Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Leasing operacyjny na oddanie zamawiającemu w użytkowanie 2 szt. armatek do naśnieżania stoku narciarskiego w Przemyślu.

OGŁOSZNIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

 

PREZYDENT MIASTA PRZEMYŚLA,

37-700 Przemyśl,  Rynek 1,  tel./fax (016) 675-20-38,

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości szacunkowej powyżej 14 000 a poniżej 5 278 000 euro

 Opis przedmiotu zamówienia

1.  Przedmiotem zamówienia jest udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę na oddanie w formie leasingu operacyjnego do używania Zamawiającemu przedmiotu leasingu tj. 2 sztuk armatek śnieżnych do zaśnieżania tras narciarskich zlokalizowanych na stoku narciarskim przy ul. Pasteura w Przemyślu, zgodnie z Uchwałą Nr 245/2007 Rady Miasta Przemyśla z dnia 25 października 2007 r. w sprawie zaciągnięcia zobowiązania długoterminowego w formie leasingu operacyjnego, która jest opublikowana na stronie internetowej Urzędu miasta Przemyśla www.przemysl.pl BIP, Prawo lokalne, uchwały V kadencja 2007.

2. Zamawiający zobowiązuje się zapłacić wykonawcy w 48 równych ratach wynagrodzenie pieniężne z tytułu oddania w użytkowanie przedmiotu leasingu, którym są 2 armatki śnieżne spełniających wymogi jak poniżej podane parametry techniczno-eksploatacyjnych:

1) przepływ wody:  min. 63 l/min,

2) ciśnienie robocze: od 8 do 35 bary,

3) odległość wyrzutu śniegu: min. 25 metrów,

4) możliwość obrotu urządzenia w poziomie: 360°

5) podnoszenie w pionie: 0 - 40°

6) pobór mocy: (zużycie prądu do 22 kW),

                        a) silnik wentylatora: do 13 kW,

                        b) grzałka do 5,0 kW

                        c) kompresor do 4,0 kW.

7) 4 rzędy dysz,

8) poziom hałasu do 58 db,

Wyposażenie:

1)      zespół wodny ma być skonstruowany w ten sposób aby chronić pierścień przed zamrożeniem   i umożliwiać spływ wody pozostającej w pierścieniu na zewnątrz,

2)      ogrzewana skrzynka elektryczna z termostatem, z panelem kontrolnym na zewnątrz skrzynki    i bezpiecznikiem różnicowo-prądowym 100 mA,

3)      konstrukcja dysz ma umożliwiać ich czyszczenie bez konieczności ich wykręcania z pierścienia,

4)      podwozie armatki ma posiadać uchwyty do jej podnoszenia i przemieszczania na pługu ratraka,

5)      wszystkie koła armatki mają być poziomowane oraz wyposażone w hamulce,

6)      obudowa oraz płaty wentylatora mają być obudowane z tworzyw sztucznych,

7)      armatka ma być wyposażona w kompresor bezolejowy niewymagający poziomowania oraz w dwa manometry – jeden przed drugi za filtrem,

8)      podłączenie wody: camlock 2 cale – samica,

9)      przewód elektryczny do armatki długości min. 20 m – wodoodporny.

 

3.  Armatki śnieżne będące przedmiotem leasingu mają być fabrycznie nowe (rok produkcji 2007) i oznaczone logiem producenta.

4.  Wykonawca dostarczy przedmiot leasingu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego tj.

      na stok narciarski przy ul. Pasteura w Przemyślu.

5.  Ze względu na fakt, że Zamawiający eksploatuje już na w/w stoku narciarskim armatki

     śnieżne typu LENKO NORTHWIND celowe jest ze względów organizacyjnych i  

     szkoleniowo-kosztowych przekazanie w użytkowanie armatek śnieżnych w/w producenta.

       Zamawiający dopuszcza jednak przekazanie w użytkowanie armatek śnieżnych

     posiadających parametry, wyposażenie i rozwiązania równoważne w rozumieniu art. 23 ust. 3

     ustawy prawo zamówień publicznych tj. że oferowane urządzenia będące przedmiotem

     leasingu pod względem technicznym, jakościowym i funkcjonalnym będą posiadały co

     najmniej parametry i wyposażenie określone w opisie przedmiotu leasingu.

        Za ofertę równoważną zostanie więc uznana oferta, w której zaoferowane armatki śnieżne   

     spełniają wszystkie parametry funkcjonalne sprzętu opisanego powyżej. W takim przypadku    

    wykonawca jest zobowiązany przedstawić w ofercie szczegółową specyfikację techniczną

    oferowanej armatki, z której w sposób nie budzący wątpliwości zamawiającego będzie

    wynikało, że proponowany sprzęt spełnia postawione przez Zamawiającego warunki.

6. Zamawiający po zakończeniu okresu użytkowania armatek śnieżnych określonego w dz. IV

    SIWZ, zastrzega sobie prawo sprzedaży na jego rzecz przedmiotu leasingu po cenie określonej

    w umowie leasingu zawartej pomiędzy Zamawiającym a wykonawcą.

7. Kod zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) 66140000-3 – Usługi

    Leasingu finansowego

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna w formie elektronicznej,  zamieszczona jest na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Przemyślu - www.przemysl.pl – Biuletyn Informacji Publicznej „Zamówienia publiczne” Na wniosek wykonawcy dostępna w formie pisemnej w siedzibie zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych lub wariantowych i nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

Wymagany termin realizacji zamówienia:

Wymagany przez Zamawiającego termin oddania w użytkowanie przedmiotu leasingu – 48 

        miesięcy (lata 2008-2011)

 Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania   tych warunków

O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający następujące warunki:

1.    Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności zgodnie z wymogami ustawowymi.

2.    Posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

3.     Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

4.    Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy
z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. Nr 164 z 2006 r, poz. 1163 z późn. zm.)

5.    Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty.

 Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o załączenie do oferty następujących dokumentów i oświadczeń:

1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda złożenia:

1)  oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1, pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2  Prawa zamówień publicznych  załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji.

2)  aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji  działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia  do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

2. Ponadto Zamawiający wymaga, aby wraz z ofertą wykonawca złożył następujące dokumenty   

    potwierdzające, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego:

1) opis parametrów technicznych proponowanego typu armatek z podaniem nazwy producenta,                 

    modelu produktu oraz roku produkcji, pozwalający zweryfikować przedstawioną ofertę z

    wszystkimi minimalnymi parametrami technicznymi wymaganymi przez Zamawiającego.

3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.       

     W przypadku jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

Wadium  - Zamawiający odstępuje od żądania wadium

Zamawiający ustala jedno kryterium oceny i wyboru ofert:

 – najniższa cena (opłata leasingowa) – 100%.

Oferty należy składać u Pełnomocnika ds. Zamówień Publicznych – Urząd Miejski w Przemyślu ul. Ratuszowa 10A – II piętro pok. 205
Termin składania ofert upływa dnia 04 grudnia 2007 rok o godz. 900 Termin związania ofertą -  30 dni kalendarzowych, licząc od dnia wyznaczonego na termin składania ofert.

Nie przewiduje się zamiaru  zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.  

Otrzymują:

  1. Tablica ogłoszeń  x 2 egz.
  2. a/a

DOTNULL (152,50KB)