Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

wybór najkorzystniejszej oferty na wykonanie remontu i przebudowy budynku SP nr 1 przy ul. Sienkiewicza w Przemyślu

ZP-341/ 24 /2008                                                                                             Przemyśl 2008-05-29   

                        
                                                                                Bogusław Majchrowicz
                                                                                „KONTUR”
                                                                                Usługi Ogólnobudowlane
                                                                                Krasiczyn 100
                                                              37-741     Krasiczyn

                        

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY

     

    
    Na podstawie art.92 ust.1 ustawy z 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity   z 2007r. Dz. U. Nr 223 poz.1655) Zamawiający zawiadamia o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie remontu        i przebudowy budynku SP nr 1 przy ul. Sienkiewicza w Przemyślu.
Do realizacji zadania  wybrano firmę: KONTUR – Bogusław Majchrowicz 37-741 Krasiczyn 100.
Cena oferty najkorzystniejszej wynosi 673 882,36  zł. ( brutto).
Uzasadnienie wyboru oferty: wybrany Wykonawca w ofercie spełnił wszystkie warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający ustanowił jedno kryterium oceny i wyboru ofert, tj.  Cena = 100%. Wybrana oferta uzyskała ocenę punktową 100.                                                                        

Punktację złożonych ofert obliczono według wzoru:
C =  najniższa oferowana cena ( brutto)x100%x100 pkt.
              cena oferty badanej brutto

    Zamawiający wyznacza termin podpisania umowy na dzień 6 czerwca 2008 roku w Urzędzie Miejskim w Przemyślu, u Pełnomocnika Prezydenta ds. Zamówień Publicznych, ul. Ratuszowa 10A pok. 205, kontakt telefoniczny pod nr tel. 0-16 675-20-38.
    Zgodnie  z  art.180 ust.1 i 2  ustawy  Pzp  Wykonawca może  wnieść  pisemny  protest do
Zamawiającego wobec czynności podjętych w toku prowadzonego postępowania oraz w przypadku zaniechania przez Zamawiającego czynności, do której jest zobowiązany na podstawie ustawy.
    Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia. Protest powinien wskazywać oprotestowaną czynność lub zaniechanie Zamawiającego a także zawierać żądanie i przytoczenie zarzutów oraz okoliczności faktycznych  i prawnych uzasadniających wniesienie protestu.


Otrzymują:
   1. adresat
   2. Tablica ogłoszeń – Strona Internetowa U.M.
    3. Wydział Inwestycji, Strategii Rozwoju i F.E.
    4. ZP. a/a