upływa dnia 13 października 2008 rok o godz. 900
Kryterium oceny i wyboru ofert: - Cena 100 %.
Przedmiotowe ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 19.09.2008 r. pod nr 226247-2008 oraz na stronie internetowej Urzędu Miejskiego BIP i na tablicy ogłoszeń Urzędu.
Termin związania z ofertą 30 dni kalendarzowych.
Otrzymują:
1. Tablica ogłoszeń x 2 egz.
2. a/a