Wykonanie remontu kamienicy zlokalizowanej przy ul. B-pa Śnigurskiego 14 w Przemyślu.
ZP-341/ 34 /2008 Przemyśl 2008-06-17
37-700 Przemyśl, Rynek 1, tel./fax (016) 675-20-38,
Przetarg nieograniczony – zgodnie z art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. Nr 223 z 2007 r, poz. 1655 z późn. zm.), o wartości
szacunkowej powyżej 14 000 euro (poniżej 206 000 euro), a poniżej 5 150 000 euro.
CPV: 45.45.30.00-7 - Roboty remontowe,
45.42.10.00-4 - roboty w zakresie stolarki budowlanej drzwi i okien
45.42.11.00-5 - instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów,
45.26.00.00-7 – wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty,
45.26.28.00-9 – roboty w zakresie instalacji elektrycznych,
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu kamienicy zlokalizowanej przy ul. B-pa Śnigurskiego 14 w Przemyślu.
W zakres robót wchodzi:
1) wymiana stolarki okiennej,
2) wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej,
3) wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej z korytarzy do mieszkań,
4) remont elewacji wraz z kolorystyką,
5) izolacja pozioma i pionowa ścian fundamentowych,
6) remont dachu,
7) remont korytarzy i klatki schodowej,
8) odprowadzenie wód gruntowych i opadowych z rynien do kanalizacji deszczowej.
9) instalacja elektryczna w częściach wspólnych.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna w formie elektronicznej, zamieszczona jest na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Przemyślu - www.przemysl.pl – Biuletyn Informacji Publicznej „Zamówienia publiczne” Na wniosek wykonawcy dostępna w formie pisemnej w siedzibie zamawiającego.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych lub wariantowych i nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
Termin wykonania zamówienia: - wymagany – do 30 października 2008 r. Zamawiający przewiduje zawarcie umowy i udzielenie zamówienia do 10 dni po terminie składania ofert.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania
tych warunków
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający następujące warunki:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub
czynności zgodnie z wymogami ustawowymi.
2.Posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym oraz osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia tj:
a) dysponują kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej i należącym do właściwej izby samorządu zawodowego. b) wskazana osoba do pełnienia funkcji kierownika budowy winna udokumentować odbycie co najmniej dwuletniej praktyki zawodowej na stanowisku kierownika budowy na budowie przy zabytkach nieruchomych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z 9 czerwca 2004 roku (Dz. U. Nr 150 poz. 1579). Przez udokumentowanie Zamawiający uznaje załączenie do oferty stosownego zaświadczenia wydanego przez właściwego Konserwatora Zabytków lub podanie informacji określającej lokalizację prowadzonych robót przez w/w osobę, nazwę zadania i czasookres realizacji robót prowadzonych przez wskazanego kierownika budowy.
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.
wykażą, że posiadają (aktualne na dzień składania ofert) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości min. 100 000 zł.
4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.).
5. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
6. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów
załączonych do oferty stosując zasadę spełnia – nie spełnia
Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o załączenie do oferty następujących dokumentów i oświadczeń:
1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda złożenia:
1) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24
ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych – załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji.
2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę
niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia żąda załączenia wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu
wykonywanych przez nich czynności wg załącznika nr 3 do siwz. Wymagane jest wskazanie osoby do pełnienia funkcji kierownika budowy wraz z posiadaniem odpowiednich uprawnień branży ogólnobudowlanej wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa z terminem ważności na dzień składania ofert. Należy załączyć kserokopie uprawnień oraz zaświadczenia o których mowa powyżej potwierdzone za zgodność z oryginałem).
3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewnia-jącej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda złożenia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowa-dzonej działalności gospodarczej. Dokumenty wymienione w punkcie 1, ppkt 2 i w pkt 3 wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oddzielnie, a w przypadku potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w punkcie 2 i w pkt 3 załączone dokumenty będą rozpatrywane łącznie.
4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, który jednocześnie w ich imieniu składa oświadczenie o którym mowa jest w pkt 1 ppkt 1.W przypadku jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
Wadium - Zamawiający ustala wadium w kwocie 4 000 zł. (słownie: cztery tysiące złotych ).
Kwotę wadium można wnieść przelewem na konto depozytowe Urzędu Miejskiego w Przemyślu
nr 24 1500 1634 1216 3004 6539 0000 lub wnieść w innych środkach określonych w art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych w terminie składania ofert do dnia 14 lipca 2008 roku do godz. 9:00. Zamawiający ustala jedno kryterium oceny i wyboru ofert – najniższa cena – 100%.
Oferty należy składać u Pełnomocnika ds. Zamówień Publicznych – Urząd Miejski w Przemyślu ul. Ratuszowa 10A – II piętro pok. 205
Termin składania ofert upływa dnia 14 lipca 2008 rok o godz. 900
Termin związania ofertą - 30 dni kalendarzowych, licząc od dnia wyznaczonego na termin składania ofert. Nie przewiduje się zamiaru zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 20.06.2008r. numer ogłoszenia 136354-2008
Otrzymują:
1. Tablica ogłoszeń x 2 egz.
2. a/a