Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Wykonanie renowacji i przebudowy budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 przy ul. Sienkiewicza 3 w Przemyślu

OGŁOSZNIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

 

PREZYDENT MIASTA PRZEMYŚLA,

37-700 Przemyśl,  Rynek 1,  tel./fax (016) 675-20-38,

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości szacunkowej powyżej 14 000 a poniżej 5 270 000 euro

 

Przedmiotem zamówienia jest  wykonanie renowacji i przebudowy budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 przy ulicy Sienkiewicza 3 w Przemyślu.

W zakres robót wchodzi:

1) wymiana posadzek parkietowych ułożonych na ślepej podłodze,

2) wymiana fragmentów stropów drewnianych,

3) cyklinowanie i malowanie parkietów,

4) roboty towarzyszące.

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna w formie elektronicznej,  zamieszczona jest na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Przemyślu - www.przemysl.pl – Biuletyn Informacji Publicznej „Zamówienia publiczne” Na wniosek wykonawcy dostępna w formie pisemnej w siedzibie zamawiającego.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych lub wariantowych i nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

Wymagany termin realizacji zamówienia:   16 listopad 2007 rok.

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.

O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający następujące warunki:

1.    Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności zgodnie z wymogami ustawowymi.

2.    Posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj:

a) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie ogólnobudowlanym ( kierownik budowy ) i należącym do właściwej izby samorządu zawodowego.

b) wskazana osoba do pełnienia funkcji kierownika budowy winna wykazać co najmniej dwuletnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z 9 czerwca 2004 roku Dz. U. Nr 150 poz. 1579).

c) Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej obiektu i złożyć oświadczenie o

zapoznaniu się z aktualnym stanem technicznym budynku potwierdzone przez przedstawiciela zamawiającego lub upoważnionego pracownika szkoły.

3.  Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia

4.    Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy
z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.).

5.    Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie, któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

6.    Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty stosując zasadę „spełnia” – „nie spełnia”

Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o załączenie do oferty następujących dokumentów i oświadczeń:

 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda złożenia:

1) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22  ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2  Prawa zamówień publicznych,

2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do   ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6  miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia żąda:

1) wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do

wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.    

Wymagane jest wskazanie osoby do pełnienia funkcji kierownika budowy wraz posiadaniem odpowiednich uprawnień branży ogólnobudowlanej wraz z zaświadczeniem

o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa z terminem ważności na dzień składania ofert.

2) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, załączając kserokopie uprawnień oraz zaświadczenia o których mowa powyżej  potwierdzone za zgodność z oryginałem).

3) Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej obiektu i złożyć oświadczenie o zapoznaniu się z aktualnym stanem technicznym budynku potwierdzone przez przedstawiciela zamawiającego lub upoważnionego pracownika szkoły.  

Dokumenty wymienione w punkcie 1, ppkt 1-2 wykonawcy wspólnie ubiegający się o

udzielenie zamówienia składają oddzielnie, a w przypadku potwierdzenia spełnienia

warunku wymienionego w punkcie 2 ppkt 1-3 załączone dokumenty będą rozpatrywane

łącznie.

3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów

1)   polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.        

W przypadku jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

Wadium  -  nie dotyczy

Zamawiający ustala jedno kryterium oceny i wyboru ofert – najniższa cena – 100%.

Oferty należy składać u Pełnomocnika ds. Zamówień Publicznych – Urząd Miejski w Przemyślu ul. Ratuszowa 10A – II piętro pok. 205

Termin składania ofert upływa dnia 20 września 2007 rok o godz. 900

Termin związania ofertą -  30 dni kalendarzowych, licząc od dnia wyznaczonego na termin składania ofert.

Nie przewiduje się zamiaru  zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.