Zarządzenie Nr 161/08 Prezydenta Miasta Przemyśla w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji zdawczo – odbiorczej
Prezydenta Miasta Przemyśla
z dnia 30 czerwca 2008r.
w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji zdawczo – odbiorczej
Na podstawie art. 26 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2002 r. Nr 76, poz. 694 z późn. zm.)
Zobowiązuję Komisję inwentaryzacyjną oraz powołany przez Komisję zespół do:
1) przeprowadzenia inwentaryzacji przy czynnym udziale pracowników materialnie odpowiedzialnych,
2) przestrzegania obowiązujących przepisów o inwentaryzacji oraz zasad i sposobów postępowania wynikających z tych przepisów,
3) przekazania kompletnej dokumentacji inwentaryzacyjnej do Wydziału Finansowego Urzędu Miasta w Przemyślu w celu dokonania pełnego rozliczenia inwentaryzacji, o której mowa w §1.
Odpowiedzialność za należyte i właściwe przeprowadzenie inwentaryzacji, o której mowa w §1 spoczywa na pracownikach wykonujących zadania inwentaryzacyjne.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
MIASTA PRZEMYŚLA
Robert Choma