Remont elewacji frontowej budynku Szkoły Podstawowej nr 5 przy ul. Konarskiego w Przemyślu..
ZP. 341/ 19 /2008 Przemyśl 2008-03-14
PREZYDENT MIASTA PRZEMYŚLA,
37-700 Przemyśl, Rynek 1, tel./fax (016) 675-20-38,
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej powyżej 14 000 a poniżej 5 150 000 euro
Przedmiotem zamówienia jest gruntowny remont elewacji frontowej budynku szkolnego od strony ul. Konarskiego – zgodnie z dokumentacją projektową dotyczącą termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej Nr 5 w Przemyślu (Remont elewacji frontowej).
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna w formie elektronicznej, zamieszczona jest na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Przemyślu - www.przemysl.pl – Biuletyn Informacji Publicznej „Zamówienia publiczne” Na wniosek wykonawcy dostępna w formie pisemnej w siedzibie zamawiającego.
Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych i wariantowych, nie przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających ani zawarcia umowy ramowej oraz nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej przy wyborze oferty najkorzystniejszej.
Wymagany termin realizacji zamówienia: 31 lipca 2008 rok.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania
tych warunków
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający następujące warunki:
1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności zgodnie z wymogami ustawowymi.
2. Posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj:
a) wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedno zadanie w zakresie wykonania lub remontu elewacji frontowych o wartości minimum 100 tys. złotych.
b) dysponują osobą kierownika budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z profilem zamówienia i wykaże się co najmniej 2-letnią praktyką zawodową w pełnieniu tej funkcji na budowie przy zabytkach nieruchomych w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 9.06.2004r. Dz. U. Nr 150 poz. 1579), należącym do właściwej izby samorządu zawodowego.
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższa niż 50 000 zł.
4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).
4. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie, któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
5. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty stosując zasadę „spełnia” – „nie spełnia”
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o załączenie do oferty następujących dokumentów i oświadczeń:
1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda złożenia:
1) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych – załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji.
2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do
ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert.
2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia żąda:
1) wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg załącznika nr 3 do siwz.
Wymagane jest wskazanie osoby do pełnienia funkcji kierownika budowy wraz z posiadaniem
odpowiednich uprawnień oraz praktyki zawodowej – należy załączyć wymagane dokumenty oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa z terminem ważności na dzień składania ofert.
2) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia
posiadają wymagane uprawnienia, załączając kserokopie uprawnień oraz zaświadczenia o których mowa powyżej potwierdzone za zgodność z oryginałem).
3) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem (wykonanie lub remont elewacji) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie – zgodnie z załącznikiem nr 6 do siwz.
Dokument wymieniony w punkcie 1, ppkt 2 wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oddzielnie, a oświadczenie wymienione w punkcie 1 ppkt 1 w ich imieniu
składa pełnomocnik. W przypadku potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w punkcie 2
ppkt 1-3 załączone dokumenty będą rozpatrywane łącznie.
3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda złożenia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
Wadium - Zamawiający odstępuje od żądania wadium
Zamawiający ustala jedno kryterium oceny i wyboru ofert – najniższa cena – 100%.
Oferty należy składać u Pełnomocnika ds. Zamówień Publicznych – Urząd Miejski w Przemyślu ul. Ratuszowa 10A – II piętro pok. 205
Termin składania ofert upływa dnia 07 kwietnia 2008 rok o godz. 900
Termin związania ofertą - 30 dni kalendarzowych, licząc od dnia wyznaczonego na termin składania ofert.
Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 52194 -2008
Otrzymują:
1. Tablica ogłoszeń x 2 egz.
2. a/a