Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej w budynku Gimnazjum Nr 1 przy ul. 3 Maja w Przemyślu.

ZP-341/18/08                                                          Przemyśl  13.03.2008r.

OGŁOSZENIE   O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
PREZYDENT  MIASTA PRZEMYŚLA
37-700 Przemyśl
tel 0-16  675-20-81, fax  0-16  678-64-49

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej powyżej 14 000  euro
a poniżej 5150000 euro
 
 Nazwa zadania: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej w budynku Gimnazjum Nr 1 przy ul. 3 Maja w Przemyślu w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Remont budynków Gimnazjum Nr 1  w Przemyślu”.
Przedmiotem zamówienia jest:
-    demontaż stolarki okiennej z PCV,
-    demontaż drzwi drewnianych i z PCV,
-    montaż stolarki okiennej drewnianej,
-    montaż drzwi drewnianych,
-    prace towarzyszące wymianie stolarki,
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został określony w materiałach przetargowych stanowiących załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Materiały przetargowe zawierają: Projekt wykonawczy, przedmiary robót- kosztorysy ślepe, Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
Materiały te wraz ze  specyfikacją istotnych warunków zamówienia zostały zamieszczone w formie elektronicznej www.przemysl.pl BIP zamówienia publiczne  - roboty budowlane

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych lub wariantowych i nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
Termin realizacji zamówienia –  zakończenie  31 lipiec  2008r.
Termin wejścia na plac budowy – 16 czerwca 2008r.
Osoba uprawniona do kontaktu z oferentami:
    - Jerzy Buczkowski  tel. 0-16 675-20-72 w godz. 8:00 – 15:00
     - Marta Szarzyńska tel. 0-16  675-20-38  w godz. 8:00 – 15:00 

Oferty należy składać u Pełnomocnika ds. Zamówień Publicznych – Urząd Miejski w Przemyślu ul. Ratuszowa 10A – II piętro pok.205
Termin składania ofert upływa dnia 04.04.2008r. o godz. 10:00

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 04 kwietnia 2008r. o godz.11:30
w siedzibie Zamawiającego –
Urząd Miejski , 37-700 Przemyśl, Rynek 1 sala nr 19

Wadium – 3.000,00 zł.
Kryteria
1)    cena - 100 %


 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki:

   1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem  zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
   2) posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i  
       osobami zdolnymi do wykonania zamówienia a w szczególności wykażą że:
a)    zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat od wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną obejmującą wymianę stolarki okiennej  drewnianej o wartości minimum
       50 000 zł brutto.,  której  realizację zakończono i udokumentują należyte wykonanie
      tego zamówienia ( np. poprzez referencje ),
b)    dysponują osobą kierownika  budowy, który posiada  uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia oraz  odbyły co najmniej 2 letnią praktykę zawodową na budowie przy  obiektach zabytkowych
           ( należy udokumentować praktykę zawodową lub złączyć  zaświadczenie od Konserwatora Zabytków) .Wymagane jest również aby ww. osoba była członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego.
  3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
-    posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 100 000 zł.     
  4) nie podlegają wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia.

 
     Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na   podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”
 Z treści dokumentów załączonych do oferty musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki
 wykonawca spełnił.
     Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie, któregokolwiek   warunku  spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

Termin związania z ofertą 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
Ogłoszenie o przedmiotowym przetargu zostało opublikowane w Biuletynie Urzędu Zamówień Publicznych z dnia 14.03.2007r. z numerem 52454
Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.





Otrzymują:
1.    Tablica ogłoszeń
2.    www.przemysl.pl BIP zamówienia publiczne