Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Wykonanie boiska piłkarskiego o wymiarach 30x60 m (pow. 1800 m2) z podbudową oraz drenażem, pokrytego trawą syntetyczną o wys. 5 cm

ZP. 341/  15 /2008                                                                                            Przemyśl 2008-03-04

OGŁOSZNIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM


PREZYDENT MIASTA PRZEMYŚLA
37-700 Przemyśl, Rynek 1, tel. / fax (016) 675-20-38,
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej
powyżej 14 000 euro, a poniżej 211 000 euro.


Tryb udzielenia zamówienia:
    Przetarg nieograniczony – zgodnie z art. 10 ust. 1  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. Nr 223 z 2007 r, poz. 1655 z późn. zm.),
Ogłoszenie o przedmiotowym przetargu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych,  na stronie internetowej zamawiającego www.przemysl.pl  - Biuletyn Informacji Publicznej  -  Zamówienia publiczne – ogłoszenia – załączniki  oraz  na  tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego
Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.21.22.21-1
Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest  wykonanie boiska piłkarskiego o wymiarach 30x60 m (pow. 1800 m2) z podbudową oraz drenażem, pokrytego trawą syntetyczną o wysokości 5 cm z olinowaniem do piłki nożnej (szer. Linii 10cm)oraz wykonaniem logo PZU w formie napisu umieszczonego na środku boiska w kole. Wykonanie ogrodzenia wysokości 4 m, utwardzenie terenu wokół boiska kostką brukową grub. 6 cm, dostarczenie i montaż bramek (szer 5m wys. 2m), budowa boksów dla zawodników (6 miejsc), dostawa i montaż ławek (13 szt.).
2. Wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe przedmiotu zamówienia
Celem potwierdzenia spełnienia tych wymogów w zakresie nawierzchni z trawy syntetycznej, Wykonawca winien dołączyć do oferty następujące dokumenty:
1)    kartę techniczną wystawioną przez producenta nawierzchni zawierającą parametry oferowanej sportowej nawierzchni z trawy syntetycznej,
2)    aprobatę techniczną lub rekomendację ITB, certyfikat UEFA lub FIFA na oferowany rodzaj trawy albo inny dokument równoważny,
3)    aktualny atest PZH
3. Lokalizacja: boisko szkolne przy Zespole Szkół z Oddziałami Integracyjnymi przy ulicy Grunwaldzkiej 81 w Przemyślu.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w przedmiarze robót i kosztorysie ślepym, a szczegóły techniczne wykonania przedmiotu zamówienia zostały określone w Projekcie budowlanym oraz w Szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumenty wymienione powyżej stanowią załącznik nr 1  do specyfikacji istotnych  warunków zamówienia.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny    
    spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający następujące warunki:
1.    Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności zgodnie z wymogami ustawowymi.
2.    Posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj:
            a)  wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –  
                 w tym okresie, co najmniej jedno zadanie tożsame z zakresem ujętym w przedmiocie  
                 zamówienia lub jedno zadanie w zakresie branży drogowej lub ogólnobudowlanej
                 obejmujące roboty o podobnym zakresie konstrukcji podbudowy i robót towarzyszących o
                 wartości minimum 500 tyś. złotych brutto,
            b) wykonawca winien posiadać uprawnienia specjalistyczne  lub dysponować firmą
                 specjalistyczną do układania trawy syntetycznej,
c) dysponują osobą do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadającą uprawnienia do
    kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej (w zakresie dróg, placów, lotnisk)
    lub osoby posiadającej uprawnienia w branży ogólnobudowlanej należącą do właściwej   
    izby samorządu zawodowego oraz posiadającej 5-letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji  
    kierownika budowy.
3.    Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający żąda posiadania przez wykonawcę środków finansowych lub zdolności kredytowej w kwocie nie mniejszej jak 300 tyś. złotych.
4.    Wykonawca winien posiadać polisę lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w roku prowadzonej działalności w kwocie minimum 500 tyś. złotych.
5.    Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy
z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177
     z późn. zm.).
6.    Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie, któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
7.    Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty stosując zasadę „spełnia” – „nie spełnia”
4.  Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu
     potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień  publicznych zamawiający żąda złożenia:
    1) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1
        ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24
        ust. 1 i 2  Prawa zamówień publicznych  – załącznik nr 2 do specyfikacji.
    2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji
        działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia      do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
        upływem terminu składania ofert.
2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia żąda:
     1) wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z   
         informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania
         zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg załącznika nr 3 do siwz.     
        Wymagane jest wskazanie osoby do pełnienia funkcji kierownika budowy wraz z
        posiadaniem odpowiednich uprawnień branży drogowej lub ogólnobudowlanej wraz z
        zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa z
        terminem ważności na dzień składania ofert.
     2) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia
          posiadają wymagane uprawnienia, załączając kserokopie uprawnień oraz zaświadczenia o
          których mowa powyżej  potwierdzone za zgodność z oryginałem).
    3) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia
         postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w
         tym okresie, z podaniem ich wartości oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że
         roboty te zostały wykonane należycie – zgodnie z załącznikiem nr 6 do siwz.
Dokument wymieniony w punkcie 1, ppkt 2 wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia składają oddzielnie, a oświadczenie wymienione w punkcie 1 ppkt 1 w ich imieniu składa pełnomocnik. W przypadku potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w punkcie 2 ppkt 1-3 załączone dokumenty będą rozpatrywane łącznie.
 
