Zarządzenie Nr 565/2024 Prezydenta Miasta Przemyśla z dnia 11-12-2024 w sprawie ustalenie i wdrozenia w Urzędzie Miejskim w Przemyślu „Procedury zgłoszeń zewnętrznych”
Na podstawie art. 30 ust. 1 w związku z art. 33 ust. 3 i 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 r.o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2024 r. poz.609 z późn. zm. ), oraz Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających przypadki naruszenia prawa Unii (Dz.U. UE.L.2019.305.17 z 2019 r.) oraz art.1 ust.1 pkt 4, pkt 7 i art. 33 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz. U. z 2024 r. poz. 928) zarządzam, co następuje:
§ 1. Ustalam i wprowadzam do stosowania w Urzędzie Miejskim w Przemyślu „Procedurę zgłoszeń zewnętrznych” w brzmieniu określonym w Załączniku Nr 1 do niniejszego zarządzenia.
§ 2. Nadzór nad realizacją postanowień niniejszego zarządzenia powierza się Sekretarzowi Miasta.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 25 grudnia 2024 r.