Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu miejskiego w Przemyślu

OGŁOSZNIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
 

PREZYDENT MIASTA PRZEMYŚLA,

37-700 Przemyśl,  Rynek 1,  tel./fax (016) 675-20-38,

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości szacunkowej powyżej 14 000 a poniżej 5 278 000 euro 

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego sprzętu komputerowego dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Przemyślu, wg wykazu zamieszczonego poniżej:
 

Wymagany sprzęt i akcesoria komputerowe o parametrach nie słabszych niż wymienione:

1. 1. Macierz VOLUME SUN StorageTek 2540 FC  Rack - 1 szt.

Podwójny kontroler RAID FC 4Gb, pamięć cache (z ochroną ECC) - 512 MB/kontroler, 1 GB/system

Interfejsy min. 4 porty FC 4Gb do podłączenia hostów

Poziomy RAID  (FC SAS) - 0, 1, (1+0) 3, 5

Bateryjne podtrzymywanie zawartości pamięci cache - do 72 godzin (w zależności od rozmiaru pamięci cache), możliwość wykonywania kopii migawkowych po wykupieniu dodatkowej licencji; możliwość partycjonowania macierzy – licencja na co najmniej  2 partycje (maksymalna możliwa ilość partycji możliwa do zainstalowania min. 16). Dynamiczne zwiększanie pojemności - od 5 do 36 napędów – od 365 GB do 10,8 TB, dwie półki do rozbudowy, rozłożenie napędów - skalowalność od pięciu do dwunastu twardych dysków na półkę, maksymalnie 256 wolumenów (32/host), wymiana dysków bez wyłączania systemu, możliwość rozbudowy o dodatkowe 3,5 TB powierzchni dyskowej bez dokładania dodatkowej półki dyskowej.

Możliwość zarządzania macierzą zdalnie za pomocą dowolnej przeglądarki internetowej.

Dyski: 5x146 GB 15K RPM SAS.

Zasilanie 2xAC 515 Wat (+ 5 V @ 19 A/+12 V @ 35 A), kabel zasilający 2szt.

Akcesoria szyna montażowa Sun StorEdge 2500 2U, kabel FC LC-LC 2m 2szt.

Obsługiwane oprogramowanie - Sun™ Cluster Software 3.1 i 3.2; VMware ESX ver 3.0.2 i wyższe.

Obsługiwane systemy operacyjne - Solaris™ Operating System 9, 10 i x86; Microsoft Windows 2003; Linux Red Hat 3.0, 4.0; SUSE Linux 8.0, 9.0.

Normy i bezpieczeństwo: FCC Class A VCCI Class A, EN55022 Class A, EN 55024 UL BSM, C-Tick RoHS WEEE

Gwarancja: 12 miesięcy na miejscu u klienta. Pomoc z zakresu helpdesk 8.00–20.00, od poniedziałku do piątku.

 1.2. Karta HP FC1142SR 4Gb PCI-E HBA – 2 szt.

Gwarancja: 12 miesięcy.

 1.3. Monitor 17” LCD LG Flatron L1753S-SF – 8 szt.

Panel: LCD TFT TN przekątna 17”, plamka 0,264 mm, rozdzielczość obrazu 1280x1024 pikseli, częstotliwość odświeżania przy zalecanej rozdzielczości 60 Hz, Częstotliwość odchylania: H 30-83 kHz V 56-75 Hz, Czas reakcji 5 ms, jasność 300 cd/m2, kontrast 2000:1, Kąty widzenia 170 i 170 stopni, paleta barw 16,2 mln. Regulacja cyfrowa (OSD), sygnał wejściowy RGB, gniazdo wejściowego 15-stykowe D-Sub. Możliwość pochylenia panela. Certyfikaty: TCO-03, UL, CSA, TUV GS, SEMKO, GOST, CE, FCC-B, EPA Energy Star, C-TICK, VCCI-2. Funkcja F-ENGINE, Technologia DFC. Kable: logiczny i zasilający, oryginalne nośniki oprogramowania i sterowników.

Gwarancja: 36 miesięcy na miejscu u klienta, serwis: 48 godzin czas reakcji, 96 godzin czas naprawy lub wymiany sprzętu.

