Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze: Specjalista do spraw osobowych i płac w Szkole Podstawowej Nr 15 im. Adama Mickiewicza
Na podstawie ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1135) oraz Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 roku w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. 2024 poz. 1071)
Dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 15 im. Adama Mickiewicza w Przemyślu
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
Specjalista do spraw osobowych i płac
zatrudnienie od dnia 01.02.2025r.
Nazwa i adres jednostki: Szkoła Podstawowa Nr 15 im. Adama Mickiewicza w Przemyślu,
ul. Wincentego Pola 5, 37-700 Przemyśl
Wymiar czasu pracy: pełny etat
Rodzaj umowy: umowa o pracę
- WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
Do konkursu może przystąpić osoba, która posiada:
- obywatelstwo polskie
- wykształcenie wyższe oraz 2-letnie doświadczenie na takim samym lub równoważnym stanowisku lub wykształceni średnie oraz 3-letnie doświadczenie na takim samym lub równoważnym stanowisku
- pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych
- brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku
- nieposzlakowaną opinię.
- WYMAGANIA DODATKOWE:
- bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (biegła znajomość programu Płatnik, pakietu Office, programu kadrowo-płacowego VULCAN, systemu SIO, programu sprawozdawczego GUS, bankowego systemu obsługi przelewów, platforma JDU art. 30 KN)
- znajomość ustaw: Kodeks Pracy, Karta Nauczyciela, o pracownikach samorządowych, o ochronie danych osobowych, ubezpieczeń społecznych, ustawy o podatku od osób fizycznych, ustawy o Zakładowym Funduszu Świadczeń Socjalnych, przepisów oświatowych i samorządowych oraz wszelkich aktualnie obowiązujących przepisów w tym zakresie,
- umiejętność praktycznego stosowania przepisów prawa,
- praktyczna znajomość zagadnień kadrowo - płacowych
- rzetelność, terminowość, odpowiedzialność, wysoka kultura osobista
- umiejętność nawiązywania kontaktów i współpracy z instytucjami zewnętrznymi.
- ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:
- kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników, przygotowywanie dokumentów dotyczących zatrudnienia,
- sporządzanie list płac dla pracowników pedagogicznych oraz pracowników administracji i obsługi,
- prowadzenie kart wynagrodzeń, kart zasiłkowych,
- naliczanie wypłat wynagrodzeń za czas niezdolności do pracy oraz zasiłków chorobowych, opiekuńczych, macierzyńskich, wypadkowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami i zgromadzoną dokumentacją,
- sporządzanie wypłat nagród, odpraw emerytalnych, rentowych, ekwiwalentów za urlop, dodatkowego wynagrodzenia rocznego, wynagrodzenia JDU z art. 30 KN, ekwiwalentów BHP,
- prowadzenie całokształtu spraw związanych z Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych,
- przygotowywanie umów zlecenie i umów o dzieło,
- sporządzanie przelewów w systemie bankowym,
- sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu,
- sporządzanie i wydawanie zaświadczeń o wynagrodzeniach dla celów ustalenia emerytur, rent i kapitału początkowego (RP-7), współpraca i udzielanie pomocy pracownikom w zakresie składania wniosków o renty i emerytury,
- wprowadzanie danych do Systemu Informacji Oświatowej z zakresu płac i zatrudniania,
- sporządzanie sprawozdań statystycznych dotyczących zatrudnienia i wynagrodzeń w ramach portalu sprawozdawczego GUS,
- sporządzanie deklaracji PFRON,
- współpraca przy dokonywaniu analiz i sporządzaniu planów budżetowych,
- prowadzenie pełnej obsługi programu Płatnik (dokumentacja ubezpieczeniowa pracowników, deklaracje rozliczeniowe ZUS),
- naliczanie i pobranie podatku dochodowego od osób fizycznych, sporządzanie deklaracji oraz informacji podatkowych (PIT-11, PIT-4R,),
- archiwizacja dokumentów w zakresie prowadzonych spraw,
- współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie organizacji robót publicznych oraz prac interwencyjnych,
- współpraca z Miejskim Ośrodkiem Pomocy Społecznej w zakresie organizacji prac społeczno- użytecznych,
- zatrudnianie i zwalnianie pracowników,
- nadania stopnia awansu zawodowego nauczyciela,
- aktualizacja wymiaru uposażeń dla pracowników,
- sporządzanie planów urlopowych pracowników,
- prowadzenie ewidencji czasu pracy,
- prowadzenie dokumentów związanych z ochroną danych osobowych,
- prowadzenie korespondencji z urzędami zewnętrznymi,
- sporządzanie skierowań i prowadzenie nadzoru nad terminowością przeprowadzania pracowniczych badań lekarskich,
- sporządzanie wniosków i pism dotyczących nagród i odznaczeń,
- prowadzenie dokumentacji w zakresie PPK,
- przyjmowanie dokumentów i prowadzenie ewidencji dotyczącej Składnicy Akt placówki.
- WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA:
- list motywacyjny,
- życiorys zawodowy (CV),
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, umiejętności i kwalifikacje (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
- kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu, dokumentujące wymagany staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
- oświadczenia kandydata:
- o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
- o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- o stanie zdrowia pozwalające na wykonywanie pracy na danym stanowisku.
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV powinny być podpisane i opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019r. poz. 1781 z późn. zmianami), oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 24 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenie dyrektywy 95/46/WE (RODO). Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2024r. poz.1135)”.
- WARUNKI PRACY:
- Miejsce pracy: Szkoła Podstawowa Nr 15 im Adama Mickiewicza w Przemyślu, ul. Wincentego Pola 5, 37-700 Przemyśl
- Wymiar czasu pracy: pełny (40 godzin tygodniowo)
- Stanowisko: samodzielne
- Jednozmianowy system pracy w pozycji siedzącej, w pomieszczeniu przy oświetleniu naturalnym i sztucznym, przy monitorze komputera.
- WSKAŹNIK ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w szkole, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym upublicznienie ogłoszenia nie przekroczył 6%.
- MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w sekretariacie Szkoły Podstawowej Nr 15 im. Adama Mickiewicza w Przemyślu, ul. Wincentego Pola 5, 37-700 Przemyśl w terminie do 25 października 2024 do godziny 15:00 w zaklejonych kopertach z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze specjalisty do spraw osobowych i płac”.
W przypadku dokumentów przesłanych drogą pocztową liczy się data wpływu.
Oferty, które wpłyną po określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Otwarcie kopert odbędzie się w dniu 28 października 2024r. o godz. 8:00.
- POZOSTAŁE INFORMACJE:
- Procedura naboru na stanowisko urzędnicze będzie przeprowadzona dwuetapowo:
Pierwszy etap - kwalifikacja formalna: badanie złożonych ofert pod względem ich kompletności i spełnienia wymagań formalnych
Drugi etap- kwalifikacja merytoryczna: obejmująca rozmowę kwalifikacyjną.
- Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o miejscu i terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
- Informacja o wyniku nabory będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta w Przemyślu, na stronie internetowej Szkoły Podstawowej Nr 15 im. Adama Mickiewicza w Przemyślu.
- Wybrany kandydat podejmujący zatrudnienie zobowiązany jest do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności.
- Wybrany kandydat zatrudniony na stanowisku urzędniczym po raz pierwszy może zostać skierowany do odbycia służby przygotowawczej, która kończy się egzaminem.
- Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego zostaną dołączone do jego akt osobowych.
- Kandydaci, którzy nie zostaną wybrani mogą odebrać dokumenty w okresie do 3 miesięcy od dnia ogłoszenia naboru. Dokumenty można odebrać w kadrach Szkoły Podstawowej Nr 15 im. Adama Mickiewicza w Przemyślu. Nieodebrane dokumenty zostaną zniszczone po upływie określonego terminu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 16 678 55 76.
Przemyśl, dnia 11.10.2024r.
mgr Artur Mykita
Dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 15 im. Adama Mickiewicza
w Przemyślu
KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH
OSOBOWYCH DLA OSOBY UBIEGAJĄCEJ SIĘ O ZATRUDNIENIE
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Europejskiego i Rady (UE02016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ( 4.5.2019 L. 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL) informuje, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szkoła Podstawowa nr 15 im. Adama Mickiewicza w Przemyślu, tel. 16 678-55-76, e-mail: sp15przem@wp.pl.
- Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod numerem telefonu 511 143 799 lub adresem email: ioedukacja@um.przemysl.pl.
- Dane osobowe Pani/Pana będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust 1 lit a i c ogólnego rozporządzenia J/w o ochronie danych oraz ustawy z dnia 26 czerwca 1974- Kodeks pracy i ustawy z dnia 21 listopada 2008 r o pracownikach samorządowych ( Dz.U. 2024 poz. 1135) w celu rekrutacji do pracy w Szkole Podstawowej nr 15 im. Adama Mickiewicza w Przemyślu.
- Dane osobowe będą przechowywane przez okres rekrutacji, a następnie zgodnie z regulaminem rekrutacji złożone dokumenty, które nie przeszły etapu rekrutacyjnego zostają oddane kandydatom lub po terminie odbioru komisyjnie zniszczone.
- Posiada pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania , prawo do przenoszenia danych, prawo do usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody ( w zakresie, w którym podstawą przetwarzania danych osobowych jest zgoda – art. 6 ust 1 lit. a)
- Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
- Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym i jest obowiązkowe ze względu na przepisy prawa pracy, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
Przemyśl, dnia 11.10.2024r.
mgr Artur Mykita
Dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 15 im. Adama Mickiewicza
w Przemyślu