Zarządzenie Nr 115A/08 Prezydenta Miasta Przemyśla w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji
Zarządzenie Nr 115A/08
Prezydenta Miasta Przemyśla
z dnia 27 maja 2008 r.
w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji
Prezydenta Miasta Przemyśla
z dnia 27 maja 2008 r.
w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji
Na podstawie art. 26 ustawy o rachunkowości z dnia 29 września 1994 r. (Dz. U. z 2002 r., Nr 76, poz. 694 z późn. zm.)
zarządzam:
§ 1
Dokonanie inwentaryzacji sprzętu obrony cywilnej, znajdującego w użytkowaniu Wydziału Kryzysowego.
§ 2
Inwentaryzację, o której mowa w § 1 należy przeprowadzić według stanu na dzień 27.05.2008 r. w terminie do 15.07.2008 r.
§ 3
Inwentaryzację składników majątku, określonych w § 1 przeprowadzi zespół spisowy powołany zarządzeniem nr 569/2004 z dnia 10 listopada 2004 r. z późn. zm. pod nadzorem Komisji Inwentaryzacyjnej
§ 4
Zobowiązuję Komisję Inwentaryzacyjną oraz powołany przez Komisję zespół do:
1) przeprowadzenia inwentaryzacji przy czynnym udziale pracowników materialnie odpowiedzialnych,
2) przestrzegania obowiązujących przepisów o inwentaryzacji oraz zasad i sposobów postępowania wynikających z tych przepisów,
3) przekazania kompletnej dokumentacji inwentaryzacyjnej do Wydziału Finansowego Urzędu Miejskiego w Przemyślu w celu dokonania pełnego rozliczenia inwentaryzacji, o której mowa w § 1.
§ 5
Odpowiedzialność za należyte i właściwe przeprowadzenie inwentaryzacji, o której mowa w § 1 spoczywa na pracownikach wykonujących zadania inwentaryzacyjne.
§ 6
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Robert Choma
Prezydent
Miasta Przemyśla