Informacje związane z udziałem w głosowaniu
Wszelkie informacje oraz wnioski dotyczące udziału w głosowaniu w wyborach do Sejmu i Senatu RP zarządzonych na dzień 15 października 2023 roku oraz Referendum w tym na temat:
głosowania przez pełnomocnika,
uprawnień osób niepełnosprawnych
stałego rejestru wyborców,
spisu wyborców,
uzyskać można w Wydziale Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego Urzędu Miejskiego w Przemyślu ul. Rynek 1 (pok. 27, 29 II piętro) oraz pod numerami telefonów:
166785141 – głosowanie przez pełnomocnika,
166752080, 166752120 – pozostałe sprawy.
Email: sob@um.przemysl.pl.
INFORMUJEMY, ŻE ZAŚWIADCZENIE O PRAWIE DO GŁOSOWANIA MOŻNA POBRAĆ W DOWOLNIE WYBRANYM PRZEZ SIEBIE URZĘDZIE MIASTA LUB GMINY NA TERENIE CAŁEGO KRAJU.
Osoby nie posiadające zameldowania na pobyt stały, oraz posiadające zameldowanie tylko na pobyt czasowy, nie wpisane do stałego obwodu głosowania, będą mogły zagłosować w wyborach do Sejmu i Senatu RP w dniu 15 października 2023 r. i Referendum tylko i wyłącznie po wcześniejszym dopisaniu się do spisu wyborców, bądź po pobraniu zaświadczenia o prawie do głosowania. Czynności tych można dokonać do dnia 12 października 2023 r. w pokoju nr 27 Urzędu Miejskiego w Przemyślu, ul Rynek 1.
WNIOSEK O WYDANIE ZAŚWIADCZENIA O PRAWIE DO GŁOSOWANIA.docx (14,86KB)
Informacja o uprawnieniach wyborców niepełnosprawnych w tym głosowanie przez pełnomocnika w wyborach i referendum