Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej z rur PVC o średnicy 200 mm i 250 mm o łącznej długości 586,00 mb wzdłuż ulicy Grochowskiej w Przemyślu.

ZP. 341/ 13 /2008                                                                                                            Przemyśl 2008-02-27

OGŁOSZNIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM


PREZYDENT MIASTA PRZEMYŚLA,
37-700 Przemyśl,  Rynek 1,  tel./fax (016) 675-20-38,
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej powyżej 14 000 a poniżej 5 150 000 euro

Przedmiotem zamówienia jest  wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej  z rur PVC         o średnicy 200 mm i 250 mm o łącznej długości 586,00 mb wzdłuż ulicy Grochowskiej              w Przemyślu na odcinkach oznaczonych w dokumentacji od studni C2 – F6,  C2 – C16., jako VII etap budowy.
 
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna w formie elektronicznej,  zamieszczona jest na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Przemyślu - www.przemysl.pl – Biuletyn Informacji Publicznej „Zamówienia publiczne” Na wniosek wykonawcy dostępna w formie pisemnej w siedzibie zamawiającego.
Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych i wariantowych, nie przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających ani zawarcia umowy ramowej oraz nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej przy wyborze oferty najkorzystniejszej.
Wymagany termin realizacji zamówienia:   15 lipca 2008 rok.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania                  
        tych warunków
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający następujące warunki:
1.    Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności zgodnie z wymogami ustawowymi.
2.    Posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj:
            a)  wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy    
                  – w tym okresie, co najmniej jedno zadanie w zakresie wybudowania sieci          
                      kanalizacyjnej lub wodociągowej z rur PCV lub PE o długości minimum 200 m
    b) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi
                 w zakresie sieci sanitarnych ( kierownik budowy ) i należącymi do właściwej izby
                 samorządu zawodowego.
3.     Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4.    Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy
z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.).
5.    Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie, któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
6.    Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty stosując zasadę „spełnia” – „nie spełnia”

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o załączenie do oferty następujących dokumentów i oświadczeń:

1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności
     lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień   
     publicznych zamawiający żąda złożenia:
    1) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1    
         ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie     
         art. 24 ust. 1 i 2  Prawa zamówień publicznych  – załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji.
    2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do
        ewidencji  działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru
        lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6
        miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę  
     niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami
     zdolnymi do wykonania zamówienia żąda:
     1) wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z   
         informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do
         wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg
         załącznika nr 3 do siwz.     
        Wymagane jest wskazanie osoby do pełnienia funkcji kierownika budowy wraz z
         posiadaniem odpowiednich uprawnień branży sanitarnej wraz z zaświadczeniem o
         przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa z terminem ważności na dzień
         składania ofert.
     2) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu
          zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, załączając kserokopie uprawnień oraz
          zaświadczenia o których mowa powyżej  potwierdzone za zgodność z oryginałem).
    3) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem
        wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności
        jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom
        budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty          
        i miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te
        zostały wykonane należycie – zgodnie z załącznikiem nr 6 do siwz.
       Dokument wymieniony w punkcie 1, ppkt 2 wykonawcy wspólnie ubiegający się o
       udzielenie zamówienia składają oddzielnie, a oświadczenie wymienione w punkcie 1 ppkt 1
       w ich imieniu składa pełnomocnik. W przypadku potwierdzenia spełnienia warunku
        wymienionego w punkcie 2 ppkt 1-3 załączone dokumenty będą rozpatrywane łącznie.
3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej   
     zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda złożenia polisy lub innego  
     dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od  odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia  albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.  W przypadku jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
Wadium  -  Zamawiający odstępuje od żądania wadium
Zamawiający ustala jedno kryterium oceny i wyboru ofert – najniższa cena – 100%.
Oferty należy składać u Pełnomocnika ds. Zamówień Publicznych – Urząd Miejski w Przemyślu ul. Ratuszowa 10A – II piętro pok. 205
Termin składania ofert upływa dnia 20 marca 2008 rok o godz. 900
Termin związania ofertą -  30 dni kalendarzowych, licząc od dnia wyznaczonego na termin składania ofert.
Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem  39735-2008

Otrzymują:
1.    Tablica ogłoszeń  x 2 egz.
2.    a/a