Zarządzenie Nr 34 /08 Prezydenta Miasta Przemyśla z dnia 29 lutego 2008 r. zmieniające zarządzenie w sprawie ustalenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Przemyślu
Zarządzenie Nr 34 /08
Prezydenta Miasta Przemyśla
z dnia 29 lutego 2008 r.
zmieniające zarządzenie w sprawie ustalenia Regulaminu Organizacyjnego
Urzędu Miejskiego w Przemyślu
Prezydenta Miasta Przemyśla
z dnia 29 lutego 2008 r.
zmieniające zarządzenie w sprawie ustalenia Regulaminu Organizacyjnego
Urzędu Miejskiego w Przemyślu
Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) -
zarządza się co następuje:
§ 1
W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Przemyślu, nadanym zarządzeniem Nr 31/07 Prezydenta Miasta Przemyśla z dnia 7 marca 2007 r. w sprawie ustalenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Przemyślu z późn. zm. - wprowadza się następujące zmiany:
1) w § 14 ust. 2 otrzymuje brzmienie:
„2. Do wyłącznej kompetencji Prezydenta należą sprawy wynikające z zakresu działania
bezpośrednio nadzorowanych jednostek organizacyjnych urzędu, a to:
1) Wydziału Inwestycji, Strategii Rozwoju i Funduszy Europejskich,
2) Wydziału Kultury, Promocji i Turystyki,
3) Kancelarii Prezydenta Miasta,
4) Biura Kontroli,
5) Biura Prawnego,
6) Wieloosobowego Stanowiska ds. Ochrony i Konserwacji Zabytków,
7) Audytora Wewnętrznego.”.
2) § 16 otrzymuje brzmienie:
„§ 16
Pierwszy zastępca prezydenta, wykonując zadania i kompetencje w imieniu prezydenta, zajmuje się zagadnieniami wynikającymi z zakresu działania bezpośrednio nadzorowanych jednostek organizacyjnych urzędu:
1) Wydziału Budownictwa i Gospodarki Przestrzennej,
2) Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru,
3) Wydziału Mienia Komunalnego,
4) Wieloosobowego Stanowiska ds. Nadzoru Właścicielskiego.”.
3) § 17 otrzymuje brzmienie:
„§ 17
Drugi zastępca prezydenta, wykonując zadania i kompetencje w imieniu prezydenta, zajmuje się zagadnieniami wynikającymi z zakresu działania bezpośrednio nadzorowanych następujących jednostek organizacyjnych urzędu:
1) Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska,
2) Wydziału Gospodarki Lokalowej,
3) Wydziału Spraw Społecznych i Obywatelskich,
4) Wydziału Edukacji i Sportu,
5) Wieloosobowego Stanowiska ds. Zamówień Publicznych.”.
4) w § 19 :
a) w ust. 2 skreśla się pkt 5,
b) ust. 3 otrzymuje brzmienie:
„3. W zakresie bezpośredniej właściwości sekretarza pozostaje nadzór nad
następującymi jednostkami organizacyjnymi urzędu:
1) Wydziałem Organizacyjno – Administracyjnym,
2) Wydziałem Komunikacji,
3) Wydziałem Zarządzania Kryzysowego,
4) Kancelarią Rady Miejskiej i Współpracy z Radami Osiedlowymi,
5) Stanowiskiem ds. Bezpieczeństwa i Higieny Pracy,
6) Miejskim Rzecznikiem Konsumentów.”.
5) w § 38 skreśla się pkt 17,
6) w § 44:
a) w punkcie 22 kropkę zastępuje się przecinkiem,
b) po punkcie 22 dodaje się pkt 23 w brzmieniu:
„23) przeprowadzanie kontroli finansowej realizacji zadań zleconych przez miasto jednostkom niepublicznym.”.
7) w § 53 ust. 3 otrzymuje brzmienie:
„3. Projekt wewnętrznego regulaminu organizacyjnego opiniowany jest przez Wydział Organizacyjno – Administracyjny i radcę prawnego oraz akceptowany przez sekretarza i bezpośrednio nadzorującego zastępcę prezydenta.”.
