„Odnowienie szczegółowej osnowy geodezyjnej poziomej III klasy dla miasta Przemyśla”.
ZP. 341/ 5 /2008 Przemyśl 2008-02-04
PREZYDENT MIASTA PRZEMYŚLA
37-700 Przemyśl, Rynek 1, tel. / fax (016) 675-20-38,
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej
powyżej 14 000 euro, a poniżej 211 000 euro.
Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony – zgodnie z art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. Nr 223 z 2007 r, poz. 1655 z późn. zm.),
Ogłoszenie o przedmiotowym przetargu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych, na stronie internetowej zamawiającego www.przemysl.pl - Biuletyn Informacji Publicznej - Zamówienia publiczne – ogłoszenia – załączniki oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego
Wspólny słownik zamówień (CPV):74.27.41.00-1 Usługi odwzorowania cyfrowego.
Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych na terenie miasta Przemyśla obejmujących wykonanie inwentaryzacji istniejących osnów poziomych I, II i III klasy, opracowanie projektu technicznego szczegółowej osnowy geodezyjnej poziomej III klasy oraz jego realizacja tj. stabilizacja, pomiar, wyrównanie wyników pomiaru oraz skompletowanie dokumentacji geodezyjno-kartograficznej powstałej w wyniku wykonania prac.
Powierzchnia opracowania wynosi ok. 4 366 ha, ilość punktów osnowy podlegających inwentaryzacji – ok. 516, przewidywana ilość punktów odnowionej osnowy – ok. 502.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w warunkach technicznych odnowienia szczegółowej osnowy geodezyjnej poziomej III klasy dla miasta Przemyśla, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki
1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia
działalności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) Posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym oraz
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W szczególności wykonawca winien
wykazać:
a) wykonali w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania o zamówienie
publiczne, przynajmniej jedną usługę w zakresie wznowienia, zakładania
i inwentaryzacji osnów geodezyjnych na terenie miasta lub gminy o wartości
zadania minimum 70 tys. złotych (brutto) wraz z załączeniem dokumentów
potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie,
b) przy wykonywaniu zlecenia dysponują min. 2 osobami posiadającymi uprawnienia
geodezyjne z zakresu 1 wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie tych
uprawnień.
3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy
z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych ((tekst jednolity Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655),
5) Wniosą wadium w wysokości 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych).
6) Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie, któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
4. Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
1. Oferta powinna być złożona na formularzu ofertowym wg załączonego wzoru (wg załącznika Nr 1 do SIWZ).
2. Dokumenty lub oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: (przedstawione w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę):
1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do
ewidencji działalności gospodarcze, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się
wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego
z wykonawców.
2) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.
22, ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i o nie podleganiu
wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ( wg załącznika nr 2 do SIWZ).
W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie
zamówienia, oświadczenie może być złożone przez pełnomocnika które złoży je w imieniu
wykonawców składających ofertę.
3) wykaz zrealizowanych prac w okresie ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania o
zamówienie publiczne, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dla
potwierdzenia warunku określonego w rozdz. VI, pkt. 1 ppkt 2, lit. a) SIWZ z podaniem rodzaju
wykonanych zamówień, dat wykonania i odbiorców, potwierdzonych dokumentami
stwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia – zgodnie z załącznikiem nr 5 do siwz.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie
zamówienia, wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez wykonawców.
4) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z udokumentowaniem ich
uprawnień geodezyjnych z zakresu 1, niezbędnych do prowadzenia prac będących przedmiotem
zamówienia – zgodnie z załącznikiem nr 6 do siwz. W przypadku składania oferty przez
W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie
zamówienia, wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez wykonawców.
5) wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami z zakresu wykonywanych przez nich czynności (nazwa i adres podwykonawcy).
3. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w terminie składania ofert nie złożyli oświadczeń lub dokumentów określonych w pkt. 2 lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania, na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy.
Termin realizacji zamówienia upływa z dniem 15 września 2008 roku.
1. Oferta musi obejmować całość zamówienia.
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych oraz udzielania zamówień uzupełniających ani nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, a także nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej przy wyborze oferty najkorzystniejszej.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest u Pełnomocnika Prezydenta ds. Zamówień Publicznych – Urząd Miejski w Przemyślu ul. Ratuszowa 10A – II piętro pok. 205.
Osoby uprawnione do kontaktu z oferentami:
1) Jerzy Buczkowski - tel. 016 675 20 72,
2) Adam Majka - tel. 016 675 20 38,
3) Halina Kwiecień - tel. 016 675 21 22
Wymagania dotyczące wadium
1. Zamawiający ustala wadium w kwocie 2.000 zł. (słownie: dwa tysiące złotych zero groszy). Kwotę wadium można wnieść przelewem na konto depozytowe Urzędu Miejskiego w Przemyślu
nr 24 1500 1634 1216 3004 6539 0000 lub wnieść w innych środkach określonych w art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych w terminie składania ofert do dnia 20 lutego 2008 roku do godz. 9:00.
Oferty należy składać u Pełnomocnika ds. Zamówień Publicznych – Urząd Miejski w Przemyślu ul. Ratuszowa 10A – II piętro pok. 205
Termin składania ofert upływa dnia 20 lutego 2008 rok o godz. 900
Kryterium oceny i wyboru ofert: - Cena 100 %.
Przedmiotowe ogłoszenie zostało skierowane do publikacji w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 04.02.2008 rok i zarejestrowane pod nr 23367-2008 oraz na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Przemyślu BIP i na tablicy ogłoszeń Urzędu.
Termin związania z ofertą 30 dni kalendarzowych.
Otrzymują:
1. Tablica ogłoszeń x 2 egz.
2. a/a