Zarządzenie Nr 22/08 Prezydenta Miasta Przemyśla zmieniające zarządzenie w sprawie ustalenia wewnętrznego Regulaminu Organizacyjnego Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru w Urzędzie Miejskim w Przemyślu
Zarządzenie Nr 22/08
Prezydenta Miasta Przemyśla
z dnia 11 lutego 2008r.
zmieniające zarządzenie w sprawie ustalenia wewnętrznego Regulaminu
Organizacyjnego Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru w Urzędzie Miejskim w Przemyślu
Prezydenta Miasta Przemyśla
z dnia 11 lutego 2008r.
zmieniające zarządzenie w sprawie ustalenia wewnętrznego Regulaminu
Organizacyjnego Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru w Urzędzie Miejskim w Przemyślu
Na podstawie § 53 ust. 2 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Przemyślu, nadanego zarządzeniem Nr 31/07 Prezydenta Miasta Przemyśla z dnia 7 marca 2007r. w sprawie ustalenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Przemyślu z póź. zm. –
zarządza się co następuje:
§ 1
W wewnętrznym Regulaminie Organizacyjnym Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru w Urzędzie Miejskim w Przemyślu, nadanym zarządzeniem Nr 99/07 Prezydenta Miasta Przemyśla z dnia 16.05.2007r. w sprawie ustalenia wewnętrznego Regulaminu Organizacyjnego Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru w Urzędzie Miejskim w Przemyślu – wprowadza się następujące zmiany:
1) w § 2:
a) w ust.2 w pkt 17 kropkę zastępuje się przecinkiem,
b) w ust. 2 po pkt 17 dodaje się pkt 18,19 i 20 o brzmieniu:
„ 18) prowadzenie spraw związanych z:
a) sporządzeniem wykazów nieruchomości, które na mocy odrębnych przepisów
przeszły na własność Skarbu Państwa i stanowią jego własność albo własność
jednostek samorządu terytorialnego,
b) złożeniem do Sądu Rejonowego wniosków o ujawnienie w księgach wieczystych prawa własności nieruchomości Skarbu Państwa, wraz z dokumentami stanowiącymi podstawę wpisu tego prawa,
c) złożeniem do właściwego sądu wniosków o stwierdzenie nabycia własności nieruchomości przez Skarb Państwa,
19) prowadzenie działań zmierzających do poinformowania mieszkańców miasta
o potrzebie sprawdzenia zgodności ksiąg wieczystych z rzeczywistym stanem
prawnym swoich nieruchomości,
20) prowadzenie punktu informacyjno – konsultacyjnego dla mieszkańców miasta,
udzielającego informacji i wyjaśnień problematyki prawno – geodezyjnej dotyczącej stanów prawnych nieruchomości.”
2) w § 5:
a) w ust. 5 w pkt 4 kropkę zastępuje się przecinkiem,
b) w ust. 5 po pkt 4 dodaje się pkt 5 i 6 o brzemieniu:
„5) stanowisko ds. regulacji stanów prawnych nieruchomości Skarbu Państwa –
GKK.V/5,
6) stanowisko ds. prowadzenia punktu informacyjno – konsultacyjnego - GKK.V/6.”
3) w § 10:
a) w ust.2 w pkt 19 kropkę zastępuje się przecinkiem,
b) w ust. 5 po pkt 19 dodaje się pkt 20, 21 i 22 o brzmieniu:
„ 20) prowadzenie spraw związanych z:
a) sporządzeniem wykazów nieruchomości, które na mocy odrębnych przepisów przeszły na własność Skarbu Państwa i stanowią jego własność albo własność jednostek samorządu terytorialnego,
b) złożeniem do Sądu Rejonowego wniosków o ujawnienie w księgach wieczystych prawa własności nieruchomości Skarbu Państwa, wraz
z dokumentami stanowiącymi podstawę wpisu tego prawa,
c) złożeniem do właściwego sądu wniosków o stwierdzenie nabycia własności nieruchomości przez Skarb Państwa,
21) prowadzenie działań zmierzających do poinformowania mieszkańców miasta
o potrzebie sprawdzenia zgodności ksiąg wieczystych z rzeczywistym stanem
prawnym swoich nieruchomości,
22) prowadzenie punktu informacyjno – konsultacyjnego dla mieszkańców miasta , udzielającego informacji i wyjaśnień problematyki prawno – geodezyjnej dotyczącej stanów prawnych nieruchomości.”