8) Schemat organizacyjny urzędu określony w załączniku Nr 2 do regulaminu - otrzymuje brzmienie określone w załączniku do niniejszego zarządzenia.
§ 2
Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Miasta Przemyśla.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Przemyślu, nadanym zarządzeniem Nr 31/07 Prezydenta Miasta Przemyśla z dnia 7 marca 2007 r. w sprawie ustalenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Przemyślu z późn. zm. - wprowadza się następujące zmiany:
1) w § 14 ust. 2 otrzymuje brzmienie:
„2. Do wyłącznej kompetencji Prezydenta należą sprawy wynikające z zakresu działania
bezpośrednio nadzorowanych jednostek organizacyjnych urzędu, a to:
1) Wydziału Inwestycji, Strategii Rozwoju i Funduszy Europejskich,
2) Wydziału Kultury, Promocji i Turystyki,
3) Kancelarii Prezydenta Miasta,
4) Biura Kontroli,
5) Biura Prawnego,
6) Wieloosobowego Stanowiska ds. Ochrony i Konserwacji Zabytków,
7) Audytora Wewnętrznego.”.
2) § 16 otrzymuje brzmienie:
„§ 16
Pierwszy zastępca prezydenta, wykonując zadania i kompetencje w imieniu prezydenta, zajmuje się zagadnieniami wynikającymi z zakresu działania bezpośrednio nadzorowanych jednostek organizacyjnych urzędu:
1) Wydziału Budownictwa i Gospodarki Przestrzennej,
2) Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru,
3) Wydziału Mienia Komunalnego,
4) Wieloosobowego Stanowiska ds. Nadzoru Właścicielskiego.”.
3) § 17 otrzymuje brzmienie:
„§ 17
Drugi zastępca prezydenta, wykonując zadania i kompetencje w imieniu prezydenta, zajmuje się zagadnieniami wynikającymi z zakresu działania bezpośrednio nadzorowanych następujących jednostek organizacyjnych urzędu:
1) Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska,
2) Wydziału Gospodarki Lokalowej,
3) Wydziału Spraw Społecznych i Obywatelskich,
4) Wydziału Edukacji i Sportu,
5) Wieloosobowego Stanowiska ds. Zamówień Publicznych.”.
4) w § 19 :
a) w ust. 2 skreśla się pkt 5,
b) ust. 3 otrzymuje brzmienie:
„3. W zakresie bezpośredniej właściwości sekretarza pozostaje nadzór nad
następującymi jednostkami organizacyjnymi urzędu:
1) Wydziałem Organizacyjno – Administracyjnym,
2) Wydziałem Komunikacji,
3) Wydziałem Zarządzania Kryzysowego,
4) Kancelarią Rady Miejskiej i Współpracy z Radami Osiedlowymi,
5) Stanowiskiem ds. Bezpieczeństwa i Higieny Pracy,
6) Miejskim Rzecznikiem Konsumentów.”.
5) w § 38 skreśla się pkt 17,
6) w § 44:
a) w punkcie 22 kropkę zastępuje się przecinkiem,
b) po punkcie 22 dodaje się pkt 23 w brzmieniu:
„23) przeprowadzanie kontroli finansowej realizacji zadań zleconych przez miasto jednostkom niepublicznym.”.
7) w § 53 ust. 3 otrzymuje brzmienie:
„3. Projekt wewnętrznego regulaminu organizacyjnego opiniowany jest przez Wydział Organizacyjno – Administracyjny i radcę prawnego oraz akceptowany przez sekretarza i bezpośrednio nadzorującego zastępcę prezydenta.”.
8) Schemat organizacyjny urzędu określony w załączniku Nr 2 do regulaminu - otrzymuje brzmienie określone w załączniku do niniejszego zarządzenia.
§ 2
Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Miasta Przemyśla.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Załącznik do Zarządzenias Prezydenta Miasta NR 34/08 (50,50KB)