OGŁOSZENIE O NABORZE KIEROWNIK BIURA ROZWOJU MIASTA PRZEMYŚLA ogłasza nabór kandydatów na stanowisko d/s obsługi administracyjno – kadrowej
KIEROWNIK BIURA ROZWOJU MIASTA PRZEMYŚLA
ogłasza nabór kandydatów
na stanowisko d/s obsługi administracyjno – kadrowej
Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:
1. Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie:
a) średnie o specjalności administracja, oraz
b) wyższe zawodowe ekonomiczne,
2) legitymowanie się niekaralnością.
2. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość przepisów:
a) ustawy z dnia 10 maja 1990 r. Przepisy wprowadzające ustawę o samorządzie terytorialnym i ustawę o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. Nr 142 z 2001 r., poz. 1593),
b) ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.),
c)
2) znajomość obsługi komputera i umiejętność korzystania z programów komputerowych Windows i Office.
3) Ponadto kandydata powinna cechować:
a) komunikatywność, uprzejmość, skromność, dokładność, aktywność,
b) umiejętność współpracy w zespole,
c) chęć podnoszenia kwalifikacji i poszerzania wiedzy zawodowej.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku objętym naborem:
1) prowadzenie obsługi administracyjnej obejmującej w szczególności:
a) aktualizacja informacji o obowiązujących aktach prawnych,
b) analiza oraz opracowanie projektów przepisów wewnętrznych,
c) prowadzenie obsługi sekretariatu
d) prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem w urządzenia i materiały niezbędne do prawidłowego funkcjonowania Biura,
e) dokonywanie niezbędnych zakupów dla potrzeb Biura,
f) organizacja, obsługa i prowadzenie szkoleń własnych i powierzonych,
g) prowadzenie rejestrów uchwał, zarządzeń i aktów prawnych dotyczących działalności Biura, wydawanych przez kierownictwo Biura i organy i jednostki nadrzędne,
2) prowadzenie spraw kadrowych a w szczególności:
a) prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych pracowników Biura,
b) kontrolowanie przestrzegania dyscypliny pracy,
c) wydawanie i rejestrowanie delegacji służbowych,
d) kierowanie pracowników na niezbędne szkolenia,
e) kompletowanie wniosków emerytalno – rentowych pracowników.
f) spraw BHP,
g) spraw socjalnych,
3) prowadzenie spraw z zakresu księgowości:
a) prowadzenia ksiąg inwentarzowych środków trwałych i nietrwałych,
b) sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem merytorycznym.
4. Wymagane dokumenty dla stanowiska objętego konkursem, które powinna zawierać oferta:
1) list motywacyjny,
2) życiorys (CV),
3) kwestionariusz osobowy uwzględniający m. in. dane osobowe i miejsce zamieszkania,
4) kserokopia dowodu osobistego,
5) odpisy lub kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie średnie i wyższe,
6) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie.
5. W liście motywacyjnym i CV należy zawrzeć klauzulę o treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. Nr 142 z 2001 r., poz. 1593),”.
6. Oferty zawierające wymagane dokumenty należy składać:
w zamkniętych kopertach z podanym imieniem i nazwiskiem kandydata oraz adresem zwrotnym i dopiskiem „Oferta na stanowisko d/s obsługi administracyjno – kadrowej” w terminie do dnia 15 września 2008 r. na adres: Biuro Rozwoju Miasta Przemyśla, ul Matejki 1 w Przemyślu.
7. Oferty przyjmowane będą:
w dniach i godzinach pracy Biura Rozwoju Miasta Przemyśla, tj. we wtorki od godz. 800 do godz. 1600 , a w pozostałe dni pracy od godz. 730 do godz. 1530.
8. Oferty, które zostaną złożone lub wpłyną za pośrednictwem urzędu pocztowego
po upływie terminu wyznaczonego do ich złożenia nie będą rozpatrywane.
9. Lista kandydatów spełniających wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze oraz informacja o wyniku naboru po jego zakończeniu będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej ( www.przemysl.pl/bip ) oraz na tablicy ogłoszeń w budynku głównym Urzędu Miejskiego w Przemyślu, Rynek 1.
10. Z kandydatami, którzy spełnią wymagania formalne, określone w ogłoszeniu, zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna. O terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni.
mgr inż. arch. Andrzej Pawłowski
Ogłoszenie o naborze na stanowisko ds. administracyjno-kadrowych (49,00KB)