Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Realizacja usługi w zakresie Prowadzenia szaletów komunalnych

OGŁOSZNIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

PREZYDENT MIASTA PRZEMYŚLA

37-700 Przemyśl, Rynek 1,

tel. (016) 675-20-38,  fax. (016) 675-20-38

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej

powyżej  14 000 euro, a poniżej 211 000 euro

Przedmiot zamówienia: Prowadzenie szaletów komunalnych położonych przy ul. Ratuszowej     i Placu Konstytucji w Przemyślu.

Wspólny Słownik Zamówień  CPV 74700000-6 ( usługi sprzątania ).

 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych, nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających i zawarcia umowy ramowej oraz nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów i wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej

Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie zamówień publicznych pod nr 239997-2007

Termin realizacji zamówienia: 1 stycznia 2008 rok do 31 grudnia 2008rok.

 Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać na stronie internetowej www.przemysl.pl lub na wniosek wykonawcy u Pełnomocnika ds. Zamówień Publicznych – Urząd Miejski w Przemyślu ul. Ratuszowa 10A – II piętro pok. 205

 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają warunki:

      1) nie podlegają wykluczeniu w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych -          

       ( tekst jednolity z 2006 r.  Dz. U. nr 164 poz. 1163 ),

    2) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi,

    3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, niezbędny sprzęt, a   

        także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

    4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej, finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

    5) zamówienie wykonają przy użyciu sił i środków będących w posiadaniu wykonawcy, bez

         zatrudniania podwykonawców.  

     Spełnienie wymaganych warunków zamawiający dokona na zasadzie spełnia/nie spełnia na  

     podstawie oceny dokumentów, o których jest mowa w punkcie 4 niniejszej specyfikacji.

 Dokonanie spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o załączenie do oferty dokumentów i oświadczeń:

1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda złożenia:

    1)  oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1   

         ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 

         ust. 1 i 2  Prawa zamówień publicznych  załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji.

    2)  aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji   

         działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia

         do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed

         upływem terminu składania ofert.

2. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej  

     zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów:

    1) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od  

        odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

 Osoby uprawnione do kontaktu z oferentami:

 - Jerzy Buczkowski  tel. ( 0-16 ) 675-20-72 w godz. 800 - 1400

- Adam Majka – tel. ( 0-16 ) 675-20-38  w godz. 800 - 1400

 Wymagania dotyczące wadium

  Zamawiający odstępuje od wniesienia  wadium

 Oferty należy składać u Pełnomocnika ds. Zamówień Publicznych – Urząd Miejski w Przemyślu ul. Ratuszowa 10A – II piętro pok. 205

 Termin składania ofert upływa dnia 12 grudnia 2007 rok o godz. 900

Termin związania z ofertą 30 dni kalendarzowych licząc od dnia wyznaczonego na termin składania ofert.

Otrzymują:

  1. Tablica ogłoszeń  x 2 egz.
  2. a/a

DOTSpecyfikacja + załączniki (145,00KB)