Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

wykonanie modernizacji oświetlenia ulicznego na terenie miasta Przemyśla

OGŁOSZNIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

 

PREZYDENT MIASTA PRZEMYŚLA,

37-700 Przemyśl,  Rynek 1,  tel./fax (016) 675-20-38,

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości szacunkowej powyżej 14 000 a poniżej 5 278 000 euro

 

Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie modernizacji części systemu oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Miejskiej Przemyśl w ilości 855 szt. opraw oświetleniowych stanowiących majątek Zakładu Energetycznego w Przemyślu.

Zakres modernizacji obejmuje oświetlenie ulic: Krasińskiego, Rogozińskiego, Wybrzeże Marszałka  F. Focha, Św. Brata Alberta, 29-go Listopada, Opalińskiego, Bpa Glazera, Basztowa, Tatarska, Żołnierzy I Armii Wojska Polskiego, Przemysława, Czarnieckiego, Kopernika, Sportowa, Łukasińskiego, Leszczyńskiego, 22-go Stycznia, Sarbiewskiego, Elżbiety Drużbackiej, Stanisława Augusta, Krakowska, Bolesława Chrobrego, ppłk. Kazimierza Gurbiela, Armii Krajowej, Wysockiego, Kochanowskiego, Ofiar Katynia, Smolki, Tarnawskiego, Nestora, Batorego, gen. J. Jasińskiego, Herburtów).

 

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna w formie elektronicznej,  zamieszczona jest na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Przemyślu - www.przemysl.plBiuletyn Informacji Publicznej „Zamówienia publiczne” Na wniosek wykonawcy dostępna w formie pisemnej w siedzibie zamawiającego.

Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej, nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych lub wariantowych i nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

Wymagany termin realizacji zamówienia:  30 dni licząc od dnia udzielenia zamówienia.

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków

W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych, spełniający warunki  i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności zgodnie z wymogami ustawowymi.

Posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r., Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.).

Wniosą wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 złotych).

Zrealizowali w ciągu ostatnich 5 latach roboty budowlane branży elektrycznej – oświetlenia ulicznego. Zamawiający wymaga wykonania co najmniej jednego zamówienia o wartości min. 400 tyś. złotych polegającego na budowie lub remoncie lub modernizacji i konserwacji oświetlenia ulicznego wraz z potwierdzeniem w formie dokumentu o należytym i terminowym jego wykonaniu.

Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym od odpowiedzialności za wyrządzone szkody osobom trzecim.

Przedłożą potwierdzoną kserokopię uprawnień branżowych budowlanych dla osoby kierownika budowy w zakresie eksploatacji urządzeń i instalacji elektroenergetycznych (uprawnienia SEP).

Dysponują podnośnikiem hydraulicznym o wysięgu min.12 m umożliwiającym wykonanie robót objętych zakresem niniejszego zamówienia.

Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek  warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty stosując zasadę „spełnia” – „nie spełnia”.

Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o załączenie do oferty następujących dokumentów i oświadczeń:

 Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda:

 

Lp:

Nazwa dokumentu potwierdzającego:

Warunek do spełnienia:

1

Oświadczenie z art. 22 ust.1 o uprawnieniu do udzielenia zamówienia (załącznik nr 2)

Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych

2

Oświadczenie z art. 24 o niewykluczeniu (załącznik nr 2)

Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania

3

Wykaz wykonanych robót budowlanych (załącznik nr 4)

wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających (listów referencyjnych), że roboty te zostały wykonane należycie

Dokumenty potwierdzające (listy referencyjne) muszą dotyczyć tylko robót wykazanych w wykazie

4.

Wykaz dysponowania sprzętem

Wg załącznika nr 5

5.

Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (OC).

Polisa lub inny dokument potwierdzony za zgodność z oryginałem, z ważnością na dzień składania ofert i okres realizacji zamówienia.

6.

Dokument do występowania w obrocie prawnym

Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.

7. Dowód wniesienia wadium (w przypadku wniesienia wadium przelewem w pieniądzu).

Zamawiający ustala jedno kryterium oceny i wyboru ofert – najniższa cena – 100%.

Oferty należy składać u Pełnomocnika ds. Zamówień Publicznych – Urząd Miejski w Przemyślu ul. Ratuszowa 10A – II piętro pok. 205
Termin składania ofert upływa dnia 15 listopada 2007 rok o godz. 900                                              Termin związania ofertą -  30 dni kalendarzowych, licząc od dnia wyznaczonego na termin składania ofert.
Nie przewiduje się zamiaru  zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

Otrzymują:

  1. Tablica ogłoszeń  x 2 egz.
  2. a/a