Realizacja usługi w zakresie konserwacji urządzeń oświetlenia ulicznego na terenie miasta Przemyśla
PREZYDENT MIASTA PRZEMYŚLA,
37-700 Przemyśl, Rynek 1, tel./fax (016) 675-20-38,
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej powyżej 14 000 a poniżej 211 000 euro
Przedmiot zamówienia:
Realizacja usługi w zakresie konserwacji urządzeń oświetlenia ulicznego na terenie miasta Przemyśla, w tym: zadania nr 1 usługi w zakresie konserwacji urządzeń oświetlenia ulicznego w ilości 2.425 szt. opraw oświetleniowych stanowiących majątek Zamojskiej Korporacji Energetycznej, Dystrybucja Spółka z Ograniczoną odpowiedzialnością w Zamościu - Rejonowy Zakład Energetyczny w Przemyślu oraz zadanie nr 2 – usługi w zakresie konserwacji urządzeń oświetlenia ulicznego 2.086 szt. opraw oświetleniowych stanowiących majątek Gminy Miejskiej Przemyśl.
Szczegółowy zakres prowadzenie usługi oraz lokalizacja urządzeń oświetleniowych dla poszczególnych zadań określono w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Wspólny Słownik Zamówień: ( CPV ): 50.23.21.00-1.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna w formie elektronicznej, zamieszczona na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Przemyślu - www.przemysl.pl – Biuletyn Informacji Publicznej „Zamówienia publiczne” Na wniosek wykonawcy dostępna w formie pisemnej w siedzibie zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, lecz nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych, udzielania zamówień uzupełniających ani nie przewiduje zawarcia umowy ramowej i ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej przy wyborze oferty najkorzystniejszej.
Wymagany termin realizacji zamówienia:
od 01 lutego 2008 roku do 31 grudnia 2008 roku
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania
tych warunków:
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający jednakowe dla obu części zamówienia, następujące warunki:
1) nie podlegają wykluczeniu w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych -
( tekst jednolity z 2007 r. Dz. U. nr 223 poz. 11655 ).
2) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi
3) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia,
4) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, niezbędny sprzęt, a także
dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
5) wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat wykonali min. jedną usługę polegającą na konserwacji
urządzeń oświetlenia ulicznego, wraz z pisemnym potwierdzeniem od zlecających o jej wykonaniu z
należytą starannością.
6) znajdują się w sytuacji ekonomicznej, finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
7) zamówienie wykonają przy użyciu sił i środków będących w posiadaniu wykonawcy, bez
zatrudniania podwykonawców
Spełnienie wymaganych warunków ogólnych zostanie ocenione na podstawie dokumentów, o
których jest mowa w punkcie 4 niniejszej specyfikacji.
Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o załączenie do oferty następujących dokumentów i oświadczeń:
1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności
lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień
publicznych zamawiający żąda złożenia:
1) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1
ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24
ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych – załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji.
2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do
ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert.
2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę
niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia żąda:
1) wykazu osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, wg załącznika nr 4 – załączyć należy kserokopie uprawnień branżowych SEP w zakresie eksploatacji urządzeń i instalacji elektroenergetycznych wraz z potwierdzeniem przynależności do samorządu zawodowego z aktualnością na dzień składania ofert dla osoby kierownika budowy.
2) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, urządzeń lub sprzętu, wg załącznika nr 5 – zamawiający żąda potwierdzenia posiadania lub dysponowania przez wykonawcę co najmniej jednym podnośnikiem hydraulicznym o wysięgu 18 m oraz jednym podnośnikiem hydraulicznym o wysięgu 11 m.
3) oświadczenie, że wykonawca zamówienie wykona przy użyciu posiadanych sił i środków, bez zatrudniania podwykonawców. Pod pojęciem „posiadanych sił i środków” należy rozumieć siły i środki znajdujące się w dyspozycji wykonawcy w okresie objętym zamówieniem, wg
załącznika nr 6
4) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych
dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie
zamówienia usług a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiących przedmiot
zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia
dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, wg załącznika nr 7
3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej
zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów:
1) Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Zamawiający żąda aby wykonawca posiadał aktualny dokument potwierdzający zawarcie umowy ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności na okres nie krótszy niż czas realizacji przedmiotu zamówienia.
Dokumenty wymienione w punkcie 1 ppkt 1-2 oraz z pkt 3 ppkt 1 wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oddzielnie, a w przypadku potwierdzenia spełnienia warunku
wymienionego w punkcie 2 załączone dokumenty będą rozpatrywane łącznie.
4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Oświadczenie w imieniu wykonawców występujących wspólnie składa ich pełnomocnik.
W przypadku jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
Zamawiający ustala jedno kryterium oceny i wyboru ofert – najniższa cena – 100%.
Oferty należy składać u Pełnomocnika ds. Zamówień Publicznych – Urząd Miejski w Przemyślu ul. Ratuszowa 10A – II piętro pok. 205
Termin składania ofert upływa dnia 28 stycznia 2008rok o godz. 900
Termin związania ofertą - 30 dni kalendarzowych, licząc od dnia wyznaczonego na termin składania ofert.
Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 11512-2008
Otrzymują:
1. Tablica ogłoszeń x 2 egz.
2. a/a