Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Termomodernizacja obiektów oświatowych miasta Przemyśla

 
ZP-341/42/07                                                          Przemyśl 10.07.2008r.

OGŁOSZENIE   O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
PREZYDENT  MIASTA PRZEMYŚLA
37-700 Przemyśl
tel 0-16  675-20-81, fax  0-16  678-64-49

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej powyżej 14 000  euro
a poniżej 5.150.000 euro ( powyżej kwoty 206.000 euro  określonej w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów wydanym na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych).
 
Nazwa zadania  :
Termomodernizacja obiektów oświatowych miasta Przemyśla

Zadanie jest prowadzone w ramach projektu Termomodernizacja obiektów oświatowych miasta Przemyśla, na którego realizację zostało udzielone wsparcie ze środków  Mechanizmu Finansowego Europejskiego obszaru Gospodarczego.

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie termomodernizacji budynków oświatowych :
Część I  -  Szkoła Podstawowa Nr 15 przy ul. Wincentego Pola 5 - zakres robót:
wymiana stolarki okiennej i drzwiowej(zewnętrznej) , izolacja dachu i docieplenie elewacji,  instalacja odgromowa.
   
      Część II  -  Szkoła Podstawowa Nr 4 przy ul. Św. Jana Nepomucena 10–
                     zakres robót:
wymiana stolarki okiennej i drzwiowej(zewnętrznej) , izolacja dachu i docieplenie elewacji, instalacja odgromowa.
   
     Część III  -  Gimnazjum Nr 3  przy ul. Łukasińskiego 7 – zakres robót:
wymiana stolarki okiennej i drzwiowej(zewnętrznej) , izolacja dachu i docieplenie elewacji, instalacja odgromowa.
   
    Część IV  -  Zespół Szkół Usługowo-Hotelarskich i Gastronomicznych przy
                    ul. Bakończyskiej 11 – zakres robót:
(budynek szkoły, sala gimnastyczna, budynek dydaktyczny) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej(zewnętrznej) , izolacja dachu i docieplenie elewacji, instalacja odgromowa.
   

Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia dla poszczególnych budynków został określony w materiałach przetargowych stanowiących załącznik Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Materiały przetargowe zawierają w szczególności Projekty budowlane remontu i malowania elewacji wraz z kolorystyką , przedmiary robót- kosztorysy ślepe, Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
Materiały te wraz ze  specyfikacją istotnych warunków zamówienia zostały zamieszczone w formie elektronicznej www.przemysl.pl BIP zamówienia publiczne
Zamawiający dopuszcza  składanie ofert częściowych.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert  wariantowych i nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
Termin realizacji zamówienia:

Część I  -  Szkoła Podstawowa  Nr 15 przy ul. Wincentego Pola 5 –
  termin zakończenia robót  30 listopad 2008r.
Część II  -  Szkoła Podstawowa Nr 4 przy ul. Św. Jana Nepomucena 10
  - termin zakończenia robót:
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej  – 30 listopad 2008r. ,
- docieplenie stropodachów  i elewacji – 31  sierpień  2009 rok.
     Część III  -  Gimnazjum Nr 3 przy ul. Łukasińskiego 7    - termin zakończenia robót:
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej  – 30 listopad 2008r. ,
- docieplenie stropodachów  i elewacji – 31  sierpień  2009 rok.
      Część IV  -    Zespół szkół Usługowo-Hotelarskich i Gastronomicznych przy
                          ul. Bakończyckiej 11
            - termin zakończenia robót:
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej  – 30 listopad 2008r. ,
- docieplenie stropodachów  i elewacji – 31  sierpień  2009 rok.

Osoba uprawniona do kontaktu z oferentami:
    - Jerzy Buczkowski  tel. 0-16 675-20-72 w godz. 800 – 1500
     - Marta Szarzyńska tel. 0-16  675-20-38  w godz. 800 – 1500

Oferty należy składać u Pełnomocnika ds. Zamówień Publicznych – Urząd Miejski w Przemyślu ul. Ratuszowa 10A – II piętro pok.205
Termin składania ofert upływa dnia 04.08.2008r. o godz. 10:00

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 04 sierpnia 2008r. o godz.11:30
w siedzibie Zamawiającego –
Urząd Miejski , 37-700 Przemyśl, Rynek 1 sala nr 19

Wadium –
Kryteria
1) cena - 100 %
 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki:
  O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki:
   1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem  
       zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
   2) posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i  
       osobami zdolnymi do wykonania zamówienia a w szczególności wykażą że:
      2.1. wykonali  w okresie ostatnich 5 lat od wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli
             okres  prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1robotę budowlaną polegającą na wykonaniu przebudowy, budowy lub remontu  obiektu użyteczności publicznej   lub budownictwa mieszkaniowego z zakresem rzeczowym obejmującym  m. innymi wykonanie elewacji wraz z wymianą  stolarki  o wartości prac brutto minimum 500.000,00 zł. i udokumentują należyte wykonanie tego zamówienia ( np. poprzez referencje ),
     2.2. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym:
-    1 osoba z  uprawnieniami  budowlanymi  w specjalności  konstrukcyjno – budowlanej , wskazana na kierownika budowy, posiadająca co najmniej 2 letnie (udokumentowane) doświadczenie  w pracy na stanowisku kierownika budowy,
      Przez udokumentowanie Zamawiający uznaje  podanie informacji określającej lokalizację prowadzonych robót  przez ww. osobę, nazwę zadania i czasokres realizacji robót prowadzonych przez wskazanego kierownika  budowy. Wymagane jest również aby ww. osoba była członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego.
  3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
3.1.     posiadają dostępne środki finansowe lub zdolność kredytową do realizacji zamówienia 
        w  wysokości nie mniejszej niż 300 000 zł.   
3.2.     posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 100 000 zł. 

  4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
 
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na  
podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą „spełni – nie spełnia”
Z treści dokumentów załączonych do oferty musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Ww. warunki dotyczą udziału w postępowaniu na udzielenie zamówienia dla zadania częściowego nr I ,II,III,IV.
Niespełnienie, któregokolwiek  warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.


Termin związania z ofertą 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
Ogłoszenie o przedmiotowym przetargu zostało opublikowane w Biuletynie Urzędu Zamówień Publicznych z dnia 10.07.2008r. z numerem  156903      .

Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Zamówienie jest finansowane  ze środków  Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru  Gospodarczego.





Otrzymują:
1.    Tablica ogłoszeń
2.    www.przemysl.pl BIP zamówienia publiczne