2.  Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z danymi technicznymi zamawianego sprzętu oraz wymogu gwarancji i złożenia wymogów jakościowych określono powyżej w pkt. 1.

3. Kod i nazwa przedmiotu zamówienia wg wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

30262000-3 Serwery komputerowe

30231250-4  Monitory ekranowe

4.  Wykonawca powinien udokumentować zgodność oferowanego przedmiotu zamówienia z  wymogami ustalonymi przez Zamawiającego w powyższym opisie przedmiotu zamówienia, załączając do oferty specyfikację techniczną dotyczącą oferowanego sprzętu, zawierającego minimum parametry proponowanego sprzętu, markę, model – typ.

     Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego

     niż podany z nazwy przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia) pod warunkiem, że

     oferowany asortyment będzie o parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz

     użytkowych nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia.

     W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany przedstawić w ofercie jego szczegółową

      specyfikację, w której w sposób nie budzący żadnej wątpliwości Zamawiającego powinno

      wynikać, że zastosowany asortyment jest o parametrach powyżej wymienionych nie gorszych

      (równoważnych) niż określone w opisie przedmiotu zamówienia.

5.  Gwarancja: terminy, zasady dotyczące gwarancji dla poszczególnych urządzeń określone są w

     dalszej części opisu przedmiotu zamówienia oraz w wzorze umowy.

6.  Dostawa musi być realizowana na koszt Wykonawcy, bezpośrednio do siedziby Zamawiającego (Urząd Miejski w Przemyślu, ul. Ratuszowa 10A pokój 202).

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna w formie elektronicznej,  zamieszczona jest na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Przemyślu - www.przemysl.plBiuletyn Informacji Publicznej „Zamówienia publiczne” Na wniosek wykonawcy dostępna w formie pisemnej w siedzibie zamawiającego.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych lub wariantowych i nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

Wymagany termin realizacji zamówienia:   20 grudnia 2007 rok.

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania            tych warunków

O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający następujące warunki:

1.    Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności zgodnie z wymogami ustawowymi.

2.    Posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

3.     Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

4.    Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy
z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. Nr 164 z 2006 r, poz. 1163 z późn. zm.)

5.    Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie, któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

6.    Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty.

Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o załączenie do oferty następujących dokumentów i oświadczeń:

 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień  publicznych zamawiający żąda złożenia:

1)  oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1, pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2  Prawa zamówień publicznych  załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji.

2)  aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

2. Ponadto Zamawiający wymaga, aby wraz z ofertą wykonawca złożył następujące dokumenty   

    potwierdzające, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego:

1) opis parametrów technicznych proponowanego sprzętu komputerowego (komputery stacjonarne, monitory, drukarki i komputery przenośne) z podaniem nazwy producenta i modelu produktu, pozwalający zweryfikować przedstawioną ofertę z wszystkimi minimalnymi parametrami technicznymi wymaganymi przez Zamawiającego.

2) sprzęt komputerowy powinien posiadać oznaczenia CE, być fabrycznie nowy i nie nosić śladów użytkowania – wykonawca składa stosowne oświadczenie,

3) Wykonawca załączy do oferty certyfikat Microsoft (wydruk z strony), że oferowane komputery (poz. Nr 1 i 9 opisu przedmiotu zamówienia) znajdują się na liście kompatybilności sprzętu (dopuszcza się  złożenie tych dokumentów w języku polskim lub angielskim)

3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia  albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.       

Wadium  - Zamawiający odstępuje od żądania wadium

Zamawiający ustala jedno kryterium oceny i wyboru ofert – najniższa cena – 100%.

Oferty należy składać u Pełnomocnika ds. Zamówień Publicznych – Urząd Miejski w Przemyślu ul. Ratuszowa 10A – II piętro pok. 205

Termin składania ofert upływa dnia 06 grudnia 2007 rok o godz. 900

Termin związania ofertą -  30 dni kalendarzowych, licząc od dnia wyznaczonego na termin składania ofert.

Nie przewiduje się zamiaru  zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

Otrzymują:

  1. Tablica ogłoszeń  x 2 egz.
  2. a/a

DOTNULL (178,50KB)