Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej w budynku Gimnazjum Nr 1 przy ul. 3 Maja w Przemyślu.
ZP-341/18/08 Przemyśl 13.03.2008r.
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
PREZYDENT MIASTA PRZEMYŚLA
37-700 Przemyśl
tel 0-16 675-20-81, fax 0-16 678-64-49
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej powyżej 14 000 euro
a poniżej 5150000 euro
Nazwa zadania: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej w budynku Gimnazjum Nr 1 przy ul. 3 Maja w Przemyślu w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Remont budynków Gimnazjum Nr 1 w Przemyślu”.
Przedmiotem zamówienia jest:
- demontaż stolarki okiennej z PCV,
- demontaż drzwi drewnianych i z PCV,
- montaż stolarki okiennej drewnianej,
- montaż drzwi drewnianych,
- prace towarzyszące wymianie stolarki,
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został określony w materiałach przetargowych stanowiących załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Materiały przetargowe zawierają: Projekt wykonawczy, przedmiary robót- kosztorysy ślepe, Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
Materiały te wraz ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia zostały zamieszczone w formie elektronicznej www.przemysl.pl BIP zamówienia publiczne - roboty budowlane
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych lub wariantowych i nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
Termin realizacji zamówienia – zakończenie 31 lipiec 2008r.
Termin wejścia na plac budowy – 16 czerwca 2008r.
Osoba uprawniona do kontaktu z oferentami:
- Jerzy Buczkowski tel. 0-16 675-20-72 w godz. 8:00 – 15:00
- Marta Szarzyńska tel. 0-16 675-20-38 w godz. 8:00 – 15:00
Oferty należy składać u Pełnomocnika ds. Zamówień Publicznych – Urząd Miejski w Przemyślu ul. Ratuszowa 10A – II piętro pok.205
Termin składania ofert upływa dnia 04.04.2008r. o godz. 10:00
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 04 kwietnia 2008r. o godz.11:30
w siedzibie Zamawiającego –
Urząd Miejski , 37-700 Przemyśl, Rynek 1 sala nr 19
Wadium – 3.000,00 zł.
Kryteria
1) cena - 100 %
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia a w szczególności wykażą że:
a) zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat od wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną obejmującą wymianę stolarki okiennej drewnianej o wartości minimum
50 000 zł brutto., której realizację zakończono i udokumentują należyte wykonanie
tego zamówienia ( np. poprzez referencje ),
b) dysponują osobą kierownika budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia oraz odbyły co najmniej 2 letnią praktykę zawodową na budowie przy obiektach zabytkowych
( należy udokumentować praktykę zawodową lub złączyć zaświadczenie od Konserwatora Zabytków) .Wymagane jest również aby ww. osoba była członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego.
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
- posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 100 000 zł.
4) nie podlegają wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia.
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”
Z treści dokumentów załączonych do oferty musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki
wykonawca spełnił.
Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie, któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
Termin związania z ofertą 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
Ogłoszenie o przedmiotowym przetargu zostało opublikowane w Biuletynie Urzędu Zamówień Publicznych z dnia 14.03.2007r. z numerem 52454
Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Otrzymują:
1. Tablica ogłoszeń
2. www.przemysl.pl BIP zamówienia publiczne