Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Zakup i sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiajacego materiałów biurowych dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Przemyślu

ZP-341/ 01 /2008                                            Przemyśl 2008-01-09

OGŁOSZENIE   O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
PREZYDENT  MIASTA PRZEMYŚLA
37-700 Przemyśl
tel 0-16  675-20-81, fax  0-16  678-64-49
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej powyżej 14.000 euro, a poniżej 211.000 euro.  
 
Nazwa zadania  : Przedmiotem zamówienia jest zakup  i  sukcesywna dostawa  do siedziby Zamawiającego materiałów biurowych dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Przemyślu.


Materiały te wraz ze  specyfikacją istotnych warunków zamówienia zostały zamieszczone w formie elektronicznej www.przemysl.pl BIP zamówienia publiczne

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych i nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
Termin realizacji zamówienia:
Od  dnia zawarcia umowy   do 31 grudnia 2008r.
Osobami(ą) upoważnionymi(ą) przez Zamawiającego do kontaktowania się z wykonawcami są:
w zakresie merytorycznym – Robert Sielski   –   , tel. nr (016) 675 20 95

w sprawach dotyczących procedury zamówień publicznych -   Jerzy Buczkowski,
      tel. nr  (016) 675-20-38,  Marta Szarzyńska  tel. (016) 675-20-38

Oferty należy składać u Pełnomocnika ds. Zamówień Publicznych – Urząd Miejski w Przemyślu ul. Ratuszowa 10A – II piętro pok.205
Termin składania ofert upływa dnia 24.01.2008r. o godz. 10:00
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 24 styczeń 2008r. o godz.11:30
w siedzibie Zamawiającego –Urząd Miejski , 37-700 Przemyśl, Rynek 1 sala nr 19

Wadium – 0,00
Kryteria
1) cena - 100 %
 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy:
1)  posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia,
2)  posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,  w szczególności udokumentują wykonanie co najmniej jednej dostawy materiałów biurowych o wartości brutto 40.000 zł. .
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy „Prawo   
    zamówień publicznych.



Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie, któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty.
       
Termin związania z ofertą 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

Nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie zamówień publicznych pod nr 7551-2008

Otrzymują:
1.    Tablica ogłoszeń
2.    www.przemysl.pl BIP zamówienia publiczne





 

 

 

 

 

 

DOTZałącznik Nr 3 Oświadczenie (41,00KB)

DOTZałącznik Nr 5 projekt umowy (31,50KB)

DOTWyjaśnienia do SIWZ (20,50KB)

DOTSpecyfikacja (94,50KB)

DOTZałącznik Nr 4 Wykaz zamówień (21,50KB)

DOTZałącznik Nr 2 Formularz oferty (23,50KB)

DOTOdpowiedzi na zapytanie do SIWZ (20,50KB)