Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Zawiadomienie o zawarciu umowy na realizację zadania pn. Przemyski Trakt Królewski Restauracja i Rewitalizacja Ratusza Miejskiego w Przemyślu.

 

Zawiadomienie o zawarciu umowy.

Zawiadamiam, że w dniu 20.09.2007r. została zawarta umowa Nr ZP/44/07 pomiędzy Gminą Miejską Przemyśl a Przedsiębiorstwem Budowlano-Handlowym FADOM ul. Ofiar Katyna 26 37-700 Przemyśl na realizacje zadania inwestycyjnego pn. Przemyski Trakt Królewski - Restauracja i Rewitalizacja Ratusza Miejskiego w Przemyślu- remont elewacji wraz z wymianą stoloarki okiennej.

Wartość wynagrodzenia za realizację zadania wynosi 877.896,34 zł. brutto.

Podpisał;

Pełnomocnik Prezydenta ds. Zamówień Publicznych

Jerzy Buczkowski