Wykonanie i sukcesywna dostawa nowych tablic rejestracyjnych oraz odbiór i kasacja zuzytych tablic rejestracyjnych.
ZP-341/ 02 /2008 Przemyśl 2008-01-06
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
PREZYDENT MIASTA PRZEMYŚLA
37-700 Przemyśl
tel 0-16 675-20-81, fax 0-16 678-64-49
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej powyżej 14.000 euro, a poniżej 211.000 euro.
Nazwa zadania : Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa nowych tablic rejestracyjnych oraz odbiór i kasacja (na koszt wykonawcy) zużytych tablic rejestracyjnych dla Urzędu Miejskiego w Przemyślu.
.
Materiały te wraz ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia zostały zamieszczone w formie elektronicznej www.przemysl.pl BIP zamówienia publiczne
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych i nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
Termin realizacji zamówienia:
Od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2008r.
Osobami(ą) upoważnionymi(ą) przez Zamawiającego do kontaktowania się z wykonawcami są:
w zakresie merytorycznym – Marzena Głużycka – , tel. nr (016) 675 20 21
w sprawach dotyczących procedury zamówień publicznych - Jerzy Buczkowski,
tel. nr (016) 675-20-38, Marta Szarzyńska tel. (016) 675-20-38
Oferty należy składać u Pełnomocnika ds. Zamówień Publicznych – Urząd Miejski w Przemyślu ul. Ratuszowa 10A – II piętro pok.205
Termin składania ofert upływa dnia 29.01.2008r. o godz. 10:00
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 29 styczeń 2008r. o godz.11:300
w siedzibie Zamawiającego –Urząd Miejski , 37-700 Przemyśl, Rynek 1 sala nr 19
Wadium – 0,00
Kryteria
1) cena - 100 %
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności udokumentują wykonanie co najmniej dwóch dostaw w zakresie dostawy tablic rejestracyjnych potwierdzone, że zostały wykonane należycie.
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy „Prawo
zamówień publicznych.
Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie, któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty.
Termin związania z ofertą 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
Nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 11606 z dnia 16.01.2008r.
Otrzymują:
1. Tablica ogłoszeń
2. www.przemysl.pl BIP zamówienia publiczne
Zał. Nr 4 Formularz cenowy (28,00KB)
ZAł. Nr 1 Druk oferty (24,50KB)
Zał. Nr 3 Wykaz wykonanych zamówień (21,00KB)