Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Dostawa komputerów dla Urzędu Miejskiego w Przemyślu

OGŁOSZNIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

 

PREZYDENT MIASTA PRZEMYŚLA,

37-700 Przemyśl,  Rynek 1,  tel./fax (016) 675-20-38,

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości szacunkowej powyżej 14 000 a poniżej 5 278 000 euro

 

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego sprzętu komputerowego dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Przemyślu, w ilościach wg wykazu zamieszczonego poniżej:

 

1. Komputer PC OPTItech DP 400 lub inny o wymienionych parametrach                           – szt. 21

2. Monitor NEC 26" MultiSync LCD2690WUXi-BK lub inny o wymienonych parametrach       – szt. 1

3. Laptop Toshiba P100-437 T7400 2GB 200GB NV512MB lub inny o wymienionych parametrach           – szt. 1

4. Drukarka laserowa OKI C5700 lub inna o wymienionych parametrach  – szt. 1

5. HP Color LaserJet CM1015 MFP lub inna o wymienionych parametrach                           – szt. 2

6. Monitor 17” LCD LG Flatron L1753S-SF lub inny o wymienionych parametrach             – szt. 24

7. Drukarka HP LaserJet P2015 lub inna o wymienionych parametrach   -  szt. 10

8. Laptop Toshiba Satellite P200-199 T2130,17"+ , 2GB, 250GB, lub inny o wymienionych

     parametrach – szt. 1

9. Komputer PC Optimus Prestidge DP 600 vPro lub inny o wymienionych parametrach   - szt. 3

10. Monitor 19” LG Flatron L1900R-BF lub inny o wymienionych parametrach   – szt. 5

 

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna w formie elektronicznej,  zamieszczona jest na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Przemyślu - www.przemysl.plBiuletyn Informacji Publicznej „Zamówienia publiczne” Na wniosek wykonawcy dostępna w formie pisemnej w siedzibie zamawiającego.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych lub wariantowych i nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

Wymagany termin realizacji zamówienia:   15 października 2007 rok.

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków

O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający następujące warunki:

1.    Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności zgodnie z wymogami ustawowymi.

2.    Posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

3.     Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

4.    Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy
z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. Nr 164 z 2006 r, poz. 1163 z późn. zm.)

5.    Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie, któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

6.    Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty.

Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o załączenie do oferty następujących dokumentów i oświadczeń:

 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień  publicznych zamawiający żąda złożenia:

1)  oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1, pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2  Prawa zamówień publicznych  załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji.

2)  aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

2. Ponadto Zamawiający wymaga, aby wraz z ofertą wykonawca złożył następujące dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego:

1) opis parametrów technicznych proponowanego sprzętu komputerowego (komputery stacjonarne, monitory, drukarki i komputery przenośne) z podaniem nazwy producenta i modelu produktu, pozwalający zweryfikować przedstawioną ofertę z wszystkimi minimalnymi parametrami technicznymi wymaganymi przez Zamawiającego.

2) sprzęt komputerowy powinien posiadać oznaczenia CE, być fabrycznie nowy i nie nosić śladów użytkowania – wykonawca składa stosowne oświadczenie,

3) Wykonawca załączy do oferty certyfikat Microsoft (wydruk z strony), że oferowane komputery (poz. Nr 1 i 9 opisu przedmiotu zamówienia) znajdują się na liście kompatybilności sprzętu (dopuszcza się  złożenie tych dokumentów w języku polskim lub angielskim)

3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia  albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.       

     W przypadku jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

 

Wadium  - Zamawiający odstępuje od żądania wadium

Zamawiający ustala jedno kryterium oceny i wyboru ofert – najniższa cena – 100%.

Oferty należy składać u Pełnomocnika ds. Zamówień Publicznych – Urząd Miejski w Przemyślu ul. Ratuszowa 10A – II piętro pok. 205

Termin składania ofert upływa dnia 01 października 2007 rok o godz. 900

Termin związania ofertą -  30 dni kalendarzowych, licząc od dnia wyznaczonego na termin składania ofert.

Nie przewiduje się zamiaru  zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

DODANO ZAŁĄCZNIK - ZAPYTANIA DO SIWZ