Zarządzenie Nr 86/2025 Prezydenta Miasta Przemyśla z dnia 05-03-2025 zmieniające zarządzenie w sprawie ustalenia Regulaminu Pracy Urzędu Miejskiego w Przemyślu.
Na podstawie art. 33 ust. 3 i 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r., poz. 1465 z późn. zm.), art. 42 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1135), art. 104 i art. 104 2 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r., poz. 1465 z późn. zm.) -
zarządza się co następuje:
§ 1. W Zarządzeniu Nr 336/2014 Prezydenta Miasta Przemyśla z dnia 11 sierpnia 2014 r. w sprawie ustalenia Regulaminu Pracy Urzędu Miejskiego w Przemyślu z późn. zm. - wprowadza się następujące zmiany:
- załącznik Nr 6 do zarządzenia otrzymuje brzmienie określone w załączniku do niniejszego zarządzenia.
§ 2. Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Miasta Przemyśla.
§ 3. Zmiana do Regulaminu Pracy Urzędu Miejskiego w Przemyślu została uzgodniona z Niezależnym Związkiem Zawodowym Pracowników Samorządowych Urzędu Miasta.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie po upływie dwóch tygodni od dnia podania do wiadomości pracowników poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Przemyślu.
PREZYDENT
MIASTA PRZEMYŚLA
Wojciech Bakun
Załącznik do Zarządzenia
Rozkład czasu pracy, tj. godziny rozpoczynania i kończenia pracyw Urzędzie Miejskim w Przemyślu
§ 1. W urzędzie, z zastrzeżeniem § 2, § 3, § 4 i § 5, obowiązuje w poszczególnych dniach tygodnia następujący rozkład czasu pracy:
1) w poniedziałek-w godzinach od 7 30 do 15 30 , 2) we wtorek-8 godzin pomiędzy 7 30 , a 16 00 , 3) od środy do piątku-w godzinach od 7 30 do 15 30 .
§ 2. Pracowników urzędu realizujących zadania związane z koniecznością obsługi stron, zatrudnionych w:
1) Wydziale Architektury, 2) Wydziale Finansowym, 3) Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami, 4) Wydziale Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, 5) Wydziale Gospodarki Lokalowej, 6) Wydziale Komunikacji, Transportu i Dróg, 7) Wydziale Organizacyjnym, 8) Wydziale Podatków i Opłat Lokalnych, 9) Wydziale Rozwoju, Inwestycji i Funduszy Zewnętrznych, 10) Wydziale Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego, 11) Wydziale Spraw Społecznych, 12) Urzędzie Stanu Cywilnego obowiązuje - we wtorki każdego tygodnia - czas pracy według ustalonego harmonogramu, zamiennie, w godzinach od 7 30 do 15 30 i od 8 00 do 16 00 .
§ 3. Pracownicy Wydziału Organizacyjnego zatrudnieni:
1) w ramach wieloosobowego stanowiska ds. doręczania przesyłek - wykonują pracę w poszczególnych dniach tygodnia, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 9 00 do 17 00 , 2) na wieloosobowym stanowisku ds. utrzymania porządku i czystości - wykonują pracę w poszczególnych dniach tygodnia, tj. od poniedziałku do piątku, pomiędzy godzinami 11 00 , a 19 00 .przy zachowaniu obowiązujących norm czasu pracy.
§ 4. Pracownicy Centrum Aktywizacji Społecznej - wykonują pracę od poniedziałku do piątku oraz dodatkowo w soboty i niedziele, pomiędzy godzinami 7 30 , a 22 00 , według ustalonego harmonogramu, przy zachowaniu obowiązujących norm czasu pracy.
§ 5. Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego, Zastępcy Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego oraz pracownicy obsługujący ceremonię przyjmowania oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński - wykonują pracę, według ustalonego harmonogramu, dodatkowo w soboty między godzinami 8 00 a 16 00 , przy zachowaniu obowiązujących norm czasu pracy.