Termomodernizacja obiektów oświatowych miasta Przemyśla
ZP-341/42/07 Przemyśl 10.07.2008r.
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
PREZYDENT MIASTA PRZEMYŚLA
37-700 Przemyśl
tel 0-16 675-20-81, fax 0-16 678-64-49
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej powyżej 14 000 euro
a poniżej 5.150.000 euro ( powyżej kwoty 206.000 euro określonej w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów wydanym na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych).
Nazwa zadania :
Termomodernizacja obiektów oświatowych miasta Przemyśla
Zadanie jest prowadzone w ramach projektu Termomodernizacja obiektów oświatowych miasta Przemyśla, na którego realizację zostało udzielone wsparcie ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego obszaru Gospodarczego.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie termomodernizacji budynków oświatowych :
Część I - Szkoła Podstawowa Nr 15 przy ul. Wincentego Pola 5 - zakres robót:
wymiana stolarki okiennej i drzwiowej(zewnętrznej) , izolacja dachu i docieplenie elewacji, instalacja odgromowa.
Część II - Szkoła Podstawowa Nr 4 przy ul. Św. Jana Nepomucena 10–
zakres robót:
wymiana stolarki okiennej i drzwiowej(zewnętrznej) , izolacja dachu i docieplenie elewacji, instalacja odgromowa.
Część III - Gimnazjum Nr 3 przy ul. Łukasińskiego 7 – zakres robót:
wymiana stolarki okiennej i drzwiowej(zewnętrznej) , izolacja dachu i docieplenie elewacji, instalacja odgromowa.
Część IV - Zespół Szkół Usługowo-Hotelarskich i Gastronomicznych przy
ul. Bakończyskiej 11 – zakres robót:
(budynek szkoły, sala gimnastyczna, budynek dydaktyczny) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej(zewnętrznej) , izolacja dachu i docieplenie elewacji, instalacja odgromowa.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia dla poszczególnych budynków został określony w materiałach przetargowych stanowiących załącznik Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Materiały przetargowe zawierają w szczególności Projekty budowlane remontu i malowania elewacji wraz z kolorystyką , przedmiary robót- kosztorysy ślepe, Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
Materiały te wraz ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia zostały zamieszczone w formie elektronicznej www.przemysl.pl BIP zamówienia publiczne
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych i nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
Termin realizacji zamówienia:
Część I - Szkoła Podstawowa Nr 15 przy ul. Wincentego Pola 5 –
termin zakończenia robót 30 listopad 2008r.
Część II - Szkoła Podstawowa Nr 4 przy ul. Św. Jana Nepomucena 10
- termin zakończenia robót:
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej – 30 listopad 2008r. ,
- docieplenie stropodachów i elewacji – 31 sierpień 2009 rok.
Część III - Gimnazjum Nr 3 przy ul. Łukasińskiego 7 - termin zakończenia robót:
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej – 30 listopad 2008r. ,
- docieplenie stropodachów i elewacji – 31 sierpień 2009 rok.
Część IV - Zespół szkół Usługowo-Hotelarskich i Gastronomicznych przy
ul. Bakończyckiej 11
- termin zakończenia robót:
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej – 30 listopad 2008r. ,
- docieplenie stropodachów i elewacji – 31 sierpień 2009 rok.
Osoba uprawniona do kontaktu z oferentami:
- Jerzy Buczkowski tel. 0-16 675-20-72 w godz. 800 – 1500
- Marta Szarzyńska tel. 0-16 675-20-38 w godz. 800 – 1500
Oferty należy składać u Pełnomocnika ds. Zamówień Publicznych – Urząd Miejski w Przemyślu ul. Ratuszowa 10A – II piętro pok.205
Termin składania ofert upływa dnia 04.08.2008r. o godz. 10:00
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 04 sierpnia 2008r. o godz.11:30
w siedzibie Zamawiającego –
Urząd Miejski , 37-700 Przemyśl, Rynek 1 sala nr 19
Wadium –
Kryteria
1) cena - 100 %
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem
zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia a w szczególności wykażą że:
2.1. wykonali w okresie ostatnich 5 lat od wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1robotę budowlaną polegającą na wykonaniu przebudowy, budowy lub remontu obiektu użyteczności publicznej lub budownictwa mieszkaniowego z zakresem rzeczowym obejmującym m. innymi wykonanie elewacji wraz z wymianą stolarki o wartości prac brutto minimum 500.000,00 zł. i udokumentują należyte wykonanie tego zamówienia ( np. poprzez referencje ),
2.2. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym:
- 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej , wskazana na kierownika budowy, posiadająca co najmniej 2 letnie (udokumentowane) doświadczenie w pracy na stanowisku kierownika budowy,
Przez udokumentowanie Zamawiający uznaje podanie informacji określającej lokalizację prowadzonych robót przez ww. osobę, nazwę zadania i czasokres realizacji robót prowadzonych przez wskazanego kierownika budowy. Wymagane jest również aby ww. osoba była członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego.
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
3.1. posiadają dostępne środki finansowe lub zdolność kredytową do realizacji zamówienia
w wysokości nie mniejszej niż 300 000 zł.
3.2. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 100 000 zł.
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na
podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą „spełni – nie spełnia”
Z treści dokumentów załączonych do oferty musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Ww. warunki dotyczą udziału w postępowaniu na udzielenie zamówienia dla zadania częściowego nr I ,II,III,IV.
Niespełnienie, któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
Termin związania z ofertą 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
Ogłoszenie o przedmiotowym przetargu zostało opublikowane w Biuletynie Urzędu Zamówień Publicznych z dnia 10.07.2008r. z numerem 156903 .
Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Zamówienie jest finansowane ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
Otrzymują:
1. Tablica ogłoszeń
2. www.przemysl.pl BIP zamówienia publiczne