Zarządzenie Nr 101/08 Prezydenta Miasta Przemyśla z dnia 12 maja 2008 r. zmieniające zarządzenie w sprawie ustalenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Przemyślu
Zarządzenie Nr 101/08
Prezydenta Miasta Przemyśla
z dnia 12 maja 2008 r.
zmieniające zarządzenie w sprawie ustalenia Regulaminu Organizacyjnego
Urzędu Miejskiego w Przemyślu
Prezydenta Miasta Przemyśla
z dnia 12 maja 2008 r.
zmieniające zarządzenie w sprawie ustalenia Regulaminu Organizacyjnego
Urzędu Miejskiego w Przemyślu
Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) -
zarządza się co następuje:
§ 1
W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Przemyślu, nadanym zarządzeniem Nr 31/07 Prezydenta Miasta Przemyśla z dnia 7 marca 2007 r. w sprawie ustalenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Przemyślu z późn. zm. - wprowadza się następujące zmiany:
1) w § 54 pkt 2 otrzymuje brzmienie:
„2) zarządzenia, umowy, upoważnienia, pełnomocnictwa i wytyczne.”;
2) rozdział VI otrzymuje brzmienie:
”Rozdział VI
ZASADY UDZIELANIA UPOWAŻNIEŃ I PEŁNOMOCNICTW
ZASADY UDZIELANIA UPOWAŻNIEŃ I PEŁNOMOCNICTW
§ 60
1. Projekt upoważnienia lub pełnomocnictwa przygotowuje kierownik jednostki organizacyjnej urzędu, którego działalności dotyczy treść projektu albo gdy dotyczy to kierownika jednostki organizacyjnej miasta, nad którą kierowana przez niego jednostka sprawuje nadzór w imieniu prezydenta.
2. Projekt upoważnienia lub pełnomocnictwa parafowany jest przez pracownika sporządzającego oraz podpisywany przez kierownika jednostki organizacyjnej urzędu z zastosowaniem jego imiennej pieczęci.
3. Kierownik jednostki organizacyjnej urzędu przygotowującej projekt upoważnienia lub pełnomocnictwa, w razie wątpliwości prawnych w przedmiocie przygotowywanego projektu, może wystąpić do radcy prawnego o jego zaopiniowanie.
4. Projekt upoważnienia lub pełnomocnictwa po zarejestrowaniu w Wydziale Organizacyjno – Administracyjnym przedkładany jest do podpisu prezydenta.
2. Projekt upoważnienia lub pełnomocnictwa parafowany jest przez pracownika sporządzającego oraz podpisywany przez kierownika jednostki organizacyjnej urzędu z zastosowaniem jego imiennej pieczęci.
3. Kierownik jednostki organizacyjnej urzędu przygotowującej projekt upoważnienia lub pełnomocnictwa, w razie wątpliwości prawnych w przedmiocie przygotowywanego projektu, może wystąpić do radcy prawnego o jego zaopiniowanie.
4. Projekt upoważnienia lub pełnomocnictwa po zarejestrowaniu w Wydziale Organizacyjno – Administracyjnym przedkładany jest do podpisu prezydenta.
§ 61
1. Rejestr wydawanych upoważnień i pełnomocnictw prowadzi Wydział Organizacyjno – Administracyjny, z wyjątkiem rejestru upoważnień do kontroli, który prowadzi Biuro Kontroli.
2. Kierownik jednostki organizacyjnej urzędu zobowiązany jest do niezwłocznego przekazania jednego egzemplarza upoważnienia lub pełnomocnictwa do Wydziału Organizacyjno – Administracyjnego.”.
2. Kierownik jednostki organizacyjnej urzędu zobowiązany jest do niezwłocznego przekazania jednego egzemplarza upoważnienia lub pełnomocnictwa do Wydziału Organizacyjno – Administracyjnego.”.
§ 2
Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Miasta Przemyśla.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.