Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Deklaracja dostępności

Miasto Przemyśl zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z Ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej bip.przemysl.pl.

  • Data publikacji strony internetowej Biuletynu Informacji Publicznej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.


Niedostępne treści


Niezgodność z załącznikiem

Informacje zamieszczone w formie załączników nie są dostępne cyfrowo w całości. - część z nich pochodzi od podmiotów zewnętrznych i zostały przekazane do publikacji wyłącznie w postaci papierowej wymagającej przetworzenia do postaci elektronicznej.

Dotyczy to m.in.

  • oświadczeń majątkowych,
  • interpelacji i zapytań radnych,
  • wniosków o udostępnienie informacji publicznej, petycji. 
  • informacji opublikowanych przed dniem wejścia w życie ustawy zamieszczone w formie artykułów lub załączników, nie są dostępne cyfrowo w całości.
  • Ponadto transmisje nadawane na żywo nie mają dodanych napisów dla osób niesłyszących ani audiodeskrypcji

Treści nieobjęte przepisami

Nie dotyczy


Przygotowanie deklaracji dostępności

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2


Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić na następujące dane kontaktowe: Andrzej Daćko — email: a.dacko@um.przemysl.pl lub telefonicznie 16 675 20 41 .

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.


Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszej jednostki:

  • Adres: Rynek 1, 37-700 Przemyśl,
  • E-mail: .

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl .

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.


Pozostałe informacje


Dostępność architektoniczna

Budynki Urzędu Miejskiego przy Rynek 1 i ul. Ratuszowej 1 są wyposażone w windy dla niepełnosprawnych osób, brak takich rozwiązań w pozostałych budynkach.

DOCXDostepność architektoniczna Urzedu - wersja 03-2025.docx (17,44KB)


Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Osoby doświadczające trwałych lub okresowych trudności w komunikowaniu się podczas załatwiania spraw w Urzędzie Miejskim w Przemyślu mogą skorzystać:

  • z bezpłatnej pomocy tłumacza języka migowego; Usługa tłumaczeń z zakresu polskiego języka migowego (PMJ) i systemu językowo – migowego (SJM) udostępniona jest poprzez System Komunikacji Niewerbalnej, czyli tzw. videotłumacza, który w czasie rzeczywistym poprzez wideokonferencję tłumaczy na i z języka migowego rozmowę osoby uprawnionej z urzędnikiem. Videotłumacz znajduje się w budynku Urzędu Miejskiego Rynek 1 – Kancelaria Ogólna – hol.
  • z pomocy osoby przybranej, czyli osoby, która ukończyła 16 lat i została wybrana przez osobę uprawnioną w celu ułatwienia porozumienia z osobą uprawnioną i udzielenia jej pomocy w załatwieniu sprawy.
  • z środków wspierających komunikowanie się, tj. strony internetowej (www.przemysl.pl) Urzędu, poczty elektronicznej i faksu (16 678 64 49).