Dostawa komputerów dla Urzędu Miejskiego w Przemyślu
OGŁOSZNIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
PREZYDENT MIASTA PRZEMYŚLA,
37-700 Przemyśl, Rynek 1, tel./fax (016) 675-20-38,
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej powyżej
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego sprzętu komputerowego dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Przemyślu, w ilościach wg wykazu zamieszczonego poniżej:
1. Komputer PC OPTItech DP 400 lub inny o wymienionych parametrach – szt. 21
2. Monitor NEC 26" MultiSync LCD2690WUXi-BK lub inny o wymienonych parametrach – szt. 1
3. Laptop Toshiba P100-437 T7400 2GB 200GB NV512MB lub inny o wymienionych parametrach – szt. 1
4. Drukarka laserowa OKI C5700 lub inna o wymienionych parametrach – szt. 1
5. HP Color LaserJet CM1015 MFP lub inna o wymienionych parametrach – szt. 2
6. Monitor
7. Drukarka HP LaserJet P2015 lub inna o wymienionych parametrach - szt. 10
8. Laptop Toshiba Satellite P200-199 T2130,17"+ , 2GB, 250GB, lub inny o wymienionych
parametrach – szt. 1
9. Komputer PC Optimus Prestidge DP 600 vPro lub inny o wymienionych parametrach - szt. 3
10. Monitor
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna w formie elektronicznej, zamieszczona jest na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Przemyślu - www.przemysl.pl – Biuletyn Informacji Publicznej „Zamówienia publiczne” Na wniosek wykonawcy dostępna w formie pisemnej w siedzibie zamawiającego.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych lub wariantowych i nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
Wymagany termin realizacji zamówienia: 15 października 2007 rok.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający następujące warunki:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności zgodnie z wymogami ustawowymi.
2. Posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy
z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. Nr 164 z 2006 r, poz. 1163 z późn. zm.)
5. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie, któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
6. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty.
Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o załączenie do oferty następujących dokumentów i oświadczeń:
1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1, pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych – załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji.
2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. Ponadto Zamawiający wymaga, aby wraz z ofertą wykonawca złożył następujące dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego:
1) opis parametrów technicznych proponowanego sprzętu komputerowego (komputery stacjonarne, monitory, drukarki i komputery przenośne) z podaniem nazwy producenta i modelu produktu, pozwalający zweryfikować przedstawioną ofertę z wszystkimi minimalnymi parametrami technicznymi wymaganymi przez Zamawiającego.
2) sprzęt komputerowy powinien posiadać oznaczenia CE, być fabrycznie nowy i nie nosić śladów użytkowania – wykonawca składa stosowne oświadczenie,
3) Wykonawca załączy do oferty certyfikat Microsoft (wydruk z strony), że oferowane komputery (poz. Nr 1 i 9 opisu przedmiotu zamówienia) znajdują się na liście kompatybilności sprzętu (dopuszcza się złożenie tych dokumentów w języku polskim lub angielskim)
3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przypadku jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
Wadium - Zamawiający odstępuje od żądania wadium
Zamawiający ustala jedno kryterium oceny i wyboru ofert – najniższa cena – 100%.
Oferty należy składać u Pełnomocnika ds. Zamówień Publicznych – Urząd Miejski w Przemyślu ul. Ratuszowa 10A – II piętro pok. 205
Termin składania ofert upływa dnia 01 października 2007 rok o godz. 900
Termin związania ofertą - 30 dni kalendarzowych, licząc od dnia wyznaczonego na termin składania ofert.
Nie przewiduje się zamiaru zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.