Wykonanie renowacji i przebudowy budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 przy ulicy Sienkiewicza 3 w Przemyślu
ZP-341/ 24 /2008 Przemyśl 2008-04-15
PREZYDENT MIASTA PRZEMYŚLA,
37-700 Przemyśl, Rynek 1, tel./fax (016) 675-20-38,
Przetarg nieograniczony – zgodnie z art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. Nr 223 z 2007 r, poz. 1655 z późn. zm.), o wartości
szacunkowej powyżej 14 000 euro (powyżej 206 000 euro), a poniżej 5 150 000 euro.
CPV: 45.21.42.10-5 – roboty budowlane w zakresie obiektów związanych ze szkolnictwem – szkoły podstawowe,
45.45.30.00-7 - Roboty remontowe
45.42.10.00-4 - roboty w zakresie stolarki budowlanej drzwi i okien
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie renowacji i przebudowy budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 przy ulicy Sienkiewicza 3 w Przemyślu (działka nr 1142 obręb 207). Budynek szkoły jest obiektem zabytkowym, wpisanym do rejestru zabytków pod numerem A-403
W zakres robót wchodzi:
1) wymiana stolarki okiennej na PCV – poddasze, szatnia,
2) izolacja fundamentów wraz z drenażem opaskowym,
3) remont zabytkowych elewacji z wymianą obróbek blacharskich,
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna w formie elektronicznej, zamieszczona jest na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Przemyślu - www.przemysl.pl – Biuletyn Informacji Publicznej „Zamówienia publiczne” Na wniosek wykonawcy dostępna w formie pisemnej w siedzibie zamawiającego.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych lub wariantowych i nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
Termin wykonania zamówienia: - wymagany – nie później niż do 15 października 2008 r.
Zamawiający przewiduje zawarcie umowy i udzielenie zamówienia do 10 dni po terminie
składania ofert.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania
tych warunków
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający następujące warunki:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności zgodnie z wymogami ustawowymi.
2. Posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj:
a) dysponują kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami
budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej i należącym do właściwej izby
samorządu zawodowego.
b) wskazana osoba do pełnienia funkcji kierownika budowy winna wykazać co najmniej
dwuletnią praktykę zawodową na stanowisku kierownika budowy na budowie przy
zabytkach nieruchomych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z 9 czerwca 2004
roku Dz. U. Nr 150 poz. 1579).
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. wykażą, że posiadają (aktualne na dzień składania ofert) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości min. 400 000 zł.
4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy
z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.).
5. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie, któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
6. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty stosując zasadę „spełnia” – „nie spełnia”
Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o załączenie do oferty następujących dokumentów i oświadczeń:
1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda złożenia:
1) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1
ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24
ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych – załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji.
2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia
do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert.
2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę
niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia żąda:
1) wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wyk.
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg zał. nr 3 do siwz.
Wymagane jest wskazanie osoby do pełnienia funkcji kierownika budowy wraz z posiadaniem
odpowiednich uprawnień branży ogólnobudowlanej wraz z zaświadczeniem o przynależności
do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa z terminem ważności na dzień składania ofert.
2) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu
zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, załączając kserokopie uprawnień oraz
zaświadczenia o których mowa powyżej potwierdzone za zgodność z oryginałem).
3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej
zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów:
1) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
Dokumenty wymienione w punkcie 1, ppkt 2 i w pkt 3 wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oddzielnie, a w przypadku potwierdzenia spełnienia warunku
wymienionego w punkcie 2 ppkt 1-2 i w pkt 3 załączone dokumenty będą rozpatrywane łącznie.
4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego
wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego, który jednocześnie w ich imieniu składa oświadczenie o którym mowa jest w pkt 1
ppkt 1. W przypadku jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie
zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
Wadium -
Zamawiający ustala wadium w kwocie 10 000 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych zero groszy).
Kwotę wadium można wnieść przelewem na konto depozytowe Urzędu Miejskiego w Przemyślu
nr 24 1500 1634 1216 3004 6539 0000 lub wnieść w innych środkach określonych w art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych w terminie składania ofert do dnia 06 maja 2008 roku do godz. 9:00.
Zamawiający ustala jedno kryterium oceny i wyboru ofert – najniższa cena – 100%.
Oferty należy składać u Pełnomocnika ds. Zamówień Publicznych – Urząd Miejski w Przemyślu ul. Ratuszowa 10A – II piętro pok. 205
Termin składania ofert upływa dnia 06 maja 2008 rok o godz. 900
Termin związania ofertą - 30 dni kalendarzowych, licząc od dnia wyznaczonego na termin składania ofert. Nie przewiduje się zamiaru zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 15.04.2008r. numer ogłoszenia 77745-2008
Otrzymują:
1. Tablica ogłoszeń x 2 egz.
2. a/a