3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej   
     zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów:
1)    polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest
      ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
      gospodarczej oraz ubezpieczenia budowy stanowiącej przedmiot zamówienia.
     2) informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których  
         wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków
         finansowych lub zdolność  kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 m-
         ce przed upływem terminu składania ofert o wysokości minimum 300 tyś. złotych.
4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają
     wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda załączenia do oferty
     dokumentów wymienionych w dziale II (opis przedmiotu zamówienia) pkt 2.
5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
    publicznego wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w
    postępowaniu o udzielenie zamówienia  albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia
    umowy w sprawie zamówienia publicznego.        
    W przypadku jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
Termin realizacji zamówienia upływa z dniem 30 czerwca 2008 roku.
1.    Oferta musi obejmować całość zamówienia.
2.    Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych oraz  udzielania zamówień uzupełniających ani nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, a także nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej przy wyborze oferty najkorzystniejszej.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia  dostępna jest u Pełnomocnika Prezydenta ds. Zamówień Publicznych – Urząd Miejski w Przemyślu ul. Ratuszowa 10A – II piętro pok. 205.
Osoby uprawnione do kontaktu z oferentami:
1)    Jerzy Buczkowski     - tel. 016 675 20 72,
2)    Adam Majka        - tel. 016 675 20 38,
Wymagania dotyczące wadium
1. Zamawiający ustala wadium w kwocie 7.000 zł. (słownie: siedem tysięcy złotych zero groszy). Kwotę wadium  można wnieść przelewem na konto depozytowe Urzędu Miejskiego w Przemyślu     
nr 24 1500 1634 1216 3004 6539 0000 lub wnieść w innych środkach określonych w art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych w terminie składania ofert do dnia  27 marca 2008 roku do godz. 9:00.
Oferty należy składać u Pełnomocnika ds. Zamówień Publicznych – Urząd Miejski w Przemyślu   ul. Ratuszowa 10A – II piętro pok. 205
Termin składania ofert upływa dnia 27 marca 2008 rok o godz. 900
Kryterium oceny i wyboru ofert:  -  Cena 100 %.
Przedmiotowe ogłoszenie zostało skierowane do publikacji  w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 06.03.2008 rok i zarejestrowane pod nr  45893 -2008 oraz na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Przemyślu BIP i na tablicy ogłoszeń Urzędu.
Termin związania z ofertą 30 dni kalendarzowych.

Otrzymują:
1.    Tablica ogłoszeń  x 2 egz.
2.    a/a