Elektroniczna skrzynka podawcza
Sposób doręczania dokumentów elektronicznych do Urzędu Miejskiego w Przemyślu
Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 14 września 2011 r. w sprawie sporządzania pism w formie dokumentów elektronicznych, doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych (Dz.U. 2011 nr 206 poz. 1216) Urząd Miejski w Przemyślu przystąpił do projektu ePUAP (elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej) realizowanego przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji.
Do złożenia dokumentu poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą konieczne jest posiadanie konta na platformie ePUAP - rejestracja i korzystanie z niego jest bezpłatne. Jeżeli chcesz założyć konto wejdź na stronę ePUAP - załóż konto
Elektroniczna skrzynka podawcza
Na Elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej (ePUAP) – www.epuap.gov.pl. możliwe jest także założenie tzw. profilu zaufanego, który jest bezpłatną alternatywą dla kwalifikowanego podpisu elektronicznego
Wnioskowanie o założenie profilu zaufanego
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:
- Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes
-
Akceptowalne formaty załączników to:
- DOC, RTF
- XLS
- CSV
- TXT
- GIF, TIF, BMP, JPG
- ZIP
- Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB.
- Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.