4) w § 12 :
a) w ust 5 w pkt 3 kropkę zastępuje się przecinkiem,
b) w ust. 5 po pkt 3 dodaje się pkt 4 o brzmieniu:
„ 4) stanowisko ds. regulacji stanów prawnych nieruchomości Skarbu Państwa – GKK.V/5 i stanowisko ds. prowadzenia punktu informacyjno – konsultacyjnego- GKK.V/6, zastępują się wzajemnie.”
5) załącznik do wewnętrznego Regulaminu Organizacyjnego Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru – otrzymuje brzmienie określone w załączniku do niniejszego zarządzenia.
Wykonanie zarządzenia powierza się Naczelnikowi Wydziału Geodezji, Kartografii
i Katastru.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
a) w ust.2 w pkt 17 kropkę zastępuje się przecinkiem,
b) w ust. 2 po pkt 17 dodaje się pkt 18,19 i 20 o brzmieniu:
„ 18) prowadzenie spraw związanych z:
a) sporządzeniem wykazów nieruchomości, które na mocy odrębnych przepisów
przeszły na własność Skarbu Państwa i stanowią jego własność albo własność
jednostek samorządu terytorialnego,
b) złożeniem do Sądu Rejonowego wniosków o ujawnienie w księgach wieczystych prawa własności nieruchomości Skarbu Państwa, wraz z dokumentami stanowiącymi podstawę wpisu tego prawa,
c) złożeniem do właściwego sądu wniosków o stwierdzenie nabycia własności nieruchomości przez Skarb Państwa,
19) prowadzenie działań zmierzających do poinformowania mieszkańców miasta
o potrzebie sprawdzenia zgodności ksiąg wieczystych z rzeczywistym stanem
prawnym swoich nieruchomości,
20) prowadzenie punktu informacyjno – konsultacyjnego dla mieszkańców miasta,
udzielającego informacji i wyjaśnień problematyki prawno – geodezyjnej dotyczącej stanów prawnych nieruchomości.”
2) w § 5:
a) w ust. 5 w pkt 4 kropkę zastępuje się przecinkiem,
b) w ust. 5 po pkt 4 dodaje się pkt 5 i 6 o brzemieniu:
„5) stanowisko ds. regulacji stanów prawnych nieruchomości Skarbu Państwa –
GKK.V/5,
6) stanowisko ds. prowadzenia punktu informacyjno – konsultacyjnego - GKK.V/6.”
3) w § 10:
a) w ust.2 w pkt 19 kropkę zastępuje się przecinkiem,
b) w ust. 5 po pkt 19 dodaje się pkt 20, 21 i 22 o brzmieniu:
„ 20) prowadzenie spraw związanych z:
a) sporządzeniem wykazów nieruchomości, które na mocy odrębnych przepisów przeszły na własność Skarbu Państwa i stanowią jego własność albo własność jednostek samorządu terytorialnego,
b) złożeniem do Sądu Rejonowego wniosków o ujawnienie w księgach wieczystych prawa własności nieruchomości Skarbu Państwa, wraz
z dokumentami stanowiącymi podstawę wpisu tego prawa,
c) złożeniem do właściwego sądu wniosków o stwierdzenie nabycia własności nieruchomości przez Skarb Państwa,
21) prowadzenie działań zmierzających do poinformowania mieszkańców miasta
o potrzebie sprawdzenia zgodności ksiąg wieczystych z rzeczywistym stanem
prawnym swoich nieruchomości,
22) prowadzenie punktu informacyjno – konsultacyjnego dla mieszkańców miasta , udzielającego informacji i wyjaśnień problematyki prawno – geodezyjnej dotyczącej stanów prawnych nieruchomości.”
4) w § 12 :
a) w ust 5 w pkt 3 kropkę zastępuje się przecinkiem,
b) w ust. 5 po pkt 3 dodaje się pkt 4 o brzmieniu:
„ 4) stanowisko ds. regulacji stanów prawnych nieruchomości Skarbu Państwa – GKK.V/5 i stanowisko ds. prowadzenia punktu informacyjno – konsultacyjnego- GKK.V/6, zastępują się wzajemnie.”
5) załącznik do wewnętrznego Regulaminu Organizacyjnego Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru – otrzymuje brzmienie określone w załączniku do niniejszego zarządzenia.
§ 2
Wykonanie zarządzenia powierza się Naczelnikowi Wydziału Geodezji, Kartografii
i Katastru.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
PREZYDENT
MIASTA PRZEMYŚLA
Robert Choma
MIASTA PRZEMYŚLA
Robert Choma