Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Realizacja usługi w zakresie konserwacji urządzeń oświetlenia ulicznego na terenie miasta Przemyśla

ZP. 341/ 3 /2008                                                                       Przemyśl 2008-01-16

 

OGŁOSZNIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM


PREZYDENT MIASTA PRZEMYŚLA,
37-700 Przemyśl,  Rynek 1,  tel./fax (016) 675-20-38,
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej powyżej 14 000 a poniżej 211 000 euro


    Przedmiot zamówienia:
Realizacja usługi w zakresie konserwacji urządzeń oświetlenia ulicznego na terenie miasta Przemyśla, w tym: zadania nr 1 usługi w zakresie konserwacji urządzeń oświetlenia ulicznego w ilości 2.425 szt. opraw oświetleniowych stanowiących majątek Zamojskiej Korporacji Energetycznej, Dystrybucja Spółka z Ograniczoną odpowiedzialnością w Zamościu - Rejonowy Zakład Energetyczny w Przemyślu oraz zadanie nr 2 – usługi w zakresie konserwacji urządzeń oświetlenia ulicznego 2.086 szt. opraw oświetleniowych stanowiących majątek Gminy Miejskiej Przemyśl.
Szczegółowy zakres prowadzenie usługi oraz lokalizacja urządzeń oświetleniowych dla poszczególnych zadań określono w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Wspólny Słownik Zamówień: ( CPV ):  50.23.21.00-1.

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna w formie elektronicznej,  zamieszczona na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Przemyślu - www.przemysl.pl – Biuletyn Informacji Publicznej „Zamówienia publiczne” Na wniosek wykonawcy dostępna w formie pisemnej w siedzibie zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, lecz nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych, udzielania zamówień uzupełniających ani nie przewiduje zawarcia umowy ramowej i ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej przy wyborze oferty najkorzystniejszej.

Wymagany termin realizacji zamówienia:   
 od 01 lutego 2008 roku  do  31 grudnia 2008 roku

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania                  
 tych warunków:
    O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający jednakowe dla obu części zamówienia, następujące warunki:
    1) nie podlegają wykluczeniu w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych -           
       ( tekst jednolity z 2007 r.  Dz. U. nr 223 poz. 11655 ).    
    2) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi
    3) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia,
    4) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, niezbędny sprzęt, a także
        dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
    5) wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat wykonali min. jedną usługę polegającą na konserwacji
        urządzeń oświetlenia ulicznego, wraz z pisemnym potwierdzeniem od zlecających o jej wykonaniu z
        należytą starannością.
    6) znajdują się w sytuacji ekonomicznej, finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
    7) zamówienie wykonają przy użyciu sił i środków będących w posiadaniu wykonawcy, bez
        zatrudniania podwykonawców
    Spełnienie wymaganych warunków ogólnych zostanie ocenione na podstawie dokumentów, o   
    których jest mowa w punkcie 4 niniejszej specyfikacji.

Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o załączenie do oferty następujących dokumentów i oświadczeń:
1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności
     lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień   
     publicznych zamawiający żąda złożenia:
    1) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1    
         ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24  
         ust. 1 i 2  Prawa zamówień publicznych  – załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji.
    2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji    
        działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do   
        ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
        terminu składania ofert.
2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę  
     niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami
     zdolnymi do wykonania zamówienia żąda:
1)    wykazu osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, wg załącznika nr 4 – załączyć należy kserokopie uprawnień branżowych SEP w zakresie eksploatacji urządzeń i instalacji elektroenergetycznych  wraz z potwierdzeniem przynależności do samorządu zawodowego z aktualnością na dzień składania ofert dla osoby kierownika budowy.
2)    wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, urządzeń lub sprzętu, wg załącznika nr 5 – zamawiający żąda potwierdzenia posiadania lub dysponowania przez wykonawcę co najmniej jednym podnośnikiem hydraulicznym o wysięgu 18 m oraz jednym podnośnikiem hydraulicznym o wysięgu 11 m.  
3)    oświadczenie, że wykonawca zamówienie wykona przy użyciu posiadanych sił i środków, bez zatrudniania podwykonawców. Pod pojęciem „posiadanych sił i środków” należy rozumieć siły          i środki znajdujące się w dyspozycji wykonawcy w okresie objętym zamówieniem, wg
     załącznika nr 6
4)    wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych
      dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie
      zamówienia  usług a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
      odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiących przedmiot
      zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia
      dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, wg załącznika nr 7
3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej
    zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów:
1)    Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest
     ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Zamawiający żąda aby wykonawca posiadał aktualny dokument potwierdzający zawarcie  umowy ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności na okres nie krótszy niż czas realizacji przedmiotu zamówienia.
        Dokumenty wymienione w punkcie 1 ppkt 1-2 oraz z pkt 3 ppkt 1 wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oddzielnie, a w przypadku potwierdzenia spełnienia warunku
    wymienionego w punkcie 2 załączone dokumenty będą rozpatrywane łącznie.  
4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.        
      Oświadczenie  w imieniu wykonawców występujących wspólnie składa ich pełnomocnik.
W przypadku jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
Zamawiający ustala jedno kryterium oceny i wyboru ofert – najniższa cena – 100%.
Oferty należy składać u Pełnomocnika ds. Zamówień Publicznych – Urząd Miejski w Przemyślu ul. Ratuszowa 10A – II piętro pok. 205
Termin składania ofert upływa dnia 28 stycznia 2008rok o godz. 900
Termin związania ofertą -  30 dni kalendarzowych, licząc od dnia wyznaczonego na termin składania ofert.
Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 11512-2008


Otrzymują:
1.    Tablica ogłoszeń  x 2 egz.
2.    a/a

DOTNULL (28,50KB)

DOTNULL (805,50KB)

DOTNULL (94,00KB)

DOTNULL (554,50KB)

DOTNULL (178,50KB)