Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej w dzielnicy Wilcze w Przemyslu

 

OGŁOSZNIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

 

PREZYDENT MIASTA PRZEMYŚLA,

37-700 Przemyśl,  Rynek 1,  tel./fax (016) 675-20-38,

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości szacunkowej powyżej 14 000 a poniżej 5 278 000 euro

 

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie sieci kanalizacyjnej grawitacyjnej i tłocznej z  rur PE i PVC  o średnicach  315,  200 i 90 mm i łącznej długości  1.452 mb   w  ulicy   Szańcowej, Wiejskiej, Wilczańskiej, Sadowej, Polnej , Słonecznej    w  Przemyślu na odcinkach S15-S25, P- S41, S41-S54, S52-S55, S29-S89, S83-S95, S78-S94, P-S20 wraz z przepompownią ścieków i  komorą pomiarową   - jako II-gi etap budowy kanalizacji.

 

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna w formie elektronicznej,  zamieszczona jest na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Przemyślu - www.przemysl.plBiuletyn Informacji Publicznej „Zamówienia publiczne” Na wniosek wykonawcy dostępna w formie pisemnej w siedzibie zamawiającego.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych lub wariantowych i nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

Wymagany termin realizacji zamówienia:   15 grudnia 2007 rok.

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków

O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający następujące warunki:

1.    Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności zgodnie z wymogami ustawowymi.

2.    Posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj:

            a)  wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest

                 krótszy – w tym okresie, co najmniej jedno zadanie w zakresie wybudowania

                 zewnętrznych sieci  kanalizacyjnych lub wodociągowych z rur PCV lub PE o

                długości min. 500 m

            b) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami

                 budowlanymi w zakresie sieci sanitarnych ( kierownik budowy ) i należących do

                 właściwej izby samorządu zawodowego.

3.     Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 złotych.

4.    Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy
z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. Nr 164 z 2006 r, poz. 1163 z późn. zm.),

5.    Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie, któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

6.    Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty stosując zasadę spełnia – nie spełnia

 

 

Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o załączenie do oferty następujących dokumentów i oświadczeń:

 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień  publicznych zamawiający żąda złożenia:

    1) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2  Prawa zamówień publicznych  załącznik nr 2 do siwz.

    2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji  działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia żąda:

     1) wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do

 wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg

         załącznika nr 3 do siwz.    

         Wymagane jest wskazanie osoby do pełnienia funkcji kierownika budowy wraz z 

         posiadaniem odpowiednich uprawnień branży sanitarnej wraz z zaświadczeniem o

         przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa z terminem ważności na

         dzień składania ofert.

     2) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu

          zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, załączając kserokopie uprawnień

          oraz zaświadczenia o których mowa powyżej  potwierdzone za zgodność z

          oryginałem).

    3) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym  przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie – zgodnie z załącznikiem nr 6 do siwz.

3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej  zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów:

    1) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od  odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

4. Dowód wniesienia wadium (w przypadku wniesienia wadium przelewem w pieniądzu).

5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zaświadczenia i dokumenty wymienione w punkcie 1, ppkt 1-2 wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oddzielnie, a w przypadku potwierdzenia spełnienia warunku  wymienionego w punkcie 2 ppkt 1-3 i pkt 3 załączone dokumenty będą rozpatrywane łącznie, tj. np. polisę musi złożyć każdy z wykonawców na łączną kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł.

    Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia  albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i załączają pełnomocnictwo do oferty.       

     W przypadku jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców

Wadium  -  5 000,00 złotych

Zamawiający ustala jedno kryterium oceny i wyboru ofert – najniższa cena – 100%.

Oferty należy składać u Pełnomocnika ds. Zamówień Publicznych – Urząd Miejski w Przemyślu ul. Ratuszowa 10A – II piętro pok. 205

Termin składania ofert upływa dnia 28 września 2007 rok o godz. 900

Termin związania ofertą -  30 dni kalendarzowych, licząc od dnia wyznaczonego na termin składania ofert.

Nie przewiduje się zamiaru  zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.