Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Przedmiotem zamówienia jest Remont i przebudowa jednego sektora trybun stadionu sportowego przy ul. 22-go Stycznia 6 w Przemyślu.

ZP. 341/  41 /2008                                                                                                    Przemyśl 2008-07-04

OGŁOSZNIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
PREZYDENT MIASTA PRZEMYŚLA
37-700 Przemyśl, Rynek 1, tel. / fax (016) 675-20-38,
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej
powyżej 14 000 euro, a poniżej 211 000 euro.


Tryb udzielenia zamówienia:
    Przetarg nieograniczony – zgodnie z art. 10 ust. 1  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. Nr 223 z 2007 r, poz. 1655 z późn. zm.),
Ogłoszenie o przedmiotowym przetargu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych,  na stronie internetowej zamawiającego www.przemysl.pl  - BIP  -  Zamówienia publiczne – ogłoszenia – załączniki  oraz  na  tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego
Wspólny słownik zamówień   CPV 45.45.30.00-7
Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Remont i przebudowa jednego sektora trybun stadionu sportowego przy ul. 22-go Stycznia 6 w Przemyślu. Zakres prac obejmuje:
1)    Rozebranie istniejącego sektora trybun,
2)    Wykonanie wykopu pod projektowane trybuny,
3)    Wykonanie nowej konstrukcji trybun z montażem 550 sztuk krzesełek,
4)    Wykonanie przejść pomiędzy siedziskami z kostki brukowej oraz schodów betonowych
5)    Wykonanie muru oporowego,
5)    Wykonanie balustrad z rur stalowych.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia dla obiektu został określony w materiałach przetargowych stanowiących załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Materiały przetargowe zawierają w szczególności Projekt budowlany, Przedmiary robót – Kosztorysy ślepe, Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny    
 spełniania tych warunków:
 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki:
   1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem   
       zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
   2) posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami  
       zdolnymi do wykonania zamówienia a w szczególności wykażą że:
      a)  zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat od wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres
           prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej  roboty budowlanej    
           odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia
           (budowa obiektów sportowych) o wartości minimum 200 000 zł lub jednej roboty budowlanej
            polegającej na budowie, przebudowie, remoncie obiektu użyteczności publicznej o wartości
           minimum 200 000 zł..
      b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym:
           - kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia budowlane w zakresie  konstrukcyjno –
           budowlanym oraz uprawnienia do prowadzenia robót na obiektach zabytkowych oraz winna
           wykazać się co najmniej 2 letnią praktyką zawodową przy prowadzeniu robót na zabytkach
           nieruchomych ( Rozporządzenie Ministra Kultury z 9.06.2004r. Dz. U. Nr 150 poz.1579 ) wraz
           przynależnością do właściwej Izby samorządu zawodowego,    
  3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
       wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności
       gospodarczej w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia oraz wszelkich ryzyk budowy.
  4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1-4
      ustawy Pzp.
  5) dokonają wizji lokalnej i zapoznają się z aktualnym stanem technicznym obiektów stanowiących
       przedmiot zamówienia
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na   
podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą (spełnia – nie spełnia). Z treści dokumentów załączonych do oferty musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie, któregokolwiek  warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
4.  Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda złożenia:
    1)  Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1   
         ustawy Prawo zamówień publicznych o treści jak załącznik nr 2 do siwz
    2)  Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji    
         działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia
         do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
         upływem terminu składania ofert.
2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę  
     niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami
     zdolnymi do wykonania zamówienia żąda:
    1) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia
         działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością
         robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i
         miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały
         wykonane należycie. Wykaz należy sporządzić zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz
    2) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać lub będą uczestniczyć w wykonywaniu
         zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do
         wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz należy   
         sporządzić zgodnie z załącznikiem nr 4 do siwz
    3) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia
         posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
         uprawnień ( załączając kserokopie uprawnień oraz zaświadczenia o przynależności do
         właściwej izby samorządu zawodowego z terminem ważności na dzień składania ofert   
         potwierdzone za zgodność z oryginałem), wraz z udokumentowaniem praktyki zawodowej
         kierownika budowy przy zabytkach nieruchomych.
3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej   
     zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda załączenia do oferty polisy lub innego   
     dokumentu ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od
     odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.     

4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.             
Dokumenty wymienione w punkcie 1, ppkt 2 wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia składają oddzielnie, a w przypadku potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego
w punkcie 2 ppkt 1-3 załączone dokumenty będą rozpatrywane łącznie. W przypadku jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
Termin realizacji zamówienia upływa z dniem 30 września 2008 roku.
1.    Oferta musi obejmować całość zamówienia.
2.    Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych oraz  udzielania zamówień uzupełniających ani nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, a także nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej przy wyborze oferty najkorzystniejszej.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia  dostępna jest u Pełnomocnika Prezydenta ds. Zamówień Publicznych – Urząd Miejski w Przemyślu ul. Ratuszowa 10A – II piętro pok. 205.
Osoby uprawnione do kontaktu z oferentami:
1)    Jerzy Buczkowski     - tel. 016 675 20 72,
2)    Adam Majka        - tel. 016 675 20 38,
Wymagania dotyczące wadium
1. Zamawiający ustala wadium w kwocie 3 000 zł. (słownie: trzy tysiące złotych zero groszy). Kwotę wadium  można wnieść przelewem na konto depozytowe Urzędu Miejskiego w Przemyślu     
nr 24 1500 1634 1216 3004 6539 0000 lub w innych środkach określonych w art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych w terminie składania ofert do dnia  29 lipca 2008 roku do godz. 9:00.
Oferty należy składać u Pełnomocnika ds. Zamówień Publicznych – Urząd Miejski w Przemyślu   ul. Ratuszowa 10A – II piętro pok. 205
Termin składania ofert upływa dnia 29 lipca 2008 rok o godz. 900
Kryterium oceny i wyboru ofert:  -  Cena 100 %.
Przedmiotowe ogłoszenie zostało skierowane do publikacji  w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 07.07.2008 rok i zarejestrowane pod nr  152423 -2008 oraz na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Przemyślu BIP i na tablicy ogłoszeń Urzędu.
Termin związania z ofertą 30 dni kalendarzowych.

Otrzymują:
1.    Tablica ogłoszeń  x 2 egz.
2.    a/a