Zarządzenie Nr 98/08 Prezydenta Miasta Przemyśla z dnia 9 maja 2008r. w sprawie powołania Komisji do przeprowadzania przetargów na oddanie nieruchomości w dzierżawę oraz w sprawie ustalenia regulaminu.
Prezydenta Miasta Przemyśla
z dnia 9 maja 2008r.
w sprawie powołania Komisji do przeprowadzania przetargów na oddanie nieruchomości
w dzierżawę oraz w sprawie ustalenia regulaminu.
Powołuję Komisję do przeprowadzania przetargów na oddanie w dzierżawę nieruchomości stanowiących własność lub będących w posiadaniu Gminy Miejskiej Przemyśl i Miasta Przemyśla, z wyłączeniem nieruchomości oddanych w trwały zarząd, w składzie:
1. Przewodniczący - Wiesław Jurkiewicz
2. Członek - Dariusz Iwaneczko
3. Członek - Maria Łańcucka
4. Członek - Halina Kwiecień
5. Członek - Beata Ptaszkowska
W razie nieobecności Przewodniczącego posiedzeniu Komisji przewodniczy Dariusz Iwaneczko – członek Komisji.
Ustalam regulamin przeprowadzania przetargów na oddanie w dzierżawę nieruchomości stanowiących własność lub będących w posiadaniu Gminy Miejskiej Przemyśl i Miasta Przemyśla, stanowiący Załącznik do niniejszego Zarządzenia.
1. Obsługę administracyjną Komisji prowadzi Wydział Mienia Komunalnego Urzędu
Miejskiego w Przemyślu.
2. Obsługę prawną Komisji prowadzi Biuro Prawne Urzędu Miejskiego w Przemyślu.
Traci moc Zarządzenie Nr 231/05 Prezydenta Miasta Przemyśla z dnia 29 września 2005r.
Wykonanie Zarządzenia powierza się Przewodniczącemu Komisji.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.