- Menu BIP
- Prawo lokalne
- Zarządzenia Prezydenta
- 2007 rok
Zarządzenie Nr 297/07 Prezydenta Miasta Przemyśla w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji
Zarządzenie Nr 297/2007
Prezydenta Miasta Przemyśla
z dnia 26 listopada 2007r.
w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji
Prezydenta Miasta Przemyśla
z dnia 26 listopada 2007r.
w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji
Na podstawie art. 26 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2002 r. Nr 76, poz. 694 z póżn. zm.)
zarządzam:
§1
Przeprowadzenie inwentaryzacji składników majątku stanowiących mienie Gminy Miejskiej Przemyśl.
§2
Inwentaryzacją należy objąć:
1) Środki pieniężne w gotówce z wyjątkiem zgromadzonych na rachunkach bankowych, weksle, i czeki obce, akcje, obligacje, bony i inne papiery wartościowe,
2) Druki ścisłego zarachowania,
3) Środki trwałe użyczone od innych jednostek,
4)Środki trwałe, pozostałe środki trwałe w użytkowaniu, wartości niematerialne i prawne w Grodzkim Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej.
1) Środki pieniężne w gotówce z wyjątkiem zgromadzonych na rachunkach bankowych, weksle, i czeki obce, akcje, obligacje, bony i inne papiery wartościowe,
2) Druki ścisłego zarachowania,
3) Środki trwałe użyczone od innych jednostek,
4)Środki trwałe, pozostałe środki trwałe w użytkowaniu, wartości niematerialne i prawne w Grodzkim Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej.
§3
Inwentaryzację, o której mowa w §1 należy przeprowadzić według stanu na dzień 31 grudnia 2007 r.
§4
Inwentaryzację składników majątku określonych w §1 przeprowadzą zespoły spisowe powołane moim zarządzeniem Nr 569/2004 z dnia 10 listopada 2004 r. pod nadzorem Komisji Inwentaryzacyjnej.
§5
Zobowiązuję Komisję Inwentaryzacyjną oraz powołane przez Komisję zespoły do:
1) przeprowadzenia inwentaryzacji przy czynnym udziale pracowników materialnie odpowiedzialnych,
2) przestrzegania obowiązujących przepisów o inwentaryzacji oraz zasad i sposobów postępowania wynikających z tych przepisów,
3) przekazania kompletnej dokumentacji inwentaryzacyjnej do Wydziału Finansowego Urzędu Miejskiego w Przemyślu w celu dokonania pełnego rozliczenia inwentaryzacji, o której mowa w §1.
1) przeprowadzenia inwentaryzacji przy czynnym udziale pracowników materialnie odpowiedzialnych,
2) przestrzegania obowiązujących przepisów o inwentaryzacji oraz zasad i sposobów postępowania wynikających z tych przepisów,
3) przekazania kompletnej dokumentacji inwentaryzacyjnej do Wydziału Finansowego Urzędu Miejskiego w Przemyślu w celu dokonania pełnego rozliczenia inwentaryzacji, o której mowa w §1.
§6
Odpowiedzialność za należyte i właściwe przeprowadzenie inwentaryzacji, o której mowa w §1 spoczywa na pracownikach wykonujących zadania inwentaryzacyjne.
§7
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
PREZYDENT
MIASTA PRZEMYŚLA
Robert Choma
MIASTA PRZEMYŚLA
Robert Choma