dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu miejskiego w Przemyślu
OGŁOSZNIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
PREZYDENT MIASTA PRZEMYŚLA,
37-700 Przemyśl, Rynek 1, tel./fax (016) 675-20-38,
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej powyżej
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego sprzętu komputerowego dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Przemyślu, wg wykazu zamieszczonego poniżej:
Wymagany sprzęt i akcesoria komputerowe o parametrach nie słabszych niż wymienione:
1. 1. Macierz VOLUME SUN StorageTek 2540 FC Rack - 1 szt.
Podwójny kontroler RAID FC 4Gb, pamięć cache (z ochroną ECC) - 512 MB/kontroler, 1 GB/system
Interfejsy min. 4 porty FC 4Gb do podłączenia hostów
Poziomy RAID (FC SAS) - 0, 1, (1+0) 3, 5
Bateryjne podtrzymywanie zawartości pamięci cache - do 72 godzin (w zależności od rozmiaru pamięci cache), możliwość wykonywania kopii migawkowych po wykupieniu dodatkowej licencji; możliwość partycjonowania macierzy – licencja na co najmniej 2 partycje (maksymalna możliwa ilość partycji możliwa do zainstalowania min. 16). Dynamiczne zwiększanie pojemności - od 5 do 36 napędów – od 365 GB do 10,8 TB, dwie półki do rozbudowy, rozłożenie napędów - skalowalność od pięciu do dwunastu twardych dysków na półkę, maksymalnie 256 wolumenów (32/host), wymiana dysków bez wyłączania systemu, możliwość rozbudowy o dodatkowe 3,5 TB powierzchni dyskowej bez dokładania dodatkowej półki dyskowej.
Możliwość zarządzania macierzą zdalnie za pomocą dowolnej przeglądarki internetowej.
Dyski: 5x146 GB 15K RPM SAS.
Zasilanie 2xAC 515 Wat (+ 5 V @ 19 A/+12 V @
Akcesoria szyna montażowa Sun StorEdge 2500 2U, kabel FC LC-LC 2m 2szt.
Obsługiwane oprogramowanie - Sun™ Cluster Software 3.1 i 3.2; VMware ESX ver 3.0.2 i wyższe.
Obsługiwane systemy operacyjne - Solaris™ Operating System 9, 10 i x86; Microsoft Windows 2003; Linux Red Hat 3.0, 4.0; SUSE Linux 8.0, 9.0.
Normy i bezpieczeństwo: FCC Class A VCCI Class A, EN55022 Class A, EN 55024 UL BSM, C-Tick RoHS WEEE
Gwarancja: 12 miesięcy na miejscu u klienta. Pomoc z zakresu helpdesk 8.00–20.00, od poniedziałku do piątku.
Gwarancja: 12 miesięcy.
Panel: LCD TFT TN przekątna
Gwarancja: 36 miesięcy na miejscu u klienta, serwis: 48 godzin czas reakcji, 96 godzin czas naprawy lub wymiany sprzętu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z danymi technicznymi zamawianego sprzętu oraz
3. Kod i nazwa przedmiotu zamówienia wg wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
30262000-3 Serwery komputerowe
30231250-4 Monitory ekranowe
4. Wykonawca powinien udokumentować zgodność oferowanego przedmiotu zamówienia z wymogami ustalonymi przez Zamawiającego w powyższym opisie przedmiotu zamówienia,
Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego
niż podany z nazwy przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia) pod warunkiem, że
oferowany asortyment będzie o parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz
użytkowych nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia.
W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany przedstawić w ofercie jego szczegółową
specyfikację, w której w sposób nie budzący żadnej wątpliwości Zamawiającego powinno
wynikać, że zastosowany asortyment jest o parametrach powyżej wymienionych nie gorszych
(równoważnych) niż określone w opisie przedmiotu zamówienia.
5. Gwarancja: terminy, zasady dotyczące gwarancji dla poszczególnych urządzeń określone są w
dalszej części opisu przedmiotu zamówienia oraz w wzorze umowy.
6. Dostawa musi być realizowana na koszt Wykonawcy, bezpośrednio do siedziby Zamawiającego
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna w formie elektronicznej, zamieszczona jest na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Przemyślu - www.przemysl.pl – Biuletyn Informacji Publicznej „Zamówienia publiczne” Na wniosek wykonawcy dostępna w formie pisemnej w siedzibie zamawiającego.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych lub wariantowych i nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
Wymagany termin realizacji zamówienia: 20 grudnia 2007 rok.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający następujące warunki:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności zgodnie z wymogami ustawowymi.
2. Posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy
z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. Nr 164 z 2006 r, poz. 1163 z późn. zm.)
5. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie, któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
6. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty.
Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o załączenie do oferty następujących dokumentów i oświadczeń:
1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1, pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych – załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji.
2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. Ponadto Zamawiający wymaga, aby wraz z ofertą wykonawca złożył następujące dokumenty
potwierdzające, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego:
1) opis parametrów technicznych proponowanego sprzętu komputerowego (komputery stacjonarne, monitory, drukarki i komputery przenośne) z podaniem nazwy producenta i modelu produktu, pozwalający zweryfikować przedstawioną ofertę z wszystkimi minimalnymi parametrami technicznymi wymaganymi przez Zamawiającego.
2) sprzęt komputerowy powinien posiadać oznaczenia CE, być fabrycznie nowy i nie nosić śladów użytkowania – wykonawca składa stosowne oświadczenie,
3) Wykonawca załączy do oferty certyfikat Microsoft (wydruk z strony), że oferowane komputery (poz. Nr 1 i 9 opisu przedmiotu zamówienia) znajdują się na liście kompatybilności sprzętu (dopuszcza się złożenie tych dokumentów w języku polskim lub angielskim)
3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wadium - Zamawiający odstępuje od żądania wadium
Zamawiający ustala jedno kryterium oceny i wyboru ofert – najniższa cena – 100%.
Oferty należy składać u Pełnomocnika ds. Zamówień Publicznych – Urząd Miejski w Przemyślu ul. Ratuszowa 10A – II piętro pok. 205
Termin składania ofert upływa dnia 06 grudnia 2007 rok o godz. 900
Termin związania ofertą - 30 dni kalendarzowych, licząc od dnia wyznaczonego na termin składania ofert.
Nie przewiduje się zamiaru zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Otrzymują:
- Tablica ogłoszeń x 2 egz.
- a/a