Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

„Odnowienie szczegółowej osnowy geodezyjnej poziomej III klasy dla miasta Przemyśla”.

ZP. 341/  5 /2008                                              Przemyśl 2008-02-04

OGŁOSZNIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

PREZYDENT MIASTA PRZEMYŚLA
37-700 Przemyśl, Rynek 1, tel. / fax (016) 675-20-38,
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej
powyżej 14 000 euro, a poniżej 211 000 euro.


Tryb udzielenia zamówienia:
    Przetarg nieograniczony – zgodnie z art. 10 ust. 1  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. Nr 223 z 2007 r, poz. 1655 z późn. zm.),
Ogłoszenie o przedmiotowym przetargu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych,  na stronie internetowej zamawiającego www.przemysl.pl  - Biuletyn Informacji Publicznej  -  Zamówienia publiczne – ogłoszenia – załączniki  oraz  na  tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego
Wspólny słownik zamówień (CPV):74.27.41.00-1 Usługi odwzorowania cyfrowego.
Określenie przedmiotu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych na terenie miasta Przemyśla obejmujących wykonanie inwentaryzacji istniejących osnów poziomych I, II i III klasy, opracowanie projektu technicznego szczegółowej osnowy geodezyjnej poziomej III klasy oraz jego realizacja tj. stabilizacja, pomiar, wyrównanie wyników pomiaru oraz skompletowanie dokumentacji geodezyjno-kartograficznej powstałej w wyniku wykonania prac.
    Powierzchnia opracowania wynosi ok. 4 366 ha, ilość punktów osnowy podlegających inwentaryzacji – ok. 516, przewidywana ilość punktów odnowionej osnowy – ok. 502.
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w warunkach technicznych odnowienia szczegółowej osnowy geodezyjnej poziomej III klasy dla miasta Przemyśla, stanowiący załącznik     nr 1 do niniejszej specyfikacji.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny    
    spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki
      1)  Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia
           działalności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) Posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym oraz    
   osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W szczególności wykonawca winien
    wykazać:
           a) wykonali w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania o zamówienie
                       publiczne,  przynajmniej jedną usługę  w zakresie wznowienia, zakładania    
                       i inwentaryzacji osnów geodezyjnych na terenie miasta lub gminy o wartości
                       zadania minimum 70 tys. złotych (brutto) wraz z załączeniem dokumentów
                       potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie,
b) przy wykonywaniu zlecenia dysponują min. 2 osobami posiadającymi uprawnienia
    geodezyjne z zakresu 1 wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie tych
    uprawnień.
3)    Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4)    Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy
z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych ((tekst jednolity Dz. U. z 2007 r.,       Nr 223, poz. 1655),
5)    Wniosą wadium w wysokości 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych).
6)    Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie, któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
4.  Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu
     potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
1. Oferta powinna być złożona na formularzu ofertowym wg załączonego wzoru (wg załącznika Nr 1 do SIWZ).
2. Dokumenty lub oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: (przedstawione w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę):
1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji   
    działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do
    ewidencji działalności gospodarcze, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
    terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się
    wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego               
    z wykonawców.
2) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.
    22, ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i o nie podleganiu
    wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ( wg załącznika nr 2 do SIWZ).                 
    W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie
    zamówienia, oświadczenie może być złożone przez pełnomocnika które złoży je w imieniu
    wykonawców składających ofertę.
3) wykaz zrealizowanych prac w okresie ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania o
    zamówienie publiczne, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dla
    potwierdzenia warunku określonego w rozdz. VI, pkt. 1 ppkt  2, lit. a) SIWZ z podaniem rodzaju
    wykonanych zamówień, dat wykonania i odbiorców, potwierdzonych dokumentami
    stwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia – zgodnie z załącznikiem nr 5 do siwz.
    W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie
    zamówienia, wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez wykonawców.
4) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z udokumentowaniem ich
    uprawnień geodezyjnych z zakresu 1, niezbędnych do prowadzenia prac będących przedmiotem
    zamówienia – zgodnie z załącznikiem nr 6 do siwz. W przypadku składania oferty przez
    W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie
    zamówienia, wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez wykonawców.
5) wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami z zakresu wykonywanych przez nich czynności (nazwa i adres podwykonawcy).
3. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w terminie składania ofert nie złożyli oświadczeń lub dokumentów określonych w pkt. 2 lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania, na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy.
Termin realizacji zamówienia upływa z dniem 15 września 2008 roku.
1.    Oferta musi obejmować całość zamówienia.
2.    Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych oraz  udzielania zamówień uzupełniających ani nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, a także nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej przy wyborze oferty najkorzystniejszej.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia  dostępna jest u Pełnomocnika Prezydenta ds. Zamówień Publicznych – Urząd Miejski w Przemyślu ul. Ratuszowa 10A – II piętro pok. 205.
Osoby uprawnione do kontaktu z oferentami:
1)    Jerzy Buczkowski     - tel. 016 675 20 72,
2)    Adam Majka        - tel. 016 675 20 38,
3)    Halina Kwiecień     - tel. 016 675 21 22


 Wymagania dotyczące wadium
1. Zamawiający ustala wadium w kwocie 2.000 zł. (słownie: dwa tysiące złotych zero groszy). Kwotę wadium  można wnieść przelewem na konto depozytowe Urzędu Miejskiego w Przemyślu     
nr 24 1500 1634 1216 3004 6539 0000 lub wnieść w innych środkach określonych w art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych w terminie składania ofert do dnia  20 lutego 2008 roku do godz. 9:00.
Oferty należy składać u Pełnomocnika ds. Zamówień Publicznych – Urząd Miejski w Przemyślu ul. Ratuszowa 10A – II piętro pok. 205
Termin składania ofert upływa dnia 20 lutego 2008 rok o godz. 900
Kryterium oceny i wyboru ofert:  -  Cena 100 %.
    Przedmiotowe ogłoszenie zostało skierowane do publikacji  w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 04.02.2008 rok i zarejestrowane pod nr  23367-2008 oraz na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Przemyślu BIP i na tablicy ogłoszeń Urzędu.
  Termin związania z ofertą 30 dni kalendarzowych.

Otrzymują:
1.    Tablica ogłoszeń  x 2 egz.
2.    a/a

DOTNULL (198,00KB)

DOTNULL (54,00KB)