Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Przebudowa ciągu pieszo-jezdnego oraz schodów terenowych przy ul. Glazera w Przemyślu.

ZP. 341/ 32 /2008                                                  Przemyśl 2008-06-10

OGŁOSZNIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

PREZYDENT MIASTA PRZEMYŚLA,
37-700 Przemyśl,  Rynek 1,  tel./fax (016) 675-20-38,
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej powyżej 14 000 a poniżej 206 000 euro


Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ciągu pieszo-jezdnego oraz schodów terenowych przy     ul. Glazera  w Przemyślu.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna w formie elektronicznej,  zamieszczona jest na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Przemyślu - www.przemysl.pl – Biuletyn Informacji Publicznej „Zamówienia publiczne” Na wniosek wykonawcy dostępna w formie pisemnej w siedzibie zamawiającego.
Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych i wariantowych, nie przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających ani zawarcia umowy ramowej oraz nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej przy wyborze oferty najkorzystniejszej.
Wymagany termin realizacji zamówienia:   45 dni od daty zawarcia umowy
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania                  
        tych warunków
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający następujące warunki:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności zgodnie z wymogami ustawowymi.
2. Posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj:
     a)  wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy    
           – w tym okresie, co najmniej jedno zadanie w zakresie budowy nawierzchni dróg, ulic lub
           placów wraz z podbudową o powierzchni minimum 1 000 m2.          
     b) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w     
      branży drogowej ( kierownik budowy ) i należącym do właściwej izby samorządu zawodowego.
3.  Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy
      z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z
      późn. zm.).
5. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie, któregokolwiek
     warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
6. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów    
     załączonych do oferty stosując zasadę (spełnia – nie spełnia).

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o załączenie do oferty następujących dokumentów i oświadczeń:

1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności  lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda złożenia:
    1) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1    
         ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24  
         ust. 1 i 2  Prawa zamówień publicznych  – załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji.
    2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji          
      działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia    
      do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
     upływem  terminu składania ofert.
2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę  
     niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami
     zdolnymi do wykonania zamówienia żąda:
     1) wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z   
         informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do   
         wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg załącznika
         nr 3 do siwz.     
        Wymagane jest wskazanie osoby do pełnienia funkcji kierownika budowy wraz z posiadaniem  
        odpowiednich uprawnień branży drogowej wraz z zaświadczeniem o przynależności do
         właściwej Izby Inżynierów Budownictwa z terminem ważności na dzień składania ofert.
     2) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu   
          zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, załączając kserokopie uprawnień oraz
          zaświadczenia o których mowa powyżej  potwierdzone za zgodność z oryginałem).
    3) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia
        postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –
        w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym
        stanowiącym  przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca
        wykonywania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały
        wykonane należycie – zgodnie z załącznikiem nr 6 do siwz.
       Dokument wymieniony w punkcie 1, ppkt 2 wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie
       zamówienia składają oddzielnie, a oświadczenie wymienione w punkcie 1 ppkt 1 w ich imieniu
       składa pełnomocnik. W przypadku potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w
       punkcie 2  ppkt 1-3 załączone dokumenty będą rozpatrywane łącznie.
3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej   
     zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów:
    1) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od   
        odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego
     wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
     zamówienia  albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
     publicznego.  W przypadku jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
     zamówienia zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie
     zamówienia  publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
Wadium  -  Zamawiający odstępuje od żądania wadium
Zamawiający ustala jedno kryterium oceny i wyboru ofert – najniższa cena – 100%.
Oferty należy składać u Pełnomocnika ds. Zamówień Publicznych – Urząd Miejski w Przemyślu ul. Ratuszowa 10A – II piętro pok. 205
Termin składania ofert upływa dnia 07 lipca 2008 rok o godz. 900
Termin związania ofertą -  30 dni kalendarzowych, licząc od dnia wyznaczonego na termin składania ofert.
Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 13.06.2008 r. pod numerem 128988-2008

Otrzymują:
1.    Tablica ogłoszeń  x 2 egz.
2.    a/a