Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Wykonanie drenażu rowu otwartego oraz odcinka sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w ramach zadania inwestycyjnego

ZP. 341/ 44 /2008                                Przemyśl 2008-07-17

OGŁOSZNIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

PREZYDENT MIASTA PRZEMYŚLA,
37-700 Przemyśl,  Rynek 1,  tel./fax (016) 675-20-38,
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej powyżej 14 000 a poniżej 5 150 000 euro

Przedmiotem zamówienia jest  wykonanie drenażu rowu otwartego oraz odcinka sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w ramach zadania inwestycyjnego
pn. Przemyski Park Sportowo-Rekreacyjny Stok Narciarski – II-gi etap.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna w formie elektronicznej,  zamieszczona jest na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Przemyślu - www.przemysl.pl – Biuletyn Informacji Publicznej „Zamówienia publiczne” Na wniosek wykonawcy dostępna w formie pisemnej w siedzibie zamawiającego.
Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych i wariantowych, nie przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających ani zawarcia umowy ramowej oraz nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej przy wyborze oferty najkorzystniejszej.
Wymagany termin realizacji zamówienia:   30 września 2008 rok.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania                 
        tych warunków
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający następujące warunki:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności zgodnie z wymogami ustawowymi.
2. Posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj:
            a)  dysponują osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w
                zakresie sieci sanitarnych ( kierownik budowy ) i należącym do właściwej izby
                samorządu zawodowego.
3.  Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy
z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.).
5. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie, któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
6. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty stosując zasadę (spełnia – nie spełnia).
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o załączenie do oferty następujących dokumentów i oświadczeń:
1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności
     lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień  
     publicznych zamawiający żąda złożenia:
    1) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1   
         ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 
         ust. 1 i 2  Prawa zamówień publicznych  – załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji.
    2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji   
        działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia 
        do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
        upływem terminu składania ofert.
2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę 
     niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami
     zdolnymi do wykonania zamówienia żąda:
     1) wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z  
         informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do
         wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg załącznika
        nr 3 do siwz.    
        Wymagane jest wskazanie osoby do pełnienia funkcji kierownika budowy wraz z posiadaniem 
        odpowiednich uprawnień branży sanitarnej wraz z zaświadczeniem o przynależności do
         właściwej Izby Inżynierów Budownictwa z terminem ważności na dzień składania ofert.
     2) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu
          zamówienia  posiadają wymagane uprawnienia, załączając kserokopie uprawnień oraz
          zaświadczenia o których mowa powyżej  potwierdzone za zgodność z oryginałem.
       Dokument wymieniony w punkcie 1, ppkt 2 wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie
       zamówienia składają oddzielnie, a oświadczenie wymienione w punkcie 1 ppkt 1 w ich imieniu
       składa pełnomocnik. W przypadku potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w
        punkcie 2 ppkt 1-2 załączone dokumenty będą rozpatrywane łącznie.
3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej  
     zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów:
    1) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od  
        odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia  albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.       
Wadium  -  Zamawiający odstępuje od żądania wadium
Zamawiający ustala jedno kryterium oceny i wyboru ofert – najniższa cena – 100%.
Oferty należy składać u Pełnomocnika ds. Zamówień Publicznych – Urząd Miejski w Przemyślu ul. Ratuszowa 10A – II piętro pok. 205
Termin składania ofert upływa dnia 08 sierpnia 2008 rok o godz. 900
Termin związania ofertą -  30 dni kalendarzowych, licząc od dnia wyznaczonego na termin składania ofert.
Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 17.07.2008r. pod numerem  163798-2008

Otrzymują:
1. Tablica ogłoszeń  x 2 egz.
2. a/a