Utrzymanie terenu rekreacyjnego na zniesieniu i Kopcu Tatarskim w Przemyślu.
ZP. 341/ 26 /2008 Przemyśl 2008-04-24
PREZYDENT MIASTA PRZEMYŚLA
37-700 Przemyśl, Rynek 1, tel. / fax (016) 675-20-38,
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej
powyżej 14 000 euro, a poniżej 206 000 euro.
Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony – zgodnie z art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. Nr 223 z 2007 r, poz. 1655 z późn. zm.), o wartości
szacunkowej powyżej 14 000 euro, a poniżej 206 000 euro.
Ogłoszenie o przedmiotowym przetargu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych, na stronie internetowej zamawiającego www.przemysl.pl - Biuletyn Informacji Publicznej - Zamówienia publiczne – ogłoszenia – załączniki oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego
Wspólny Słownik Zamówień CPV 77310000-6 ( usługi utrzymania terenów zielonych ).
Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie terenu rekreacyjnego na zniesieniu i Kopcu Tatarskim wraz z istniejącymi obiektami o łącznej powierzchni 12,33 ha , obszar określa załącznik graficzny do siwz.
Zakres prac:
- codzienne sprzątanie terenu i istniejących obiektów w dni robocze, w niedziele i święta (z wyjątkiem Bożego Narodzenia),
- bieżące zamiatanie alejek brukowych i schodów, amfiteatru, posadzki wiaty i parkingów,
- bieżące oczyszczanie fortów ze śmieci i fekalii,
- 6-krotne koszenie z wygrabieniem i usunięciem urobku; terenów skarp przy ciągach pieszych, przy pomniku Krzyża Zawierzenia (od przekaźnika po górne parkingi), wokół istniejących nasadzeń roślin ozdobnych, parkingach oraz boisko i przyległy do niego teren - w terminach określonych przez Zleceniodawcę.
- 2-krotne koszenie pozostałych części terenu, w miejscach dostępnych do koszenia - w terminach określonych przez Zleceniodawcę.
w trakcie koszenia wycinanie samosiewów i dzikich odrostów.
- bieżące usuwanie chwastów z alejek żwirowych i brukowych z usunięciem urobku.
- mycie ławek i siedzisk w amfiteatrze (w razie potrzeby),
- bieżące opróżnianie koszy i mycie ich w razie potrzeby,
- dokonywanie napraw zniszczonego sprzętu oraz obiektów (wg nośników cenotwórczych podanych w ofercie przetargowej )
- natychmiastowe usuwanie powstałych zagrożeń dla użytkowników.
- zgłaszanie organom ścigania z powiadomieniem Zleceniodawcy, o zaistniałych faktach wandalizmu i dewastacjach.
- bieżące usuwanie wypalonych zniczy i zwiędniętych kwiatów spod pomnika Krzyża Zawierzenia.
- uzupełnienie korowania przy istniejących nasadzeniach.
- odmulanie wodocieków.
Zimowe utrzymanie terenu:
Przy dużych opadach śniegu odśnieżanie głównych alejek, umożliwiające swobodne przejście.
Oczyszczanie ze śniegu i oblodzenia wszystkich schodów. Posypywanie środkami uszorstniającymi: schodów, stromych podejść i zejść na w/w terenach oraz ciągów pieszych i schodów przy Krzyżu Zawierzenia, materiałami dostarczonymi przez Wykonawcę.
Warunki zimowe nie zwalniają z obowiązku zbierania zanieczyszczeń.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres usług określono w załączniku nr 1 do
niniejszej specyfikacji.
3. Zamawiający zaleca, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca usługi, aby uzyskać
informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania
zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie wykonawca.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tych warunków:
1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 i nie podlegają wykluczeniu w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - (tekst jedn. Dz. U. Nr 223 z 2007 r, poz. 1655 z późn. zm)
2. Dysponują co najmniej następującym sprzętem: 5 kosiarek spalinowych, małogabarytowy pojazd do usuwania urobku, o ciężarze do 2,5 t.
3. Posiadają ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
4. Potwierdzenie spełnienia wymaganych warunków ogólnych zostanie dokonane na podstawie oceny dokumentów, o których jest mowa w punkcie 4 niniejszej specyfikacji na zasadzie spełnia - nie spełnia.
4. Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda złożenia:
1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych – załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji,
2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia żąda wykazu posiadanego lub będącego w dyspozycji wykonawcy sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia,
3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej
zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda złożenia Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Dokumenty wymienione w punkcie 1 ppkt 2 i pkt 2 wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oddzielnie, a oświadczenie jak w pkt 1 ppkt 1 składa pełnomocnik w imieniu wykonawców występujących wspólnie. W przypadku potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w punkcie 2 i 3 załączone dokumenty będą rozpatrywane łącznie.
4. W przypadku jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia:
od 16 maja 2008 roku do 31 grudnia 2008 roku.
Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych, wariantowych, udzielania zamówień uzupełniających ani nie przewiduje zawarcia umowy ramowej oraz nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej przy wyborze oferty najkorzystniejszej.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest u Pełnomocnika Prezydenta ds. Zamówień Publicznych – Urząd Miejski w Przemyślu ul. Ratuszowa 10A – II piętro pok. 205.
Osoby uprawnione do kontaktu z oferentami:
- Jerzy Buczkowski tel. ( 0-16 ) 675-20-72 w godz. 800 - 1400
- Adam Majka – tel./fax ( 0-16 ) 675-20-38 w godz. 800 - 1400
Wymagania dotyczące wadium
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Oferty należy składać u Pełnomocnika ds. Zamówień Publicznych – Urząd Miejski w Przemyślu ul. Ratuszowa 10A – II piętro pok. 205
Termin składania ofert upływa dnia 8 maja 2008 rok o godz. 900
Kryterium oceny i wyboru ofert: - Cena 100 %.
Przedmiotowe ogłoszenie zostało ogłoszone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 25.04.2008 rok i zarejestrowane pod nr 86910-2008 oraz zostanie opublikowane na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Przemyślu i na tablicy ogłoszeń Urzędu.
Termin związania z ofertą 30 dni kalendarzowych.
Otrzymują:
1. Tablica ogłoszeń x 2 egz.
2. a/a