Zarządzenie Nr 115/2025 Prezydenta Miasta Przemyśla z dnia 26-03-2025 zmieniające zarządzenie w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Przemyślu
Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2024 r. poz. 1465 z późn. zm.) –
zarządza się co następuje:
§ 1. w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Przemyślu stanowiącym załącznik do zarządzenia Nr 612/2024 Prezydenta Miasta Przemyśla z dnia 30 grudnia 2024 r. w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Przemyślu:
1) § 27 pkt 6 otrzymuje brzmienie:
„prowadzenie rejestrów: a) porozumień, zawieranych przez prezydenta, z wyjątkiem porozumień pracodawców, b) umów zawieranych przez prezydenta, z wyjątkiem umów z zakresu udzielanych zamówień publicznych, umów o pracę, umów najmu lokali mieszkalnych oraz użytkowych, c) wniosków o udostępnienie informacji publicznej, d) petycji,e) dokumentów, których stosowanie zapewnia funkcjonowanie kontroli zarządczej,f) wydawanych upoważnień i pełnomocnictw, z wyjątkiem upoważnień i pełnomocnictw do wglądu do ksiąg wieczystych, do przetwarzania danych osobowych oraz w sprawach o wyznaczenie przedstawiciela dla nieobecnego w postępowaniach o wymeldowanie,g) poleceń wyjazdu służbowego dla pracowników urzędu i kierowników jednostek organizacyjnych miasta, służb, inspekcji oraz straży.
2) w § 36 skreśla się pkt. 5.
§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
PREZYDENT
MIASTA PRZEMYŚLA
Wojciech Bakun